Sari la conținut

apasaciu

Members
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

1 Neutral

Despre apasaciu

  • Rang
    Nou venit
  • Dată Naștere 04.11.1980

Informații profil

  • Nume:
    Andrei
  • Interese:
    masinile, chitarile si muntele
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115 4WD
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

346 citiri profil
  1. @Gil26inteleg ca acela este codul corect? Cel din primul tau mesaj? Multumesc!
  2. De acord Problema este ca nu stiu daca eu am gasit codul corect sau nu Poti sa confirmi tu Gil26? Multumesc!
  3. Asa este, imi cer scuze. Eu gasisem pe partsouq 349017345R(renault duster II , HMAD, motor KNK874 si cutie TL8), dar pieseautoarges au spus ca nu este compatibil ce am gasit eu. Conform VIN ei spun ca 341015710R este codul corect, lucru de care ma indoiesc. I-am rugat sa si verifice, dar tot nu ii cred. Motorul meu este K9K 878 care nu apare pe nicaieri la anul 2021 cand incerc sa introduc masina, si de aceea nu stiu daca sa ma bazez sau nu pe ce gasesc, gen cam aceeasi masina, dar alt motor. Inclusiv la pieseautoarges nu sunt recunoscute vin-urile peste 2020, si pe alte site-uri romanest
  4. Salutare! Am devenit de curand posesorul unui Duster ph3 1.5 blue dci 4wd. Din pacate are mai multe probleme pe care trebuie sa le rezolv inainte de a ma putea bucura 100% de el. Prima problema este timoneria, care `agata` bine de tot si nu revine nici batuta la punctul mort. Din pacate, fiind 2021 ca an, am mari probleme cu gasitul pieselor, si selectarea masinii pe site-urile de profil. In cazul timoneriei, eu am gasit un cod, iar cei de la pieseautoarges imi dau pe vin-ului un cod de 1.3 tce. Ma puteti va rog ajuta cu un cod pt timoneria aceasta? Masina in cauza : 2021
  5. Salutare! Eu se pare ca am rezolvat problema. Ca si solutie, la mine fiind vorba de cablul din dreapta, cel responsabil de miscarea stanga/dreapta a schimbatorului, am desfacut acel capacel de pe cablu, am dat de mai multe ori cu WD40 in acea zona in timp ce miscam si maneta schimbatorului. Accesul la cabluri a fost foarte usor, ridicand doar rama si mansonul schimbatorului peste nuca. Dimineata, desi erau -4, nu inghetase nimic, iar schimbatorul mergea foarte usor. Stiu ca nu arata exact la fel ca la duster, dar cautand o poza cu timoneria mai sus amintita pentru 4x4, am vazut ca are aceleasi
  6. Asa este, dar cautand pe net, am gasit doar la un A4 si la duster problema asta. Banuiesc si eu cablurile, dar nu stiu cum sa actionez, de aceea caut pe unde pot informatii. Nu as vrea nci sa schimb toata timeoneria pentru un cablu. Am facut conturi pe forum inclusiv pe forumuri frantuzresti. Ma sperie lipsa de informatii/discutii pe gama Renault. Sunt proaspat posesor de Renault, si nu stiu pe unde sa gasesc cate una alta.
  7. Salut @t0rquemada Legatura zic eu, ar fi aceeasi problema, timonerii similiare, masini inrudite si de asemenea foarte putine informatii pe net. Sper sa nu deranjeze atat de tare intrebarea mea. Stiu ca intai de toate incercam sa ne ajutam. Daca deranjeaza atat de tare, se poate sterge postul si contul. Multumesc
  8. Salutare! Am patit si eu la fel astazi, la un grand scenic 3, tot cu timoneria pe cabluri. @costelandrei20 - tu ce ai rezolvat? ai aapucat sa desfaci? daca da, ce ai gasit pe acolo in neregula?
×
×
  • Creează nouă...