De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
Daca tot dati cutia jos atunci pe langa rulment este bine sa verificati si placa de presiune plus celelalte componente de acolo, facute toate operatiunile in mod conform (vezi si unele proceduri), etc. ...
Scuze Domnilor! Nu am văzut sectiunea tehnica, și de obicei am postat aici.
Știu pentru viitor!
Mulțumesc pentru proceduri, mă apuc de verificări mâine.
Ca și feedback, ambreiajul a fost montat cu dispozitiv de centrare, placa de presiune strânsă corespunzător la cuplu, iar aerisirea a fost făcută OK. Ca să fiu sigur, am scos pompa de ambreiaj din panou, și am actionat-o eu manual până nu au fost bule pe furtunul conectat la portul de aerisire. Pompa opune o rezistență la mana constantă pe toată cursa.
Cam rămâne doar rulmentul...dam cutia jos sa verific fizic ambreiajul și rulmentul.
O seara faină!
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.