Sari la conținut

Prafosu' Meu Bercenar


Postări Recomandate

Salut vecine !Eu locuiesc in zona Turnu Magurele langa fostul Restaurant Sudului sau mai bine zis Bery Fitness.Referitor la poza in care ai ramas in sleasuri de tractor, ar fi bine sa apreciezi inainte adancimea sleaurilor, caci daca ramai suspendat nu mai iesi decat tras.

La cat mai multi Km. si sa-l stapanesti sanatos!Daca vrei sa experimentezi si sa socializezi cu impatimitii de Duster,poti sa te inscriii la IND(Intalnirea Nationala a Dusteristilor) care are loc pe 19 Februarie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

@DonQuijote - Multam, multam. Troliul manual pe care l-am luat e asta: https://www.magazinu...cablu-orizontal   De incercat l-am incercat in cateva com,binatii tragand prafoshenia de la loc fix, ch

Sal'tare oameni buni!     Iaca m-am gandit sa ma prezint, impreuna cu Prafosu' meu. Sunt din Bucuresti, de origine si localizare din cartierul Berceni. Mi-am "tras" Duster anu' trecut ca a doua/pri

Multam pentru primire si pentru sfaturi. Asta noapte pentru ca nu puteam sa dorm de grija alarmei care mi se parea ca e infipta'n instalatia electrica ca o...in centrul drumului si face tot felul de

Posted Images

@CristianDuster - stii cum e vorba aia cu mintea de pe urma. Acum suflu si'n teren uscat daramite in gropi pline de apa. Treaba e ca inainte de a ramana cocotzat pe sleau mai trecusem printr-unul aproximativ identic si la fel, doar ca la asta am alunecat un pic, indeajuns sa nu mai pot iesi.

 

Dar nah, lectia invatata pe pielea proprie cred ca e cea mai valoroasa. In plus dupa patzanie am luat iarasi toate tutorialele ce le-am gasit la puricat. De data asta am cascat ochii si urechile cand zicea nenea ala ca la trecerea prin vaduri de apa sau alte gauri mai intai verifici cu picioru cat de adanc si cat de tare e solul, ce consistenta are. Iar inainte de infipt in ape sa localizezi puncte de ancorare pentru extragere daca ramai. In "hind sight" cum zic anglo-saxonii mare adevaruri pe care nu le constientizezi decat ramas cocotzat in mijlocul campului...si ud leaorca, si plin de namol :D am trecut-o la categoria casti ochii sau casti punga, si mi-am invatat lectia. De atunci pot sa zic ca nu am mai facut pe eroul si am stat in interiorul anvelopei de performanta a Prafosheniei....si pana acum e bine. Oricum masinutza asta poate face mai multe decat crede multa lume, unii chiar experimentati, dar nu orice. Si nu este atat de inteligenta sa compenseze erorile gen ID-10-T ;)

 

La IND inca nu m-am hotarat daca sa vin, e mai complicat cu logistica ca tre sa vin si cu famelia, care ar include nevasta, kinder de 2 ani si eventual mama soacra, deci mai complicata treaba. Dar mai e timp. Daca m-oi hotari si primesc aprobare/buget de la forul superior in grad si drepturi (ca poate ajunge sa citeasca si ea,,,,sic) atunci vin cu mare drag, chiar daca nu stau la tot eventul, macar sa fac cunostinta cu cativa Dusteros, mai vechi mai noi. Si poate la traseul de off sa ma bag, nu la concursuri ca nu-s genul...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incerc, ma zbat, mushc, negociez...si evident cedez cand e vorba de "jumatatea mai egala". Treaba e ca avem si una bucata kinder de 2 ani in dotare si micuta minune e impersonarea principiului incertitudinii din fizica cuantica - nu poti decat sa prezici cam ce-o sa fie, si nici atunci 100% :D. Din cauza asta e cam greu sa facem un plan/angajament dincolo de coltul blocului si uneori nici pana acolo...DAAAR.....am obtinut dupa multe ...erm...chestii promise nevestei pe care nu as dori sa le specific...prea traumatizant...dar divaghez...am obtinut deci acordul partilor sa ne deplasam in dimineata de Sambata 20 cu plecare cat mai devreme posibil, de genul trezit la 5!!! bagajul inceput de Joi, convocat mama soacra de peste mari si tari (aka venit de la 400km deparatare) sa stea cu kindera Sambata adica plan de lupta nu gluma, si ca atare am putea sa venim Sambata, cat mai devreme ca sa prindem grosul evenimentelor - in principiu intalnirea la hotelul Valahia de unde cred ca se si v-a dat startul urmand sa mergem cu trupa iar dupa amiaza sa executam intoarecerea la baza pe la ore gen 17-18 hai poate 19-20 daca merg bine lucrurile acasa cu kindera asta in ideea ca Targovistea e cam la 1h de mers poate mai putin daca folosesc detectorul de radar :D desi in localitati cam stau in limita, nu de alta dar nu vreau sa platesc vreo baba de noua....

