Sari la conținut

Ambreiaj 1.5dCi - șuruburi placa de presiune


Postări Recomandate

Salutări Tuturor,

 

Am observat că într-un kit de Sachs complet cu volantă, placă de presiune, disc și rulment, pachetul include doar șuruburile de la volanta. Nu și cele care prind placa de presiune de volantă.

Am observat că nu vin nici cu alte kituri echivalente.

 

Întrebarea mea ar fi de unde se pot achiziționa? Sau merg folosite orice șuruburi?

 

Totuși sunt strânse la cuplu, se încălzesc și se răcește repetat pentru o perioada lunga...tendința de la alti producători este să schimbăm și șuruburile.

Păreri? :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Feedback pentru cei interesati:

 

Nu vine cu suruburi, nu se gasesc suruburi de cumparat. Le-am verificat pe cele originale si nu s-au intins, arata OK.

Legat de kituri aftermarket...AVETI GRIJA! Am comandat un Sachs, ansamblul ambreiaj este identic si masina merge foarte bine...dar rulmentul de presiune nu s-a potrivit...

Se pare ca difera pozitia suruburilor de la un anumit an. Ca forma, rulmentii sunt identici. Dar pe anumite cutii (ca a mea) eu am gasit doar rulment Valeo care s-a potrivit.

 

Toate cele bune!

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parțial corect, rulmeții au poziția suruburilor schimbată când vrea Dacia, nu neapărat de la an la an. La Duster Ph3 prin 2019 au fost 3 tipuri de rulmenti în 3 luni, aceeași motorizare și cutie - depinde de furnizorul folosit la un moment dat.

1.5 dCi e vag rău sunt  vreo 16 modele (generație,motor,cutie,transmisie,normă euro) de Duster 1,5dCi , completează profilul sau descrie corect mașina

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna informație!

Este bine de știut că la 1.5dCi este bine sa fie mai întâi demontată cutia și ambreiajul, apoi comandat kitul.

Altfel este o pierdere de ~300 Ron pe un alt rulment.

 

Apropo, voi trece la zona de vânzări rulmentul la jumătate de preț. 😂

Poate ajuta pe cineva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 15 ore, Paul36pvu a spus:

Feedback pentru cei interesati:

 

Nu vine cu suruburi, nu se gasesc suruburi de cumparat. Le-am verificat pe cele originale si nu s-au intins, arata OK.

Legat de kituri aftermarket...AVETI GRIJA! Am comandat un Sachs, ansamblul ambreiaj este identic si masina merge foarte bine...dar rulmentul de presiune nu s-a potrivit...

Se pare ca difera pozitia suruburilor de la un anumit an. Ca forma, rulmentii sunt identici. Dar pe anumite cutii (ca a mea) eu am gasit doar rulment Valeo care s-a potrivit.

 

Toate cele bune!

Eu am avut la alta masina Dacia problema cu un kit de ambreiaj Valeo, fix ca tine - rulmentul nu se potrivea deloc, desi era kit complet. Deci si cu Valeo poti avea aceeasi problema. Solutia a fost sa iau unul de origine, care se potrivea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ținând cont de volumul de muncă să ajungi la ambreiaj la un Duster, pe viitor putem îndruma pe oricine face operațiunea sa:

DEA AMBREIAJUL JOS, APOI SA IL COMANDE SI SA SE ASIGURE CA ESTE LA FEL🙂

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Scuze Domnilor! Nu am văzut sectiunea tehnica, și de obicei am postat aici. Știu pentru viitor!   Mulțumesc pentru proceduri, mă apuc de verificări mâine. Ca și feedback, ambreiajul a fost montat cu dispozitiv de centrare, placa de presiune strânsă corespunzător la cuplu, iar aerisirea a fost făcută OK. Ca să fiu sigur, am scos pompa de ambreiaj din panou, și am actionat-o eu manual până nu au fost bule pe furtunul conectat la portul de aerisire. Pompa opune o rezistență la mana constantă pe toată cursa. Cam rămâne doar rulmentul...dam cutia jos sa verific fizic ambreiajul și rulmentul.   O seara faină!
    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...