Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut.

Aceasta problema s-a mai discutat. Exista deja un topi pe tema aceasta. Dar pt tine tin sa te anunt ca sunt multe cazurile acestea. Eu unul am schimbat odata caseta pe garantie si face la fel. Abordeaza virajele mai bland, in rest caseta este ok. Suita pe elevator caseta nu-ti va da niciodata senzatia ca ar avea un defect. Eu ma gandesc oarecum si la amortizoare, care nu filtreaza prea bine socurile. Oricum asta nu scuza vibratiile nujustificate.

Mergi la service, poate intre timp au remediat problema si au scos casete modificate. Suntem cu totii curiosi, poate s-a remediat problema.

Daca e numai asta, e o nimica toata.

Sanatate multa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

A mai schimbat cineva caseta de directie in ultima vreme? La mine asta noua a inceput sa faca la fel. Exista mai multe tipuri? Nici nu virez bine de volan si incep vibratiile in volan. Exista vreun remediu? Incepe sa ma streseze lucrul asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Salutare! La mine s-a schimbat caseta de directie din aceleasi motive la doar 500 km de rulaj....masina cumparata in Aprilie 2014. Problema persista si dupa schimbare.....am reclamat din nou problema reprezentantei Dacia din Mures.....oricum nu ma las pana nu se rezolva problema chiar daca trebuie inlocuita caseta de o mie de ori. Problema aceasta si cea cu oscilatiile relantiului ma streseaza cel mai mult....nu mai pun la socoteala fuieratul la viteze intre 80-100 km/h in viteza a sasea si faptul ca din cand in cand nu pot deschide haionul spate deoarece functioneaza defectuos. Mai am timp destul pana la expirarea garantiei...e de 5 ani.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am reclamat din nou problema la reprezentanta. Se va schimba inca o data caseta de directie.....vedem rezultatul dupa operatiune....daca nu resuseste continuam pana se rezolva. Am anuntat din timp garantionerul ca voi veni de cate ori e nevoie.....si voi schimba casete de directie in perioada de garantie pana cand voi fi multumit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost in teste cu reprezentantul service si s-a confirmat problema. Caseta de directie s-a inlocuit deja a doua oara (ieri).Deocamdata nu mai suna/bate la viraje stanga-dreapta pe drum accidentat dar am o mica banuiala ca va ceda si aceasta. Am observat in joc axial la axul casetei cel in care se conecteaza coloana de directie chiar si la cea noua. E un joc mic dar nu atat de mare ca si la cea veche care a fost demontata de pe masina.

 

Cele bune :bye:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...