Sari la conținut

Dacia Duster Ph2 Laureate 1.5Dci 4X4


Postări Recomandate

Sunt proaspat posesor de Duster 4x4 1.5dci Gris-Comete.

- fara: MediaNav, pachet Look

- cu: incalzire in scaune, volan si schimbator piele

- pe viitor: bull-bar, aparatori la roti, folie pe geamuri, deflectoare la geam; la cotiera, senzori de parcare si camera marsarier ma mai gandesc

Editat de tmCalinB
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit in comunitate si... printre posesori.

Multe se mai pun pe masina de-a lungul timpului (utile si inutile), dupa cum considera fiecare posesor.

Eu, iti dau un sfat ca de la Timisorean la Timisoarean... din lista de "pe viitor" scoate bull-bar-ul ca nu-i prea util.

Iti dau cateva motive:

1 Ingreuneaza masina pe fata si mai scade garda nitel

2 In cazul unei ciocaneli cu o alta masina (tu sa fii cel lovit in fata) face ravagii in zona motorului. Sparge si stramba tot ce-i cade in mana chiar si la un impact usurel (20-30 km/h). Acesta este un caz intamplat acum 1,5 luni intre 2 dustere (unul, cel din fata, al unei colege de serviciu si celalalt, cel din spate (cu bullbar) a unui participant la trafic). Cel din spate a avut masca fata distrusa complet si... pe langa asta, radiatoare si alte cele pe la motor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor!

@danielcojocar: m-ai pus pe ganduri; am mutat bullbar-ul la capitolul "ma mai gandesc"; credeam tocmai ca prptejeaza mai bine si ca e solid...

Editat de tmCalinB
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mare dreptate cu bullbar ul, un accesoriu inutil la majoritatea suv urilor, mai ales ca se fixeaza doar jos si chiar nu protejeaza, devin un fel de ciomege in caz de accident.

Editat de dust3radmin
Editat jignirile de din post.
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

--OFFTOPIC---

 

Domnule @comanr, nu este prima data cand prin exprimarile tale aduci jigniri in mod voit membrilor forumduster, sau altor persoane, am rugamintea sa te abtii in a mai aduce jigniri, indiferent daca ai dreptate sau nu, opiniile si punctele de vedere trebuie sa fie enuntate intr-un mod civilizat.

 

Ce ai zice daca cineva ar spune ca esti un prost ca ti-ai luat nu stiu ce marca sau mai stiu eu ce accesoriu? Sau ca esti lipsit de minte daca nu faci x sau y? Nu te-ai simti lezat?

 

In concluzie, ca sa nu o mai lungesc, la prima abatere de acest gen, in care aduci jigniri, vei fi banat pt o perioada asa de mare, incat iti promit ca nu vei mai avea rabdarea sa astepti expirarea perioadei de suspendare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...