Sari la conținut

Mihail1

Members
  • Număr conținut

    210
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

45 Excelent

Despre Mihail1

  • Rang
    Mihail

Informații profil

  • Oraș:
    Buzau
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

1.403 citiri profil
  1. La mine apar problemele numai cand se incalzeste motorul si dupa o perioada buna de mers. Benzina am folosit numai Petrom, nu am gaz pe masina. La tester mi-a aparut numai la prima bobina ca ar fi probleme si am si schimbat-o, era crapata foarte subtire. Referitor la problemele de la punctul 4 nu am avut de-aface cu ele. O sa ma duc la mecanic cu recomandarile de la tine! Multumesc de ajutor!
  2. Multumesc mult de raspuns! De schimbat bujii, bobine si curatat am facut si eu. Eroarea de motor in bord nu mi-a aparut. In schimb nu am umblat la senzorul de aer si clapeta! Tie ti-a aparut pe tester sau ai presupus? P.S. Mie pe tester nu imi apare nimic, nimic!
  3. Revin cu aceeași problema, tot întreruperi când motorul este cald! Până acum fiind frig afara nu am avut nici o problema acum, iar a ineceput să întrerupă la relanti. Și a devenit destul de sâcâitor! Pe tester nu iese nimic, nici mecanicii nu își dau seama de la ce ar putea fi! Are cineva vre-o idee? P.s. Am incercat sa adaug un fișier video dar nu merge!
  4. @Dust3r incearca sa verifici si bobinele sa vezi daca nu cumva ai vreuna crapata! Se vede foarte fin crapatura!
  5. @andrei_s Este si asta o solutie dar condensul care se scurge de pe capota?
  6. @Killer82 Mulțumesc de ajutor!!! Să văd dacă gasesc pe la dezmembrări că pe internet nu am găsit. Oricum trebuie adaptat. Am gasit și un video pe youtube, dar nu stiu daca o să gasesc clemele de prindere
  7. Salutare. Am initiat acest topic sa va expun un defect de fabricatie al dusterului 1.6 16v tractiune integrala. De ceva timp simteam masina ca merge intrerupt la relanti si mai ales cand se incalzea, parca erai intr-un tractor. Majoritatea mecanicilor s-au gandit ca ar fi de la bujii, le-am schimbat cu unele originale si tot degeaba. Punand masina pe tester s-a descoperit o eroare la cilindrul 1 si 2, binenteles am scos si bobinele inca o data si le-am "analizat" cu atentie. Pe prima bobina dupe ce ca era umeda (iar bujia ruginita) se vedea o crapatura fina pe unde se presupune ca pierde curen
  8. Salutare si sa iti stapanesti sanatos atelajul . Zonele alea cam tot timpul se vor murdari iar, din punctu meu de vedere protectiile nu isi au rostul. Parerea mea ca un set de covorase tip tavita si cu "foot rest" sunt de ajuns!
  9. Pentru ce eventualitate e bine sa o faci mai devreme adica pe la 80 000, in cazul meu, asa mi s-a spus mai ales ca a trecut de 6 ani.
  10. Pe 19 decembrie Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
  11. Si am ajuns si la 70 000 urmeaza schimbarea distributiei in primavara... Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
  12. Bun venit pe forum ! Daca se gandesc cei de la Dacia sa monteze 4x4 pe Stepway cred ca ar mai fi o sectiune buna a forumului . Si mie mi-a facut cu ochiul de cateva ori Stepway mica, agila, cu garda la sol inalta, mai ales cele mai noi imi plac cum arata!!! Felicitari pentru expeditile montane!!!
  13. Bine ai venit pe forum ! Consumul de benzina este normal pentru gabaritul si forma mai putin aerodinamica a masinii. Lipsa de putere mai ales la urcatul pantelor intr-o treapta superioara am simtit-o si eu din plin.Cel mai bun consum l-am scos si eu de 6.4, la drum lung in coloana unde era foarte aglomeratdar si se mergea legal. Parerea mea cea mai buna solutie pentru roata de rezerva este pe plafon asta in cazul in care nu folosesti cutia dar, parca la dusterele 4x2 sistemul de prindere rotii de rezerva este sub partea din spate a masinii, acum nu stiu daca ar merge, putin probabil din cauz
×
×
  • Creează nouă...