Sari la conținut

Postări Recomandate

225/75R16 ? ? ? Dar cine fabrica o asa marime odd? Si ce modificare ai trebuit sa faci? Si la ce 'workshop'? Si eu zic ca la 40mm ridicare, e prea multe da schimbat. Ce crezi da 30mm + 25mm cauciuc (235/70R16) cum face

http://www.terranger...breit-schwarz-1

225/75 R16 sunt BFGoodrich Mud Terrain KM2. Modificarea am facut-o singur.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 17
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In sfirsit, noi la club aici in Africa da Sud, am primit un Duster 4x4 diesel si am fost cu el la duna da nisip unde am facut diferite testuri. Resultatu a fost mai bun dacit noi am crezut ca o sa fie

Diferențialele fata și spate sunt deschise și nu se pot bloca. La o eventuala încrucișare ești pe cont propriu. ESP ul se lauda ca ar avea i funcție de edl(electronic differential lock) dar eu nu m-a

Pe fata nu exista reglaj la cădere, doar pe convergenta.

Nu știu cum a rezolvat danielcojocar problema asta.

Ea se rezolva cu schimbarea brațelor pe fata

Nope! Nu trebuie schimbat ASOLUT nimic! Ridicarea cu arcurile H&R ( de aprox 25-30 mm) nu iese din limitele producatorului. Ridicarea, in realitate, nu este o ridicare a masinii deoarece in stare destinsa arcurile H&R au o lungime EGALA cu arcurile standard dar, avand o spira in plus, nu lasa masina sa coboare atat de mult.

Anvelopele 225/75 R16 iti ridica (fata de standard) cu 30 mm Intreaga garda, fara sa modifice vre-un unghi. Anvelopele sunt cu 6 cm (in diametru) mai mari decat 215/65 R15. Pentru a face ca aceste anvelope sa aiba loc pe puntea fata (pe puntea spate incap fara probleme) a trebuit sa remodelez (la cald) carenajul de plastic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@danielcojocar Inteleg bine cum zici. Am citit mult de Duster tot sfirsitu da saptamina :) Iata ca tot cauting informatie da Dustar peste tot am dat da un inginer care a lucrat in grupa da development a Dusterelui :D Mia trimis multe date si o poza cu toata grupa. Sa sti ca tu ai dreptate cum zici. Cea mai ieftina inaltare e exact cum ai facut! Arcuri cu extra spire este cel mai bine ca iti face loc pentru cauciuc mai mare. Dar eu as fi instalat arcuri nu numa cu o extra spira dar si cu extra putere. Arcu are exact aceas marima cind le pui unu linga altu. Dar cind pui 300kg pa amindoo, arcu mai puternic are sa sa compresese mai putin dacit arcu mai moale. Tu intelegi ce vreau sa zic? In mod practic, masina sta mai daparte da pamint daca instalezi arcuri mai puternice. Ca sa sa coboare la aceias josime cum e cu arcuri originale, trebuie sa pui mai mult greutate in masina! Pa link dat da mine zice "50 kg pa axa din fata si 200kg ! pa axa din spate".

Ma bucur ca am dat da voi aicea :D As fi cumparat lucruri aiurea. Acum inteleg exact da ce am nevoie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@danielcojocar Inteleg bine cum zici. Am citit mult de Duster tot sfirsitu da saptamina :) Iata ca tot cauting informatie da Dustar peste tot am dat da un inginer care a lucrat in grupa da development a Dusterelui :D Mia trimis multe date si o poza cu toata grupa. Sa sti ca tu ai dreptate cum zici. Cea mai ieftina inaltare e exact cum ai facut! Arcuri cu extra spire este cel mai bine ca iti face loc pentru cauciuc mai mare. Dar eu as fi instalat arcuri nu numa cu o extra spira dar si cu extra putere. Arcu are exact aceas marima cind le pui unu linga altu. Dar cind pui 300kg pa amindoo, arcu mai puternic are sa sa compresese mai putin dacit arcu mai moale. Tu intelegi ce vreau sa zic? In mod practic, masina sta mai daparte da pamint daca instalezi arcuri mai puternice. Ca sa sa coboare la aceias josime cum e cu arcuri originale, trebuie sa pui mai mult greutate in masina! Pa link dat da mine zice "50 kg pa axa din fata si 200kg ! pa axa din spate".

Ma bucur ca am dat da voi aicea :D As fi cumparat lucruri aiurea. Acum inteleg exact da ce am nevoie.

Pentru o greutate suplimentara +300 kg(mai mare decat cea standard) te sfatuiesc, cu multa caldura, sa achizitionezi arcurile de la IRONMAN (le gasesti in casuta de reclama de sus). Sunt ceea ce spui tu ca ai avea nevoie. Echipajele de Off-Road de la Dacia au pe masini asa ceva pentru ca ei au pe masini si Rollcage. Dar, acele arcuri sunt si mai lungi ( in stare lelaxata) decat cele standard.

Tu ai doar arcuri schombate?

Nu eu am si amortizoarele schimbate. Dar amortizoarele nu au nimic in comun cu unghiurile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Diferențialele fata și spate sunt deschise și nu se pot bloca.

La o eventuala încrucișare ești pe cont propriu. ESP ul se lauda ca ar avea i funcție de edl(electronic differential lock) dar eu nu m-as baza pe ea

In sfirsit, noi la club aici in Africa da Sud, am primit un Duster 4x4 diesel si am fost cu el la duna da nisip unde am facut diferite testuri. Resultatu a fost mai bun dacit noi am crezut ca o sa fie initial. Si in tradevar, differentiale in fata si spate nu se pot bloka in mod mechanic, dar EDL (blokare electronica pin frinare a roatai care a pierdut tractiunea) functioneaza! Nu perfect dar dastul da bine. Si are advantaju ca functioneaza la axa in fata si in spate. Majoritatea 4x4 care are blokare la differential, are numa pa axa din spate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 years later...

saptamana aceasta ma duc sa cumpar un duter si eu imi doream din ce am vazut acum pnetru ca nu vreau sa remodelez nimic niste mt uri 215 75 r16 si ar merge pana inalt masina(o sa o fac neaparat cu amortizoare si arcuri 40 mm , dar sa stiu ce iau prima data)?

Editat de tedipop16
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Daca pui cauciucuri de alta dimensiune decat cea din CIV (215/65/R16) cum ramane cu omologarea? La un control RAR ramai fara talon, ITP nu cred ca il treci, nu mai vorbesc de un accident cand se poate lega de aspectul asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...