Sari la conținut

Testeaza comportament / vibratii in conditii de demaraj puternic


Postări Recomandate

Salutare la toata lumea.

Am o rugaminte mare la voi. Mai ales la cei cu diesel 4x4 110cai.

 

Testul:

- se da una bucata duster

- se da o "pista" de max 20 de metri lungime linie dreapta (merge practic si in parcarea de la bloc)

- pista sa fie cat de cat un drum ok asfaltat frumos fara denivelari

- te urci la volan, lasi modul de tractiune pe auto

- bagi a 2-a, accelerezi pana pe la 2700~2800rpm

- stai asa turat vreo cateva secunde (pentru a te acomoda cu aceasta turatie... la sensul sa poti s-o mentii constanta)

- tii volanul drept si dai drumul prafosului s-o ia la goana fiind atent sa mentii, pentru cei 10~15 metri cat o sa te deplasezi, o turatie de peste 2500rpm! (ca sa fie concludent testul ar fi ok sa poti sa mentii macar o turatie de 2600~2700rpm)

- te opresti, repeti testul de cateva ori pana cand reusesti sa controlezi turatiile sa fie in limitele celor descrise mai sus (mie mi-a luat ceva timp .... poate voua o sa va iasa din prima)

 

- repeti apoi testul si pe celelalte moduri de tractiune: lock si 2wd

- revii pe forum si ne spui si noua ce ai experimentat :drool:

 

Multumesc mult!

si astept cu mare mare nerabdare rezultatele voastre

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

aici cineva care a atins la un moment dat acest subiect (intr-un alt topic)

Buna ziua la toata lumea. Am si eu un Duster de aproape 2 ani si am observat ca la un demaraj mai puternic se simt niste vibratii in toata partea din fata a masinii. Aveti idee de la ce poate fi: cutie...tren de rulare fata...?!

@duster1.6_16V,daca mai citesti acest forum , eventual efectueaza si tu te rog acest test

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Impresiile mele dupa test:

 

- Dusterul meu se transforma intr-un cal naravas/salbatic care tremura din toate incheieturile de parca ar vrea sa te dea jos de pe el.

- schimbarea modurilor de tractiune nu rezulta intr-un comportament diferit. Parca..., la 2wd a fost putin mai moale treaba dar total nerelevant

- habar nu am de ce face asa

- in conditii de exploatare normala a dusterului nu prea ai cum sa ajungi in situatia unui astfel de demaraj INSA uneori ma apropii destul de mult si parca parca... simti ceva (asta este si motivul pentru care am insistat sa pot reproduce comportamentul)

- comportamentul este reproductibil 100% (urmand specificatiile din test-ul cu care am inceput acest topic)

- nefiind o treaba deranjanta in conditii de exploatare normale ..... inca nu am ajuns la service ca sa aflu parerea unor profesionisti

- vibratiile se simt in toata masina; eu cel putin, nu ma pot pronunta ca ar veni din partea din fata sau din partea din spate

 

Mentionez ca:

- am rotile echilibrate si geometria proaspat facuta

- conduc cu 160km/h pe autostrada si totul este absolut ok, nici urma de vibratie pe nicaieri

- chestiunea cu pricina este doar la demaraj puternic

 

Voi ce rezultate aveti in urma testului? :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce încerci tu aici e un power launch. Din cate îmi explic e posibil sa nu dai drumul destul de brusc la ambreiaj sau tampoanele de la motor și cutie sa fie prea moi.

 

La ști după creșterea de putere cu suporți motor stock la un launch nu puteam sa schimb din 1a în a 2a.

 

Eu merg pe varianta 2. Suporți motor și cutie prea moi

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce încerci tu aici e un power launch. Din cate îmi explic e posibil sa nu dai drumul destul de brusc la ambreiaj sau tampoanele de la motor și cutie sa fie prea moi.

La ști după creșterea de putere cu suporți motor stock la un launch nu puteam sa schimb din 1a în a 2a.

 

Eu merg pe varianta 2. Suporți motor și cutie prea moi

- nu dau drumul chiar brusc. nu mi s-a parut o idee destul de buna s-o bruschez prea tare.... oare aici gresesc?..

 

Ai esp? Dacă da, atunci vibraţiile, zgomotele sunt de la ESP.

- buna ideea; am testat cu esp dezactivat; face la fel

- atentie, nu sunt zgomote ci vibratii insotite de oaresce sunete zic eu normale....

 

Dragi colegi.... testati si voi va rog ca sa stiu daca asa face toate sau nu

Merci anticipat

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

asta e un power launch.

 

daca pleci fara deblocaree rapida a ambreijaului il vei praji

daca pleci tare si nu ai destula putere va da in nas

...

 

eu cred ca e o problema in modul cum se pleaca ... o sa testez si la a mea , dar sistemul tampoane motor + cutie cred ca sunt prea moi pentru ce vrei tu sa faci .

 

apropo incerci cu I-a sau a II-a ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...