Sari la conținut

Postări Recomandate

 

Va rog sa urmati acest ghid de postare si de initiere de topicuri noi:

1. Dupa inregistrarea pe forum, primul topic ar trebui deschis in sectiunea Dusterul Meu. Prin acest prim topic te prezinti si ne prezinti Dusterul tau, atat, altceva nu se va mai scrie sau dezbate.

de ex.

-despre consum avem topic dedicat, vei scrie aici: https://forumduster.ro/topic/111-consum-dacia-duster

-despre modificari, avem sectiune separata de modificari: https://forumduster.ro/forum/15-tuning-duster/

-despre troncaneli si alte simpotome, scrii in topic dedicat: https://forumduster.ro/forum/8-dacia-duster-sectiunea-tehnica/

-despre audio si media, avem topic dedicat: https://forumduster.ro/forum/14-in-car-entertainment/

samd.

2. Orice subiect are topicul sau, asadar vei scrie in topicul existent care are legatura cu subiectul tau sau initiezi unul nou

3. Nu deviem de la subiect, insa, daca este necesar, vom deschide un topic nou si vom face referinta (url / link) in topicul initial, de unde a plecat discutia

  • Like 3
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Daca nu-ti trebuie neaparat 4×4, ia benzina. Dacia a dat-o in bara rau cu sistemul adblue, va pierde clienti. Cred ca se lucreaza cu materiale low-cost. Masina sta imobilizata in service de o saptamana pentru ca modulul adblue lipseste de pe stoc, naiba sa-l ia si cred ca va mai sta inca o saptamana. Cert este ca inclusiv din 3 service-uri mi s-a confirmat ca este un defect foarte raspandit la Duster 2 - 1.5 bluedci si ca multe masini asteapta "piesa minune" care se pare ca vine din Franta de la Le Mans. Astazi am scris la Dacia un mail sa-mi explice care e motivul pentru care nu dau masina la schimb pentru imobilizarea unui masini in service pentru un defect de piesa/conceptie a masinii acoperit de garantie si care nu este culpabil proprietarului/utilizatorului. Sa vedem ce motiveaza - e un prim pas. Functie de raspuns, mergem la pasul urmator. 
    • Eu inca nu m-am decis daca sa-mi cumpar Duster pe benzina sau Diesel, iar problemele astea cu AdBlue m-ar putea convinge sa aleg benzina (multumesc celui care mi-a atras atentia). Totusi, sunt si soferi care au Duster cu AdBlue dar n-au avut probleme? 
    • Ca spatiu sigur nu e mai mic Foresterul . Capacitatea portbagajului este putin peste 500 de l, iar la Duster sub 500.  Duster e cu vreo 150-200 de kg mai usor, are unghiuri de atac mai bune, dar garda la sol mai mica cu un cm.
    • Ai suficiente cazuri prezente aici și pe social media de proprietari de Duster ph3 cu Adblue care au probleme la sistemul Adblue (de la mesaje pe bord până la imobilizare) mai toate terminându-se cu intervenții în garanție (schimbare rezervor pentru nivel incorect citit/afișat, calculator adblue, etc). Problema e ce faci după expirarea garanției.  
    • Torquemada, ajuta-ma sa inteleg. Ce inseamna probleme specifice la dCi? Inseamna intretinere mai scumpa, reparatii mai dese?  
×
×
  • Creează nouă...