-
Navigare recentă 0 membri
Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
-
-
-
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
-
ForumDuster.ro pe Facebook
-
Topicuri
-
Postări
-
da da. si eu ma intrebasem intial ( acum vreo cateva luni ) ce i cu valorile alea dar m-am lamurit. frumos explicat,@t0rquemada ! vezi ca poti sa eviti asta f simplu ( nu mi amintesc acum exact ) - fie mergi doar cu luminle de zi , fie aprinzi si pozitiile . intr- unul din scenarii, efectul "pilotarii " se reduce si sta in zona 14.x . ma rog- eu am testat pe o vreme cam rece ( -9) si masinuta "lupta " sa urce bateria cat mai repede, la drum lung se estompa.
-
De ninoniculescu · Postat
Multumesc frumos @PPV si @t0rquemada !!! -
De t0rquemada · Postat
E normal, ai încărcare pilotată și variabilă funcție de diverși parametrii: - pe accelerare dă tot ce poate (taie încărcarea/AC-ul etc) - pe frânare (de motor sau serviciu) recuperează energia, tensiunea ajunge la 15.6v (la brichetă ajunge prin vreo 8 conexiuni de unde și valoarea indicată) Un efect al sistemului fiind arderea becurilor de fază scurtă / STOP mai des - de aici și inutilitatea utilizări unor becuri "supravoltate" pe fază scurtă, se vor arde (și) mai repede. -
De t0rquemada · Postat
OK, în poza a2a se observă că deasupra fiecărui pin ai un mic spațiu, acolo trebuie insert ceva ascuțit (ac/croseță/etc) și ridici o ureche de plastic sau apeși un pinten de metal - asta se observă privind dinspre fire.
-
-
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.