Sari la conținut

Dacia Duster conversie HHO


Postări Recomandate

Dupa ce am vazut postul lui @Squirrel gpl-pe-duster-1-6-16v-t314.html#p5860, caruia ii multumesc pt postare, am cautat mai departe ce si cum despre aceasta conversie a Dusterului din videoclip, dupa cum se vede are numere de Romania....

 

Asa , aici sunt clipurile :

 

yz-7FRwzUeM

 

VhZgHAs83Vk

 

 

... nu prea inteleg italiana insa se pare ca au montat un generator HHO - celula HHO (OxyHydrogen, Brown gas).

 

Acest generator produce,prin electroliza, un gaz denumit HHO (OxyHidrogen), care este introdus in cilindrii prin furtunul de admisie aer.

 

Generatorul foloseste ca materie prima apa distilata si bicarbonat de sodiu.

 

Acest HHO se poate folosi atat pe motoarele diesel cat si benzina, ca avantaje fiind : scaderea consumului de carburant (intre 20% - 40%) si o crestere a puterii.

 

Pareri? ;-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adresa de contact

Autoturismul aparţine (probabil) Elenei Didila.

 

Mai multe detalii.

 

- Generator Type: Dry Cell;

- Standard dimensions: 110x110x150 mm;

- Plates: 21;

- Voltage: 12V;

- Standard electrical connections of the cell:

+ NNNN - NNNN + NNNN - NNNN + (N - neutral plate)

- Total area for gas production: 1297 cm2;

- Production of Hydrogen: 2.0 liters per minute (25A);

- Optimum operation current: 12 - 15 A.

 

Preţuri pe cilindree

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Adresa de contact

Autoturismul aparţine (probabil) Elenei Didila.

 

Mai multe detalii.

 

- Generator Type: Dry Cell;

- Standard dimensions: 110x110x150 mm;

- Plates: 21;

- Voltage: 12V;

- Standard electrical connections of the cell:

+ NNNN - NNNN + NNNN - NNNN + (N - neutral plate)

- Total area for gas production: 1297 cm2;

- Production of Hydrogen: 2.0 liters per minute (25A);

- Optimum operation current: 12 - 15 A.

 

Preţuri pe cilindree

Cata lume ar avea pe masina asa ceva la doar 238 euro+tva?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În general o "conversie HHO" pentru automobile este energetic ineficientă şi o mare păcăleală. Pentru banii daţi şi efectul obţinut, inclusiv complicaţiile cu condiţii tehnice deosebite, greu de îndeplinit, pierderea garanţiei, probleme cu RAR şi alte necazuri - nu se justifică timpul şi banii investiţi în aşa ceva în 2012.

 

Există tone de literatură de specialitate pentru cine ştie engleză şi/sau germană. NU există soluţii comerciale viabile, doar păcăleli.

google-is-your-friend (GIYF) după "HHO Dry Cell" "HHO Gas" "Browns gas" în limba engleză.

 

http://www.esowatch.com/en/index.php?title=HHO

http://www.esowatch.com/en/index.php?ti ... uelled_car

http://green.autoblog.com/2008/08/04/wh ... r-mileage/

 

http://2hho.com/ - a se citi ce scrie jos de tot pe acea pagină!

"You will also notice that I expose those who claim huge fuel savings from these devices, my information exposes the truth, you are not going to save 50% or more in fuel consumption, I state it is more like 10% or 20% if you are lucky."

 

"I also educate my readers as to the reality of the costs that such an installation involves, those who are simply doing this for the money never expose the fact that you need several other expensive devices to make the hydrogen generator function properly."

 

http://www.hho-generator.de/en/hho-scam.htm

"Also they tell you how powerful their items are, but is the production of their items sufficient to handle this across the complete RPM window? ( from idle 800-6000 RPM) With guarantee no."

 

http://www.alternative-energy-resources ... _cell.html

 

O căutare pe google.de după "Knallgas Fahrzeug" şi "Wasserstoff Generator" dă o serie de surse de limbă germană:

 

http://www.esowatch.com/ge/index.php?title=HHO

http://www.hho-generator.de/de/index.htm

 

păcăleală: http://www.hydrotuning.de/

 

forum de discuţii: http://www.watercar.ch/wbb3/wbb/index.php?page=Portal

Zoltán Spanyol deţine un brevet de invenţie în Germania: http://www.hho-generator.de/de/hho-betrug.htm

 

http://www.gutefrage.net/frage/auto-mit ... uch-senken

 

http://wassermotor.org/linksammlung/

http://wassermotor.org/der-wasserstoffmotor/

http://www.motor-talk.de/forum /hho-hydr ... 75953.html

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...