Sari la conținut

2 Dustere ph II: Benzina si Diesel


Postări Recomandate

Va salut cu respect.

Ma numesc Radu, din Bucuresti si sunt posesor de 2 agregate asa cum scrie si in titlu, ambele ph II, ambele achizitionate de noi de la Dacia si intretinute numai le ei.

1. Extreme, 4x4, 150 CP, benzina, 2022

20250325_124333.thumb.jpg.735320281d27a530bf35e751ae144d0c.jpg

20250325_124341.thumb.jpg.fa8bc854d7119bbdd6b4c787c5608cf6.jpg

20250325_124349.thumb.jpg.db02b4593bdf714c8656a86c4a7b06f0.jpg

20250325_124413.thumb.jpg.cd231bdcaf33632d6dcf61df13458a5e.jpg

20250325_124432.thumb.jpg.f017a6c77178e170eba5382d7b782a1f.jpg

20250325_124552.thumb.jpg.d4bcd09c3c9567d03f8d5e43f28c7225.jpg

20250205_121724.thumb.jpg.f0799c958d02a81b1553938753c0cc05.jpg

20250325_124324.thumb.jpg.201d739bca0beb1b522231ceb7d4916c.jpg

2. Prestige, 4x4, 110 CP, diesel, 2018, modificat pentru off-road

20220419_130047.thumb.jpg.09df30aedafd00ffe2ccb1c84b4a28fa.jpg

20220419_125900.thumb.jpg.18641f71f95fc3ab3932874d1f486afd.jpg

20220419_130221.thumb.jpg.0238e598a40b88c5a2e18a3233b37380.jpg

20220419_125910.thumb.jpg.1c2c4d389e2519600e7655ec9a02745d.jpg

20220419_125922.thumb.jpg.1d78955950bb163174a7c10aa8279cab.jpg

20220419_130057.thumb.jpg.f77f7307ea0a99afe59b4b5e6f3e8cbc.jpg

Sa ne auzim cu bine pe topicurile dedicate.

Toate cele bune!

Editat de TheSinEater
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Haha...Dusterul negru a fost vandut, deci ramane doar Prafosu' pentru off-road.

Dar...desi urmatoarea masina ar trebui prezentata pe forumurile de Renault, o sa pun si aici cate ceva, avand in vedere ca are motorul de 1.2 de pe Duster/Bigster.

 

Asadar...Renault Rafale PHEV 300, va urma.... :frantics:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
    • Salutare! Revin cu un scurt update la postarile de mai sus.  Am parcurs cam 400 km (urban) de la schimbul de ulei din cutie si .... mașina funcționează perfect. Nu ”agață” si nu mai are nici un simptom din cele menționate anterior. Sper să folosească și altora experiența prezentată de mine.  Drumuri bune să aveți!  
×
×
  • Creează nouă...