Sari la conținut

Primul Meu 4X4


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 114
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Planul meu a fost dat peste cap. De la Dusterul meu Laureate, alb cu motor 1.2tce am ajuns la un Duster Orange, vert altai cu motor 1.5dci. Astazi am platit avansul si acum incepe lunga asteptare

Astazi am primit poze cu masina. Din pacate mai am ceva de asteptat pana o sa o iau.

Si inca cateva poze

Posted Images

Am ales versiunea Orange pt ca avea o reducere mai mare cu 200E si include camera de marșarier pe care oricum vroiam sa o montez. Partea cu motorul a fost din mai multe motive: din curiozitate (nu am avut diesel pana acum), posibil valoare mai mare la revanzare, putin speriat de problema cu uleiul la 1.2. Culoarea am schimbat-o după un consiliu cu nevasta, ei nu prea ii plăcea alb si am zis sa alegem o culoare mai deosebită si mai veselă.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am lucrat la traseul pe care o sa il fac dupa ce iau masina. Varianta de lucru este Bucuresti-Szeged-Venetia-Marseille-Valencia-Gibraltar (aproximativ 3900km).

A fost cineva pe traseul asta? Aveti recomandari de hoteluri, locuri de vazut etc?

 

LE: Data trecuta am facut traseul prin Austria, Germania, Elvetia si acum vreau incerc alta ruta

post-4236-0-87068400-1462091712_thumb.jpg

Editat de imbogdan
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Ieri am primit si o pereche de ocheti. https://www.amazon.e...uct/B0018CRCJ6/

 

Sunt suficient de rezistenti sau trebuie sa ma orientez spre ceva mai trainic? (3.250kg). Si care sunt dimensiuniile interioare la punctele de ancorare? Ca sa stiu ce marime maxima sa caut.

 

Mentionez ca nu momentan nu o sa ma bag prin trasee prea complicate

post-4236-0-13574300-1463579753_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Considerand masa proprie a masinii ~ 1300kg + 50L(kg) combustibil + 100kg echipamente off si alte acareturi prin portbagaj = ~1500kg de tras din noroi daca e groasa situatia (2x1500=3000kg). Cum ochetii tai sunt la sarcina maxima 3250kg, eu imi dau cu parerea ca sunt ok, teoretic nu ai avea nevoie de ceva mai solid.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...