Sari la conținut

Dusterul meu in imagini


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 955
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Și prima mea ieșire din țară.... Bulgaria!!!   Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk    

In padurea bavareza 04 01 2015

Sa ma laud si eu cu achizitia mea care astazi a implinit o saptamana  

Posted Images

  • 2 weeks later...

Cum să vezi Delta din maşina!

Ne-am hotărât. Vom decima stiuca! Sub aceasta deviza ne-am suit în maşinile din dotare şi am purces spre frumoasa Deltă. Undiţele pregatite, rezervoarele umplute şi vira la pe racoarea diminetii spre Tulcea. Dupa un drum in care singurele lucruri demne de amintit sunt cafeaua dintr-un peco si rasaritul chinuit de niste nori negrii şi încărcaţi de ploaie, am ajuns în oraşul lui Grigore Moisil.

Drumurile proaste din urbe ne-au pregatit din plin pentru ce urma să fie cei mai lungi 70 de kilometri din viaţa noastră, dar cei mai frumoşi ca peisagistică. Şoseaua până în Chilia Veche este "practicabilă, indiferent de vreme". Acest lucru l-am aflat de la toti! E adevarat, am ajuns cu un Duster 4x2 si un Logan pe o ploaie torenţiala, deci sunt 100% convins ca e practicabil pe orice vreme.

Dupa câteva filtre la care am fost opriti si verificatiam ajuns in dreptul localitatii Plaur, loc uitat până şi de GPS-uri. La o privire mai atenta ne-am dat seama ca suntem în mijlocul apei, la propriu. Anul trecut s-a rupt un dig, iar apa s-a revarsat, astfel "şoseaua" e la o palma de apa. În poze o sa se vadă de ce am folosit ghilimele când am îndrăznit să numesc şosea bucata aceea de drum.

Distanţa preferată de localnici

Vazand ca GPS-ul s-a pierdut am recurs la solutia de baza - harta+intrebat. Sateanul unu: După formula de salut ne spune ca mai sunt vreo 12 km, dar drumu de acum incepe sa fie prost. Ne îmbarbatam si continuam vreo 24 de km apoi repetam formula de salut cu sateanul 2: Evident... mai sunt vreo 12 km, dar de aici e rau rau drumul. Bun... apa, paie si bătaie. Urmeaza sateanul 3, care la rândul său era pasionat de 12 km. Si asa am facut vreo 50+ de km cu speranta ca dupa curba aia apare Chilia. Şi a apărut! Tot drumul a meritat, localitatea de frontiera e superbă.

Am speriat stiuca

Fiindca am fost în plină prohibiţie, singurul peşte la care puteam pescui legal era ştiuca. Animal deştept, sau cel puţin abil în a se ascunde de noi pentru ca nu i-am vazut măcar coada. Am abandonat repede pescuitul şi am plecat să vedem localitatea. Zona e marcată de o biserică veche de peste 150 de ani, fiind a doua ca înălţime din ţară, după Biserica Neagră din Braşov. Panorama din vârf e deosebită, se poate urca fără nicio taxă, localnicii fiind foarte serviabili şi deschişi.

A urmat faleza şi o poză La chilia în port!

Mare parte din distracţie a fost asigurată de nea Tudor patronul pensiunii de unde am stat Pensiunea Vital, loc pe care-l recomand. Ne-am plimbat cu barca, am tras cu arcul, am mancat ciorbe de vânat, gratare de peşte şi... dacă tot eram in Deltă, grătare de porc, toate aceste la preţuri mai mult decât accesibile.

A urmat drumul înapoi

Dat fiind că nu a mai plouat de câteva ore şi a bătut vântul năpraznic drumul s-a schimbat. Ne-am intors pe drum negru, paralel cu soseaua, iar timpul s-a redus la jumătate. Dacă la dus, pe ploaie am facut 70 de km in 5 ore, la intors am facut aproape 3.

Cifrele legate de aceasta expeditie:

Distanta din Constanţa: 430 km

Carburant: 43 litri benzină – 4 oameni în maşina+bagaje

24 de lei taxa bac, trece odata la 2 ore.

10 lei taxa autoturism Delta - merita plătită pentru a evita discuţii.

Cost camere: 90 de lei camera dubla cu baie, tv şi tot ce e necsar. Impecabil.

Mancare: 30 de lei masa pentru o persoane: masa inseamna cam cat poti manca.

Plimbari: din partea casei

Tras cu pusca cu aer comprimat/arc: din partea casei

Gustari: din partea casei

Desert: da, tot din partea casei.

Nu mai retin, dar multe fix la fel.

 

 

Ajunge cu sporovăiala, va las să vă delectaţi cu poze. Pe ruta o sa vedeţi foarte multe mişcări stanga-dreapta datorate drumului plin de gropi.

Concluzia de final după îndelungi certuri: ar fi păcat să se facă o şosea accesibilă oricui, ar distruge frumuseţea şi sălbaticul zonei. Puţini o şă-şi bage maşinile de fiţe din care o să cadă gunoaie şi o să răsune manele, deci parerea noastră e ca zona aceea merită să rămână superbă!

Merci!

În final mai vă avertizez să aveţi grijă la mobil daca aveti roamingul activat pentru că 70% din timp stă pe reţea de Ucraina:)!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...