Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

Acesta este Dusterul meu, fabricat în 2013, achiziționat în 2017 cu 121000 km la bord, 1.5 dCI 110 cp, versiunea de echipare Laureate. Mașina am luat-o mai mult pentru serviciu și este un proiect în lucru. Ușor, ușor, sper să ajung să o dotez cât mai curând așa cum îmi doresc. Momentan nu am făcut ceva modificări la mașină, doar am montat o cameră de bord și o stație CB.

Mașina am luat-o cu niște anvelope uzate tare, așa că primul lucru a fost să pun pe ea niște gume noi. Am luat BFGoodrich gForce Winter 2 cu care am trecut iarna și am făcut cu ele și puțin offroad. De când le-am luat până acum am făcut 10000 km cu ele, și sunt foarte mulțumit de ele. Dar acum că vine vara am dotat mașina cu BFGoodrich T/A KO2 215/65/16, de care sunt foarte mulțumit dar am ceva probleme cu pietrișul aruncat pe caroserie.

Sunt foarte încântat de mașină iar pe viitor am să actualizez topicul cu ce am mai făcut la ea. În mare parte am să lucrez eu la ea în stil DIY, cu ajutorul manualului de service, tutoriale și ajutorul vostru.

Urmează:

-Remedierea unor zone afectate de rugină de pe caroserie

-Instalarea unor overfendere care să împiedice aruncarea pietrelor pe caroserie

-Schimbări la suspensie ( încă nu sunt decis pe ce kit să merg, trebuie să mă mai documentez )

-Montare proiectoare

20180320_134552.jpg

20180328_143122.jpg

20180328_143115.jpg

20180328_143133.jpg

20180328_143146.jpg

20180328_143210.jpg

20180328_143222.jpg

20180321_104825.jpg

20180328_115755.jpg

Editat de GalatanRadu
  • Like 4

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pe acest forum gasesti multe informatii despre masina, succes la modificari. 

 

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am observat, mulțumesc. Aștept să dea căldura să mă pot apuca de ea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut sa o stapanesti sanatos si spor la modificari.

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am schimbat uleiul, filtrul de ulei, si filtrul de aer.

Efectiv am crezut ca o iau razna la schimbarea filtrului de ulei. Ultima data a fost schimbat in reprezentanta....

3 ORE am muncit sa il dau jos, cu moxul, am rupt cheia de filtru.... a fost o adevarata aventura... 

Concluzia... nu s-a uns garnitura cu ulei, asa cred. Efectiv nu se clintea din loc. Am dat jos suportul de langa filtru, in care intra carcasa la filtrul de aer, si am desfacut cu moxul filtrul. Nu a mai ramas nimic din el.... Asa ceva chiar ca nu vreau sa mai patesc. 

Si capac peste toate, din neatentie cand am terminat de inlocuit filtrul si am dat sa pun la loc suportul am atins cu cheia de 10 borna de la alternator. Rezultatul ? Scantei si martor aprins in bord, motorul portocaliu. Urmeaza sa trec pe la service sa vad cat de tare am dat-o cu bata in balta.:nervos

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nasol, al meu tot la reprezentanta dar a iesit relativ usor cu sistemul asta, fara alte prelungitoare.

revizie3.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceasta cheie s-a rupt. S-a rupt capul hexagonal de pe ea, era sudat doar in doua puncte.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×