Sari la conținut

AdrianLess

DUSTER 2018 Prestige 1.5 DCI EDC 4x2

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

Ma alatur si eu comunitătii odată cu achiziționarea modelului Duster 2018, Prestige, 1.5 DCI, EDC, culoare Orange Atacama, jante aliaj 16" Cyclade, tapiterie Prestige, iar ca si optiuni: avertizor unghi mort, pachet harti, card acces/demarak cu functia "maini libere".
Tot procesul a durat cam o luna de zile si a fost ultima masina de pe stoc (la Renault), culoarea asta si automata. Avans platit pe 14.08.2018 si ridicata de la dealer pe 12.09.2018. 
Achizitionata prin Leasing Box 3, care contine garantie extinsa inca 2 ani (sau 120.000 km) + reviziile gratuite (filtre + ulei) pe perioada leasingului (60 luni). Reducere de 700 euro de la dealer.

Multumesc,
Adrian
 

  • Like 3

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sa te poarte sanatos oriunde iti va pofti inima, bune masini, usor de intretinut si poate fi tunata in 100000 de feluri... FELICITARI

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stăpânești sănătos și drumuri bune... de-abia aștept sa vina și al meu

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, alegere ok. Varianta diesel, cutie automata e foarte reusita. Am tot Prestige, jenti 17, EDC, doar ca nu aveau pe stoc cu unghi mort, ma interesau eventual camerele de luat vedere perimetrale, poate la parcare erau utile.

Plusuri- consum afara 6 l/100 masurat la pompa - drum Istanbul si retur, 2300 km/140 l pe bon plin pe plin, AC permanent, 4 persoane si ceva bagaje, pe autostrada la turci pilot automat 128km/h (au limita 120) plus restul drumului mult peste limitele legale, ma grabeam; cutia automata functioneaza ireprosabil. Un episod: am intrat prin piata Taksim, urcam pe o strada in rampa, cred ca erau peste 35 grade, eram toti culcati pe spate, cam ca la decolare, strada ingusta, un turc cobora vijelios fara semne ca ar opri, am oprit un pic lateral si nu credeam ca mai plec de pe loc. Surpriza, am lasat frana, masina a stat pe loc, asa cum trebuia, am accelerat si am inceput sa urc... Remarcabil totusi... Motorul ok, bine ales, sprinten, face fata bine la sprinturi. Alte constatari: de la 138 km/h in sus, apar zgomote care te fac sa ridici piciorul de pe acceleratie, nu cred ca e de mers cu ea asa reprize lungi. Foaaaaarte inalta, fac niste urcari pe borduri, nu mai am grija parcarii. Pret super bun vreo 18.000 euro, reducerea tot de 700 euro, rata 1850 lei/luna, tva inclus, casco, revizii si tot restul inclus, luata pe firma e perfect, garantia de 5 ani sper sa functioneze cum declara ei. E genul de masina cu care te descurci peste tot, 4x4 nu m-a interesat, nu merg decat pe asfalt. Prefer sa am confortul cutiei automate permanent decat sa ma felicit ca am luat 4x4 ocazional. Cauciucuri de iarna ok si ceva grija unde e cazul e suficient. Navigatia e ok.

Minusuri: navi ala e rudimentar, latenta mare, prost facut sau cu prea mare economie, sa dai un telefon din el e aventura, mai bine te opresti, la fel sa cauti o melodie prin USB. Puteau pune scaune incalzite si pe spate. Si puteau pune schimbarea automata a fazelor, cred ca toate astea in 1000 euro in plus se puteau face, meritau.

Daca o lasi in soare, vara, se blocheaza pe ultimul parametru afisat, nu mai poti naviga sa vezi altceva. Se rezolva doar cand se face racoare in masina si dupa o repornire. Asta e... Un pic inghesuita, daca esti inalt, cel din spate e condamnat. Pe latime in interior e la limita normalului, dar asta e gabaritul, nu poti si mare si ieftin si consum mic. Scaunele in regula, tapiteria Prestige e chiar in regula, fara zgomote deocamdata. A avut tavi la picioare la toti pasagerii, dar cu miros de cauciuc ieftin, trebuie inlocuite. Cotiera e meschina, prea ingusta, utila doar pentru sofer. Lipsa spatii utile de depozitare, un plus pentru cutia de sub scaunul din dreapta fata. Stergatoarele fata sunt un rahat, cel din dreapta cel putin lasa jumatate de geam nesters.

Cam asta am constatat dupa primii 8000 km.

Una peste alta masina in varianta asta e o reusita si un pas inainte pentru Dacia.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca ai urcat usor la eliberarea franei.Ai activa functia HSA(Hill Start Assist.)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×