Sari la conținut

Postări Recomandate

Asa ai postat asta de parca toti am stii ruseste. Daca tot deschizi un topic si vrei sa impartasesti o informatie, asigura-te macar ca e dintr-o sursa accesibila pentru toata lumea.

Din ce am inteles din alte surse, este doar un proiect experimental al firmei ZF si indepedent de Dacia. Autonomia data de motorul electric de 90 kW este in jur de 60 de kilometri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bine mai poliglotilor, noroc cu Google Translate ca altfel ati face febra musculara de la atata "vorbit" in limbi straine

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da. Te-as ajuta dar nu stiu cum..

Pentru cei interesati de subiect, fac un scurt rezumat.

E vorba de o cutie de viteze semi-automata (tiptronic) si un motor electric, ambele integrate intr-un sistem ce nu ocupa mult spatiu si poate fi relativ usor instalat pe o platforma 4x2 deja existenta. Motorul electric actioneaza asupra puntii spate, suplinind pierderea de tractiune ce apare la schimbarea treptelor.

Masina, a carei marca nu este pomenita in comunicat, a fost aleasa mai mult sau mai putin intamplator si doar in scop demonstrativ de catre integratorul german, asadar deocamdata nu putem spune ca avem indicii cu privire la intentia celor de la Renault de a implementa sau nu pe Duster sistemul eAMT de la ZF ori alt sistem hybrid.

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...