Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua! Supun atenției dumneavoastră cateva probleme apărute la Duster 1,5 dci 110 CP, 4×2

In iunie 2017 am achizitionat masina. La nouă luni de la achiziționare a picat panoul de bord(turometrul, vitezometrul + afisajul led). A fost schimbat pe garantie. În ziua preluării mașinii din service(după reparatii) am constatat că se aprind abs-ul/ eps-ul. M-am intors in aceeasi zi si l-au resetat. După nicio săptămână abs_ul/eps_ul s-au aprins din nou. Am făcut din nou un drum la service si mi-au schimbat senzorul de abs. Degeaba....azi dimineata, după nici o lună,  abs_ul/ eps_ul s-au aprins din nou. Nu stiu cum sa procedez in continuare..cei de la service tot imi pun placa cu "Dom ' le, cand ai plecat de la noi, totul a fost ok"

 

Care ar putea fi cauza? Erorile apar la stationare, cand calc frana si ambreajul concomitent, cu frâna de mână trasă. Unii vor rade, stiu...teoretic nu are nicio legătură

Cum sa-i mai abordez pe cei de la service? Deja m-am săturat de drumuri ... ma gandesc sa le fac o sesizare la OPC si o sesizare in call center Dacia.

Astept parerile si opiniile dumneavoastră! Multumesc

Editat de Cata2214asa
Detalii
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Facute reclamatii peste tot...pai dupa ce ca dusterul e varza la toate capitolele,mai putin (doar pentru unii pretul )si ca e 4x4,isi mai bat joc si cacanari astia de prin reprezentante de noi...de fapt nu ai ce sa le ceri la prostovani,sunt afoni rau de tot...daca erau meseriasi erau plecati de mult ! :))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se poate închide. Am observat intr-un tarziu, ca problema ă mai fost discutată. Ramane sa fac o ultimă vizită la service si apoi...OPC si sesizare call center Dacia.

Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
Acum 47 minute, OSIRIS a spus:

Salut. Ai rezolvat ceva intrun final cu E S P?

Salut! Dupa o discutie mai aprinsa cu cei de la service, problema s-a rezolvat...ce-i drept, dupa a patra vizita ???. Drept multumire pentru atitudinea lor (care lasa de dorit) am schimbat service-ul pentru prima revizie si am facut si o economie de 50%.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, OSIRIS a spus:

Si eu am problema cu martorul e s p si nu stiu cum sa o rezolv.

Daca esti in garantie te tii de ei ca râia ??? pana cand rezolva problema. Nu le dai voie sa respire. Te duci peste ei saptamana de saptamana pana rezolva. Eu dupa a doua vizita am sunat si in call center si am facut sesizare. Problema au rezolvat-o dupa a patra vizita cand i-am amenintat cu OPC-ul.  F important este sa mergi la acelasi service ca sa nu aiba pe cine sa dea vina. Bafta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...