Sari la conținut

duster 4x4 Everyone - bine v-am gasit!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 16
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut Duster, am aparut si noi mai oficial pe acest , ne bucuram ca ati reusti sa deveniti o comunitate puternica atat pe internet dar si in teren. Cu aceasta aparitie a noastra aici incercam sa

un filmulet care nu a aparut pe net pana acum , este de anul trecut de la iesirea din primavara la Campulung, soferul este Ionut Habuc un vechi prieten al clubului. Movie.wmv

De cand va asteptam...

Posted Images

calendarul provizoriu al competitilor la care dorim sa participam - sunt cateva competitii care se suprapun si din acest motiv nu este decis la care vom participa

 

Data Oganizator Locatie

1-4 mai Kamikaze Piatra Neamt

 

22-25 Mai Siculus Odorhei

 

6-14 iunie Rally Albania Albania

 

12-15 iunie Club Mures Mures

 

14-20 iunie ( TBC) THE RAT ARAD

 

de confirmat BAJATeam Dakar Romania Baia Mare

 

17 -20 Iulie ORAR Campulung

 

12-19 Iulie ( TBC) Breslau Poland Germania-Polonia

 

7-10 August Xtream Baia Mare Baia Mare

 

28-31 august transilvania Offroad Cluj

 

20-27 Sept Breslau Balkans Bulgaria

 

25-28 Sept GTC Buzau

 

4-7 dec Shumen Trophy Bulgaria

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ceea ce vad. Anul trecut vroiam sa ma duc la Breslau....nu am fost destul de hotarat. Am vazut in schimb, Odorhei, Mures, Cluj, Sarata. Doua le-am ratat din cauza gipsului....o alta poveste, apoi enduro...

In fine, Shumen suna bine. Anul trecut podiumul a fost dominat de romani. Speram ca si Duster-ul sa fie ok. RAT....uf ce fain trebuie sa fie...

"Clasicele" din Romania sunt tari.

La Mures, Eugen Tataroiu, la intrebarea mea cum a fost mi-a zis ca "porno", bolovani enormi. Anul acesta tot asa va fi...Clujul...no' comment!

La Cluj, cred ca trialul se va tine din nou la Cora, langa parcare....e super fain.

Sarata lui Piede ' e superba!

Ce mai...cred ca toate etapele o sa fie faine.....

Baieti, atata va promit,....veti avea poze la greu, numai sanatos sa fiu, ca mai am si muntele in cap! :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

un filmulet care nu a aparut pe net pana acum , este de anul trecut de la iesirea din primavara la Campulung, soferul este Ionut Habuc un vechi prieten al clubului.

unde se afla drumeagul din film? fiind din arges, as vrea sa ajung pe acolo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

unde se afla drumeagul din film? fiind din arges, as vrea sa ajung pe acolo

Este o iesire organizata ad-hoc la care a participat si @georgechinezu si cu mine. S-a pornit de pe barajul Rausor spre Iezer pe traseul de Standard de la etapa de CN de la Campulung din 2011

Cateva poze:

post-300-0-87616900-1393630817_thumb.jpg

post-300-0-75201700-1393630823_thumb.jpg

post-300-0-92837800-1393630843_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mai jos aveti o scurta selectie a ceea ce a fost anul competitional 2013 pentru echipa 4x4 Everyone, in CNOR.

Sunt pozele evenimentelor la care am reusit sa particip in calitate de sustinator....

Prima poza, una deosebit de draga mie, facuta cu telefonul mobil, dar fara sa imi dau seama ca surprind si altceva...:

Protagonist copilotul Bogdan Firica,(pilot Eugen Tataroiu, un baiat desoebit de simpatic) un om cat o mie de cuvinte, un Dac Liber autentic. Baietii erau campati, catre seara, iar in momentul cand Bogdan a pus steagul national dat de mine, pe masina, celelelate echipaje de la Ibanesti l-au aplaudat:

 

Dacul Liber de la Ibanesti Padure, Comuna Ibanesti, Jud Mures:

 

tnek.jpg

 

In actiune la Ibanesti, trialul:

 

dja9.jpg

 

46w5.jpg

 

Odorheiu-Secuiesc, in componenta Pereteanu Carol pilot, Andreea Diana copilot, in trial fara servo :)

 

gnrk.jpg

 

La Cluj-Napoca cu masina hibrid, pilot Lucian Nistor:

 

dyag.jpg

 

Sarata-Monteoru, pilot Tudorache Dragos Gabriel. La aceasta etapa, echipa a avut doua masini, echipajul celalat fiind alcatuit din Catrina George-pilot, copilot Bogdan Firica.

 

tou9.jpg

 

Sper ca v-am facut curiosi, astfel incat anul acesta sa fim cat mai multi langa baieti!

 

PS: Propun pentru anul competitional 2014 sticker cu steagul national pe masina :ahappy:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este o iesire organizata ad-hoc la care a participat si @georgechinezu si cu mine. S-a pornit de pe barajul Rausor spre Iezer pe traseul de Standard de la etapa de CN de la Campulung din 2011

Cateva poze:

din pacate nu cunosc traseul de Standard din 2011. cateva lamuriri:

1. cat de sus se poate ajunge (pana la refugiul Iezer)?

2. se poate face circuit? adica se pleaca pe "cracul" vestic al barajului Rausor (pe raul Rausorul) si se intoarce pe la fosta Cab.Batrana? am gasit un traseu pe undeva, dar nu sunt sigur daca se poate face cu masina sau doar cu bicicleta- atasez harta.

post-2555-0-41585000-1394470932_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...