Sari la conținut

costinc

Duster 1.2 TCE 4x4 argintiu

Postări Recomandate

La multi ani tuturor !

Sunt posesorul unui Duster 1.2 TCE 4x4 din decembrie 2016, cumparat nou de la Flamicom Rm.Valcea.

Versiunea este Laureate, culoare argintiu, otiuni suplimentare: Medianav, incalzire in scaune, limitator viteza/"cruise control". I-am mai instalat apoi ca accesoriu o camera de marsarier si bandouri laterale aripi/portiere.

Deja i-am facut revizia de un an la 13.000 Km, nivelul uleiului n-a scazut nici macar un cm (sincer imi era cam teama de pb. asta, dupa cum spuneau unii posesori).Cel mai mult la modelul meu imi place motorul, modul in care iti ofera rezerve de putere in orice moment, flexibilitatea, puterea si cuplul la turatii joase. Masina este foarte silentioaza,  la viteze mari motorul se aude dar nu deranjeaza, doar zgomotul de vant si de rulaj. Consumul este totusi sensibil mai mare decat cel dat de producator, mai ales in oras. 

Mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu treptele scurte de viteza la mersul prin oras, dar dupa ce m-am invatat sa pornesc cu treapta a doua, acum mi se pare ceva mai usor.

Am iesit cu ea si de pe asfalt pe drumuri grele de munte, fara exagerari totusi, s-a comportat exemplar, cum era de asteptat. Suspensiile sunt excelente, incomparabile cu cele de la Suzuki, cealalta masina a mea, la care sunt foarte rigide. Am alergat pe drumuri forestiere cu 40-50 km/h, fara sa am impresia ca se rupe masina in doua ... 

Dupa ce a aparut noul Duster, ma bate gandul sa fac un buy-back si sa iau noul model. Am facut teste cu cele doua modele diesel, 4x4 manuala si 4x2 automata, mi-a placut automata, dar sincer amandoua mi s-au parut mai "lenese" decat 1.2 TCE-ul meu. Avand in vedere ca 1.2 TCE este doar versiunea Confort, ramane sa ma mai gandesc, eventual pana la urmatorul program "rabla"...

Deci, una peste alta, sunt multumit de alegerea facuta si recomand versiunea 1.2 TCE in special celor care nu fac multi km anual.

Toate cele bune va doresc si un an nou plin de evenimente fericite ...

 

 

 

Duster.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos!

Ce inseamna consum "sensibil mai mare decat cel dat de producator, mai ales in oras"?

Costul reviziei cum este in comparatie cu un diesel?

Eu oscilez intre 1.2 si 1.5-90, ambele 4x2. Cel diesel costa cu 350 euro mai mult. Banii se amortizeaza repede, chiar daca eu nu fac mai mult de 5-6000 Km pe an (majoritatea in oras). Cei drept imi place mai mult motorul Otto deoarece este mai silentios si nu transmite vibratii. Performantele dinamice nu conteaza.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consumul in oras, iarna e in jur de 12 l/100 km, chiar mai mult, depinde de temperatura si distantele parcurse intre opriri. Vara nu imi scade sub 10. Producatorul da 7.1 urban ... Afara am scos si 6.3, dar mers linistit, sub 100 km/h, mod ECO...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parca da 6,4 extern.Nu am reusit niciodata performanta asta!

abc,prima revizie a fost 630 ron..in Bucuresti.

Editat de MAK

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa spun ca revizia de un an m-a costat 515 lei, aici, in Craiova. La diesel nu stiu cat este, poate ne spun colegii de forum.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

:shock:Minim 12%??! Ceva nu e in regula. Ori schimbi la mai sus de 5000 rpm, ori ai trasee de maxim 1-2 km. Eu la motorul asta n-am vazut consum mai mare de 9.5%, si doar pe autostrada, la mers constant cu 120 km/h, vant din fata si cutie portbagaj pe cupola. Hai, poate la altii mai nervosi o ajunge la maxim 10-11%, dar 12 n-as reusi niciodata...

De exemplu, intr-un oras ca Piatra Neamt, unde nu stai ani din viata in cozi dar franezi si accelerezi des, consumul nu sare mai mult de 8.5%.

6.4% extern e la cealalta extrema. Pe drumuri nationale, oricat de econom am incercat sa conduc, consumul n-a scazut sub 7%.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In brosura noului Duster la 1.2 TCE 4X4 e dat consumul 6 in ciclu extra-urban, mixt 6.4  si 7.1 in urban ... :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stef13, te invidiez pentru consumul tau (urban!). Pot sa ma dau peste cap dar sub 10% in oras n-am vazut! E foarte posibil sa am consumul mare din cauza drumurilor scurte si ... cam rare zilnic. Acasa-serviciu (cam 1.5 km) si inapoi , plus dus copii pe la cate o activitate ... Sunt constient ca la distantele astea motorul nici nu apuca sa intre in regim normal de functionare... Iar in afara chiar am reusit "performanta", si nu numai o data, singur in masina fiind si neavand nici o graba. Mai mult din ambitie sa vad daca ma apropii de consumul "oficial". Oricum, la cealalta masina , Suzuki Sx4 1.6 (tot benzina) am consumul chiar mai mare decat la Duster (urban), asa ca pentru mine n-a fost o mare surpriza.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Nu e grav, resoftare si gata.
    • Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi:  ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
    • Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie". M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee? Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2. Merci.
    • Dragi colegi, iata ca a aparut prima problema la Duster-ul meu.  Am pornit, motorul rece, am introdus a 2-a si... a dat in nas, s-a aprins "cheia fixa" si "ESP" -ul (chestia aia cu masina care derapeaza) iar computerul imi spunea "verifica ESP", "verifica frane", "verifica injectie" si tot asa. Oricat apasam acceleratia motorul nu urca mai sus de 1.500 rpm. M-am tatrat asa pana la service. Noroc ca este relativ aproape. Am lasat-o acolo ca nu avea cine sa se ocupe de ea. In fisa mi-au scris "lipsa putere". Nu gasesc nimic pe net despre aceasta problema. Repet, Duster 2018 1.6 Sce 4X2.    
    • Cât timp scrie Made in China e aceeași chinezărie dar făcută pe mainland nu pe vapor și vaporul în larg pe furtună , indiferent de cine o "dezvoltă"
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...