Sari la conținut

Postări Recomandate

Ma bate gandul sa schimb HU cu unul mai istet, si am dat de Parrot Asteroid, nu stiu cum se conecteaza la comenzile de pe volan insa imi place :ahappy:

 

 

 

 

Parrot ASTEROID este o unitate multimedia avansata care combina tehnologia hands-free carkit, servicii web cu acces la aplicatii inovatoare si unitate multisursa pentru formate audio.

 

Deschis intregii lumi:

ASTEROID Parrot este un receptor - 1 DIN cu conectivitate multimedia si hands-free car-kit.

Acesta incorporeaza un sistem de operare Android, care duce la o noua lume de posibilitati in mediul auto, cum ar fi: aplicatii de internet, datorita Geolocation-3G si receptorului GPS, radio, internet radio streaming, puncte de interes sau servicii de navigatie.

 

Design inovativ:

Parrot ASTEROID combina o fata detasabila eleganta, iluminata din spate si un sistem inovator magnetic de ghidare, pentru a introduce fata usor.

Functiile principale sunt accesibile prin intermediul butonului rotativ, ceea ce face navigarea prin meniuri mai usoara. Ecran de inalta definitie, cu diagonala de 3.2" ce afisaza toate informatiile dvs. agenda telefonica, meniurile, muzica, playlist-ul, coperta albumului, aplicatiile, etc....

Parrot ASTEROID are o adancime redusa cea ce faciliteaza o instalare usoara si o buna compatibilitate cu toate marcile de autoturisme.

 

Accesarea librariei audio prin intermediul comenzilor vocale:

Parrot ASTEROID reda toate tipurile de formate audio: iPod, iPhone, USB, card SD si stereo Bluetooth (A2DP).

Pentru a face experienta mai placuta, Parrot Asteroid este echipat cu un amplificator MOSFET 4x55W, o iesire de subwoofer si 6 RCA-uri preamplificate, acesta include un egalizator cu efecte de sunet, care ofera o calitate exceptionala a sunetului.

 

Sistem integrat Hands-Free / Carkit:

Parrot ASTEROID este echipat cu Bluetooth Carkit avansat: de la prima conectare, Parrot ASTEROID sincronizeaza automat agenda telefonica.

Toate informatiile din telefon sunt afisat pe ecranul de 3.2", astfel nu a fost niciodata mai usor pentru a efectua apeluri cu un sistem carkit.

 

Detalii tehnice:

Telefonie: preluare / efectuare apel, respinge / termina apel, volum, apel dublu, meniuri, agenda telefonica, setari si optiuni, play / pauza, inainte, inapoi / update de software prin USB / receptor GPS cu conector USB

Specificatii tehnice: fata detasabila / ecran color TFT de 3.2 "cu 262.144 de culori

Conexiuni: 3 porturi USB de mare viteza pentru a conecta un stick de internet 3G / antena GPS / port USB dedicat ® iPhone sau iPod ® / 1 Jack pentru a conecta un player MP3 / SD card / 2 perechi de RCA-uri preamplificate / 1 pereche de RCA-uri pentru subwoofer

Muzica si Radio: cautare vocala a melodiilor (Artist, Album) / compatibilitate cu iPod, USB, SD, intrare Linie / efect Superbas Virtual / tuner FM / AM / RDS + - PS - TP - PTY - RT

Audio & Bluetooth: conversatii Full-Duplex / microfon dublu extern ajustabil / Parrot NR 3.0 reduce zgomotul / AEC anulare echo / transmite vocea si muzica in difuzoarele masinii / amplificator MOSFET 4 x 55W / 6 x RCA-uri preamplificate (2 cu subwoofer ) / Bluetooth v2.1 + EDR Profiluri: HFP, Bluetooth Stereo (A2DP), OPP, PBAP, HSP, SPP si Asociere AVRCP: prin cod PIN 0 0 0 0 "

Agenda: sincronizare automata / sincronizare: PBAP, Sync ML, OPP, Sincronizare AT, Sincronizare Nokia / conexiune automata cu telefoane mobile / recunoasterea vocii / sinteza vocala / Text To Speech / sincronizare cu pana la 10 telefoane / Numar de contacte pana la 2.000 pe telefon, 8.000 in total.

