Sari la conținut

maxmar78

Members
  • Număr conținut

    68
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

41 Excelent

Despre maxmar78

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 20.07.1978

Vizitatori Recenți Profil

1.521 citiri profil
  1. Salut, M-ai pierdut la "are joc desi pare prinsa bine in suruburi" pai daca joaca atunci nu e prinsa bine in suruburi, caci daca era bine prinsa in suruburi atunci nu ar juca! strange surubelele si vezi dupa.
  2. Sfatul meu: - schimba lichidul de racire si vezi daca apar imbunatatiri, daca nu. - schimba termostatul de pe blocul motor care deschide traseul catre radiator, acesta este actionat de un arc care ar trebui sa permita trecerea lichidului de racire catre radiator (pt. a fi racit) incepand cu 90°C, in timp acest arc sufera fenomenul de oboseala, si deschide circuitul spre racire la valori mai joase, drept pentru care lichidul de racire este mentinut la temperaturi de 50-55° cu o evidenta influenta asupra eficientei caloriferului. la calorifer umbli doar daca ai 4 liniute in bord si tot
  3. Eu am pus un suport pe hayon care permite acessibilitate la portbagaj (doar ca, cu 2 biciclete nu mai sta hayonul singur deschis) si e destul de accesibil (aduca nu tre sa te cateri, are yala de securizare. modelul e din poza de mai jos, doar ca a trebuit sa-i prelungesc bratele inferioare cu vreo 100 mm.
  4. Jantele sunt originale. cele din poza din profil. Si ca sa fie completa relatarea, vopseaua originala de pe telescoape si de pe arcuri se cam duce repede, lasand loc ruginei sa se instaleze. eu le-am curatat cat mai bine possibil dupa care le-am dat un spray cu vopsea care se aplica peste rugina.
  5. maxmar78

    Curatare EGR

    Am intrebat deoarece am avut ocazia sa bag degetul in esaparea altor masini mai noi si am scos negreala, la altele era inutil sa mai bag degetul caci funinginea era ca la gura sobei.
  6. maxmar78

    Curatare EGR

    Pe acelasi subiect vreau sa intreb si eu ceva: - A incercat cineva curatarea prin sistemele de decarbonizare care circula cu atata valva pe FB? cu acel hidrogen injectat in admisia imediat dupa filtru de are? - A bagat cineva degetul in teava de esapament sa vada daca are negreata? la 1.5 DCI cu filtru de particule PH1 4x4 al meu dupa 150000km toba este perfect curata.
  7. Salutare, Nu stiu daca va ajuta, dar in carnetul de intretinere exista un tabel cu tipurile de ulei de motor care se voloseste pe motoarele diesel in functie de echipare (cu sau fara filtru de particule) si in finctie de limita inferioara de temperatura la care categoria de ulei are inca o vascozitate. Inceea ce priveste caracteristica uleiului exemplu 5W30 indicat pentru limita de -35°C (valoare de exemplu, nu neaparat exacta) trebuie sa corespunda caracteristic indiferent de producator. Pentru motoarele cu filtru de particule uleiul ales trebuie sa aiba neaparat specificatia PDF sau sa
  8. In mod normal, regimul de temperatura normal este la 4 liniute, dac pana acum se ridica mai greu probail aveai ceva braunte in termostat care cauza o mica circulatie prin termostat inainte de a atinge regimul de temperatura. verifica totusi: - starea uleiului la motor - starea filtrului de aer consumul de combustibil ti-a crescut?
  9. Posibil ca 4x2 sa fie ceva mai usor de spate cu vreo 100 si de kg fata de 4x4. Eu am mers pe ploaie sanatoasa si in curbe Brasov - Sercaia si mi-a fugit putin spatele la o curba inainte de Persani dar aveam peste 100. Este posibil in orase, din cauza poluari, daca doar se uda asfaltu si nu ploua sa-l spele se creeaza un fel de mazga care se comporta ca atare, scade foarte mult derenta. fenomen care nu se mai simte daca asfaltul e spalat de ploaie. Alti factori care ar putea creste riscul de derapaj sunt: - gume batrane, nu neaparat uzate dar mai vechi de 5 ani care au stat pe masina
  10. Sa-l stapanesti sanatos, multi km fara evenimente! Pt crucea cardanica doar daca gasesti pe cineva sa ti-o taie de pe original si sa ti-o sudeze pe cea cu gresare, originala e sudata pe cardan si capsulata se schimba tot cardanul, eu am un PH 1 din 2010. eu tiuit la a mea nu am auzit din interior doar de afara din spatele masini can am facut niste probe pe aratura, n-as pute sa-ti spun la ce turatii. cuplul maxim este la 1750 rpm deci aici ai si consumul optim. Eu am aproape 150.000 km si am schimbat doar bieletele antiruliu pentru ca bateau. In rest uitete la postaril
  11. Asa-i ca-i comod la condus Dusterul, chiar daca nu are prea multe "fite" pe el.
  12. Multumesc de corectare! Ne mai uitam la turometru sau nu? mai are relevanta intrebarea: Ce RPM aveai la 170 km/h in treapta a 6-a? Citez " Indicatia poate fi foarte usor modificata programand computerul cu alt raport (numar impulsuri/curent comanda instrument) si se practica aceasta programare inclusiv la Duster cand ai cauciucuri mai mari sau mai mici pentru a indica viteza corect" nu este oare EGAL (citez de la mine) "conditiile de calibrare"??? Si inca o lamurire, vazand ca te pricepi, semnalele digitale nu fac si ele parte din familia semnalelor electrice? or fi pneumatice?! di
  13. Revenind la discutia cu turometrul, cred ca este mai putin relevanta pentru ca atat turometrul cat si vitezometrul sunt niste instrumente de bord care functioneaza pe baza semnalelor electrice, adica acul indica intesitatea curentului creat si furnizat de un dinam cuplat mecanic la iesirea din cutia de viteze in cazul vitezometrului si celalalt cuplat la arborele motor. aceste indicatoare au o marja de eroare in indicatie care se modifica si in cazul unei temperaturi diferite a conductorului electric, modul si conditiile de calibrare, etc. Unde vreau sa punctez este ca, la acelas tip de c
  14. Sincer nu prea m-am uitat la turometru dar iti pot spune ca nu l-am vazut trecand de 4300 de ture in a 6-a.
×
×
  • Creează nouă...