Sari la conținut

Dusterul meu in imagini


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 955
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Și prima mea ieșire din țară.... Bulgaria!!!   Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk    

In padurea bavareza 04 01 2015

Sa ma laud si eu cu achizitia mea care astazi a implinit o saptamana  

Posted Images

Frate furious tre sa recunosc

faina masina ii duster asta ;) und' te bagi nu te lasa la greu

eu din greseala am nimerit pe teren arat si erea ud rau , ce mai ,capcana perfecta

dar am iesit :D cu ceva turatie :D

Greseala mea ca nu am fost atent ;-) la teren credeam ca am tanc pe senile

ca ala merge si pe teren mlastinos :oops::lol:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut in sfarsit au ajuns masinile, nu mai aveam rabdare ;-) ieri au fost livrate si am facut ca 300 de Km cu ele astazi impreuna cu un coleg.

Sunt albastru mineral asa cum am mai spus 4X2 1,5DCI 110 CP.

Masina este foarte frumoasa si dupa parerea mea are performante mai bune decat ma asteptam.

Este o masina care merita fiecare banut dat la cumparare .

Ce nu mi-a placut la ea :

1) spatii inguste de depozitare aproape inexzistente daca vrei sa pui telefonul jos nu ai unde, doar pe scaunul din dreapta, ochelarii de soare nu ai unde sa-i pui, daca mai ai si un spray de dezghetat o spatula, esti gata.

Torpedoul foarte mic, in general da impresia de masina inghesuita.

locul de sub frana de mana unde este singurul loc in consola care poate sa cuprinda telefonul mobil este total inaccesibil.

Masina a venit murdara din fabrica, pe stalpii parbrizului bej se vad urme de degete cu praf, geamul de la instrumentele de bord are pete matuite.

accesoriile de portbagaj gen trusa medicala si triunghiuri ca vesta nu s-a inventat inca la Dacia sunt imprastiate in portbagaj si nu ai unde sa le pui ca sa nu se plimbe in tot portbagajul, este un compartiment dar nu are elastic si pleaca normal ca sar peste tot in portbagaj.

Buzunarele usilor foarte inguste, nu poti sa pui macar o sticla de suc.

Se incalzeste foarte greu si oricat de tare mergi cu ea apa nu urca mai sus de doua liniute, caldura este insuficienta ieri am facut frigul in ea.

Capacul de la rezervor

Lipsa temporizator la stergatoare

Lipsa Pilot automat

 

Ce mi-a placut.

 

Motorul, de la cum trage pana la zgomotul lui pentru gustul meu este perfect.

Sistemul de blocare al capotei pe deschis, foarte ingenios.

Zgomotul de inchidere al usilor si al portbagajului nu mai este de capac de tomberon ca la Logan.

Consumul, am alimentat 53 litri, am parcurs 340 km si au disparut 2 liniute din 10 ceea ce zic eu este super, eu preconizez cam 800 km cu un plin ceea ce inseamna ca am un consum ca la Focus cu motor de 85 cai, loo ce panarama de masina era Fordul ala.

Plasticele sunt de calitatea de pe masinile din segmentul 14000 - 15000 Euro.

Acoperitoarea portbagajului flexibila este super practica.

Cutia de viteze este superba

Tinuta de drum si in general partea de amortizoare, impecabila.

Jentile de otel stilizate, arata foarte bine.

Stabilitate in curbe la viteze normale nu raliu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos.

La 4x4, in jurul rotii de rezerva exista spatii de depozitare in care intra foarte bine trusa, triunghiuri si stingator. La 4x2 ai mai mult porcbagaj asa ca poti sa pui o cutie Dunlop/Goodyear d-alea de la OMV.

Orice diesel se incalzeste mai greu.

Sticla de suc se pune in gaurica speciala de pe consola de mijloc.

Pilot automat se poate rezolva cu alta masina, ceva mai scumpa.

 

Nu te-ai urcat in niciun Duster inainte de a-l comanda sa vezi ce (n-)are?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...