 

Continut pachetului:

1 x Unitate Parrot ASTEROID

1 x Cablu ISO

1 x Receptor GPS cu conector USB

1 x USB cu lungimea de 1.5 m

1 x Cablu iPod cu lungimea de 1.2 m

1 x Cablu Jack cu lungimea 1.5 m

1 x Ghid de utilizare rapida

1 x Microfon extern dublu

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 53
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pt cine este interesat, se poate emula Parrot Asteroid folosind Android emulator, este ceva de munca pana veti reusi sa il instalati dar merita, scopul este de testa, instala, juca aplicatii ce vor ru

si asa arata pe duster

Si navigatie offline.

Posted Images

Eu am gasit cu 1299 RON http://www.shopmania...teroid-24716918

Este ok chiar are foarte multe si utile functii.

Dar vezi ca este unitate media nu are CD.

Si nu iti pot spune si da cu parerea despre felul cum se aude si ce fel de procesor de sunet are. Este ok pare interesant nu am vazut frecventele de lucru ale amplificatorului din el dar kiar si asa il potzi lua dar cauta un magazin unde il potzi asculta inainte.

Iti decomand sa schimbi si difuzoarele asta in cazul in care nu iti pui un amplif cu un sub si sa foloseshti dif de masina pe post de medii si sa ii mai pui 4 perechi de dif. pt. inalte si iti va suna foarte bine masina te asigur.

Daca e ceva ne auzim la tel in cazul in care te deci la un HU si nu ai mare habar de el.

Salutare,

 

George Chinezu

GXRu

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

General

 

- Telephony: answer/make a call, reject/end a call,

volume, double call, menus, phonebook, settings

and options, play/pause, forward, backward, …

Software update via USB key

Steering-wheel controls compatible

-Technical Specifications

Removable faceplate with jog wheel

Color screen TFT 3.2’ display with 262,144 colors

 

Music / Radio

 

- Vocal Music Search (Artist, Album)

Compatibility with iPod by cable, USB, SD, Line input

Virtual Superbass effect

- Parametric equalizer:

- 7 bands

- 6 defined presets, 1 user preset

M/AM tuner with no limitation for presets

With RDS Text+- PS - TP - PTY - RT

 

 

 

 

 

Audio / Bluetooth ®

 

- Full duplex conversations

- External adjustable double microphone

- Parrot noise reduction NR 3.0

- Echo cancellation AEC

- Dispatch voice and music on car’s speakers

4 x 55W built-in MOSFET amplifier

6x RCA pre-amp outputs (2 with subwoofer)

Bluetooth

- Bluetooth v2.1+ EDR

Profiles: HFP, Bluetooth Stereo (A2DP), OPP,

PBAP, HSP,SPP and AVRCP

Pairing: via PIN code ‘0 0 0 0’

 

 

 

 

Phonebook management

 

 

- Automatic phonebook synchronization

- Synchronization: PBAP, Sync ML, OPP, Synchro AT, Synchro Nokia

- Automatic connection with mobile phones

- Training-free, multi user voice recognition

- Voice synthesis – Text To Speech

- Up to 10 paired phones

- Number of contacts:

- up to 2,000 per phone

- 8,000 in total per unit

 

 

 

 

Package content

 

1x Parrot ASTEROID unit

1x ISO cable

1x GPS receiver with USB connector

1x USB male 1.5m to USB female cable

1x iPod cable 1.2m

1x Jack cable male to male 1.5m (audio device)

1x Front Panel Bag

1x Quick start guide

3x Cables ties

1x Bracket Keys

1x double external microphone

1x Mounting Sleeve

double_microphone.jpg

gif_caract.gif

cle_3g.jpg

techn_4.jpg

techn_3.jpg

techn_2.jpg

techn_1.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Scuze Domnilor! Nu am văzut sectiunea tehnica, și de obicei am postat aici. Știu pentru viitor!   Mulțumesc pentru proceduri, mă apuc de verificări mâine. Ca și feedback, ambreiajul a fost montat cu dispozitiv de centrare, placa de presiune strânsă corespunzător la cuplu, iar aerisirea a fost făcută OK. Ca să fiu sigur, am scos pompa de ambreiaj din panou, și am actionat-o eu manual până nu au fost bule pe furtunul conectat la portul de aerisire. Pompa opune o rezistență la mana constantă pe toată cursa. Cam rămâne doar rulmentul...dam cutia jos sa verific fizic ambreiajul și rulmentul.   O seara faină!
    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...