Sari la conținut

Postări Recomandate

Am cumparat un Duster nou 1.3TCE sunt f multumit de el , motor bun alta viata decat in vechiul Logan totusi am o neclaritate si as vrea sa o discut aici inainte de a ma duce la service lol.

Poate gresesc eu si nu stiu toate setarile computerului de bord.

Problema este ca atunci cand repornesc masina , dupa ce a fost oprita mai mult de cateva minute ceasul de bord o ia din nou de la 0:00 si clipeste.

L-am setat de mai multe ori totul ok  dar cand pornesc masina a doua zi dimineata sau dupa cateva minute o ia de la capat. Este vorba de afisajul orei, celelalte( kilometraj consum ...) sunt ok deocamdata. Cineva mai priceput la servici mi-a spus ca e legat un fir gresit la instalatia electrica , de baterie nu se pune problema fiind noua.

A mai avut cineva asa ceva? Poate totusi exista niste setari ascunse pe care nu le cunosc, manualul cu care vine e destul de ciudat ca sa ma exprim asa pe mine mai mult ma incurca si enerveaza decat sa ma ajute :))

Si mai este ceva, cand am ridicat masina de la Meridian avea 22 km bord nu era normal sa vina cu 0 sau 1-2 km? acolo mi-au spus ca s-au facut incercari si teste la fabrica ..hmmm

Multumesc anticipat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ceasul din bord nu te pot ajuta, insa nu cred ca e un comportament normal... sigur e ceva in neregula.
Legat de KM... pe aici pe forum sunt colegi care ziceau ca si masiniile lor au venit cu 10, 15 km.. deci zic eu ca e OK.
Daca stai sa te gandesti cat de mare e fabrica din Mioveni eu zic ca poate fi de inteles. Cine stie ... revin cu feedback legat de cati km va avea masina mea cand o primesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Primul post trebuia să fie prezentarea.

Problema semnalată nu e o problemă ci o consecință a unei configurări eronate - se rezolvă pe garanție

Nicio mașină nouă nu vine cu 0Km ci cu niște Km de regulă sub 15Km

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

He he , am trecut în fugă pe la un service autorizat ( nu dau nume) pentru problema cu ceasul și mi-au dat flit in sensul că pentru motorul ăsta și pentru tipul ăsta de Duster au un singur inginer specialist care știe ce și cum iar ăla nu era disponibil, in sensul că avea full programări .

Adevărul este că și la schimbatul bateriei se recomandă să mergi la service.

Mai aștept...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri


M-am programat la Dacia Meridian cel mai mare dealer din tara si service la fel. Au pus masina pe tester s-au uitat la ea s-au invartit si s-a rezolvat in timp record.
Nu se poate, veniti alta data, va contactam noi sau sunati dvs saptamana viitoare.
Motivul? Este o problema de soft iar softul care il au ei nu se potriveste cu modelul asta lol. Sa asteptam sa le dea renault alta versiune de soft si sa ne rugam sa mearga.
Deci pa, poate la anul se rezolva , sa se fabrice mai multe masini sa mai stie lumea cum se rezolva.
Oricum o pata pe obrazul Dacia/Renault , precizez ca am luat masina din fabrica cu acest defect.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...