 

Asa ca in conditiile in care se aliniaza stele/plante/campuri Higgs etc. s-ar putea sa venim. Tot in plan, deci e posibil, sa facem si o iesire de "incalzire" week-endul viitor catre Cabana Muntele Ciucas ca tot am vazut ca au trecut niste Dusteristi pe acolo, e si de off-road pe forestierul catre cabana si mai e si pe drumul pe care il frecventam acum cativa ani cand ieseam cu motocicletele (amandoi mergeam pe chopperul lui - de aici se intelege cred si de ce mi-e frica de nevasta :D - stie sa dea cu cheia franceza la rotula) la plimbari la iarba verde, un gratarel sau niste merinde loco si niste aer de munte...deh...vremuri foste, prioritati schimbate....dar nah...viata merge inainte si Prafosu' sper sa fie varianta de mers in famelie prin aceleasi locuri sau mai ales altele.

 

Acuma mai ramane de vazut cat din planuri se si materializeaza...sper totusi sa venim la IND dar pana nu ma vad in masina cu centura pusa rezervorul plin si kindera tacand/dormind nu zic nimic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru ca m-a rugat Micutu666 mai jos poze cu scutul de la diferential la montaj si alte poze in care se poate vedea scutul cand am schimbat anvelopele:

 

Urechile de prindere pe caroserie: post-4065-0-04106500-1454878188_thumb.jpg

 

Scutul in pozitie: post-4065-0-88788500-1454878305_thumb.jpg

 

Spatiu intre diferential si scut pe partea cu "cablul ala" aparent suficient: post-4065-0-32908600-1454878374_thumb.jpg

 

Din cealalta parte: post-4065-0-26518100-1454878425_thumb.jpgpost-4065-0-26518100-1454878425_thumb.jpg

 

Si din lateral: post-4065-0-72499900-1454878488_thumb.jpg

 

Catre prinderea spate: post-4065-0-09688100-1454878553_thumb.jpg

 

 

Si de la schimbatul anvelopelor:

In spatele elementelor de la roata spate dreapta se vede placa de la scut, bratul de prindere care inca rezista:

post-4065-0-97973000-1454878841_thumb.jpg

si inca una si gata:

post-4065-0-46814700-1454878934_thumb.jpg

 

Cam atat despre scutul de diferential.

 

Sper sa ajute.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si astazi pentru ca am nimerit in supermarket nas in nas cu un "marker pentru cauciucuri" iar Grabber-ele mele sunt doar BSW (Black Side Wall) si nu WRL (White Raised Letter) am dat in mintea copiilor si pentru 7 lei plus cam 1h de stat ghemuit in doua transe (ca mi-era foame/frig - urla kinderul dupa mine sa ma joc cu ea) am facut asta:

 

post-4065-0-56800500-1454879472_thumb.jpg

post-4065-0-25538600-1454879537_thumb.jpg

post-4065-0-75178600-1454879571_thumb.jpg

 

...e clar trebuie sa imi gasesc alt hobby mai serios :D

 

oricum dupa prima mozoleala cred ca dispare vopseaua...dar macar le-am vazut alb-pe-negru :D ...si nu, nu e BFG-envy :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Lasă, că nici pe BFG nu mai e acum WRL, ai tot BSW (cel putin asa sunt ale mele, BFG AT KO2 215/65 R16).

Mă bătea gândul și pe mine să mă joc cu un marker, dar am realizat că nu o să iasă ca cele din fabrică, și plus că nu o să țină, așa că am renunțat la idee. Oricum, arată bine și fără literele albe.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, insa eu am tot cautat Grabbere cu WRL si nu am gasit pe nicaieri prin Romanica, decat la americani am vazut ca mai erau - si pfoai cum arata alea :D dar nah...asa sunt acolo ...iar cand am auzit si pretul de 1000 USD pt 4 bucati plus jentile pentru un Wrangler cat zice tipu'

ca a dat pe ele mi-am zis...pfoai...o caciula de bani.

 

Acuma eu as fi dat pe gume cu WRL un pic mai mult insa nici chair asa de mult...basca ca n-am gasit nici sa ma pici pe la noi, asa ca vazand markerul de doar 7 lei, cum ziceam, macar de-o tavaleala si tot or sa tina. BSW-uri am mai vazut Grabbere si nu m-a deranjat ca nu se vedea scrisul decat de aproape, profilul conteaza mai mult decat blizz-blizzurile astea. Apropos de ce pot sa faca Grabber-ele clipurile astora de la Baroud Land m-au convins ca merita

 

Abuzat pe vremuri calde -

M+S nu'i doar de forma -

 

 

....adevarat ca Toyota HDJ 100 nu e chiar Duster...dar macar la cauciucuri si tot se aseamana :D

 

Oricum frantzujilor astora le trebuie o harta mai buna...ei pe acolo s-au gasit sa treaca din Maramures in Moldova?!?!...si pe vremea aia??

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...