Sari la conținut

Justalx

Members
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre Justalx

  • Rang
    Dusterist
  1. Salutare baieti! Sincer imi pare rau ca abia acum am vazut acest topic. Din pacate nu prea stau pe forum , dar realizez acum ca as fi putut fi de folos cu o opinie din propria-mi experienta. Eu am cumparat o cheie de pe alfarom trans, am pus-o in functiune dar marturisesc ca m-am"distrat" nitel cu ea. Mai precis am desfacut-o bucati, inclusiv mecanismul de culisare a lamelei, i-am mai incordat arcul si i-am pus ceva vaselina, avand in vedere ca tot mecanismul e plastic. Sincer, eu personal astept sa se uzeze suficient incat sa-mi fac curaj sa o arunc si sa revin la cea originala. Principala p
  2. Anvelopele provin de pe auto achizitionat in iunie 2014, sunt rulate 13000 km asfalt (nu s-a mers in offroad cu masina), nu au nici o pana facuta. Pretul e de 1200 lei pt. setul complet de 4 bucati, usor negociabil in functie de cine suporta transportul. Sunt din Iasi, asadar in zona transportul nu costa.
  3. Vizavi de zgomotul din montantul B, din zona centurii, si eu il am. Am dat jos ornamentaul stalpului si sigur e de pe-acolo, intrucat se auzea mai tare fara acel ornament. Am captusit ornamentul cu ceva pasla fonomin ramasa de la portiere,se aude,dar e mult atenuat. Dupa cu spuneam si mai sus undeva, din ce-am citit pe alte formuri, e posibil sa fie de la vreo imbinare de tabla ceva. Oricum, daca ati rezolvat ceva spuneti-ne si noua.
  4. Daca imi permiteti o parere de detinator al trei diesel-uri, respectiv un Auris cu motor de 1.4 si 90 CP, urmata de o Corolla de 2.0 si 116 CP (cuplu de 310 NM) si dusterul actual de 110CP, trebuie sa va spun ca acelasi comportament, respectiv lagul la turatii mici il simtteam si pe Auris. Explicatia cred ca se regaseste in cilindreea motorului si cuplul aferent. Ce e interesant cred, este ca dupa ambele reprogramari de injectoare respeectivul lag nu l-am mai sesizat cativa km.
  5. Revin cu problema legata de scartaiala care se aude la masina. Am concluzionat, dupa ce am mai consultat si ceva forumuri gen logan si reno, ca zgomotele care se aud la mine sunt de la o intaritura de tabla din stalpul stanga sau de la intaritura ce traverseaza cupola si se prinde in dreptul montantilor dintre portiere. Din pacate solutie de rezolvare nu am gasit-o, poate doar timpul care va face sa dispara respectivul zgomot.Personal am desfacut ornamentul de plastic de pe montant, am dat cu jumatate de spray de vaselina (dar fara prea mari rezultate), dupa care am izolat si acest stalp cu
  6. Am gasit ceva surse de zgomot, chitaitul de soarece de care vorbeam mai sus. Balamalele haionului si triplele spate. Rezolvarea a constat in ungerea cu spray-ul de vaselina. Constat ca e cel mai bun prieten Dacia, instrumentul de nelipsit in trusa de "prim ajutor" pt. Creier:) Mai suspectez tampoanele de cauciuc de pe haion, dar inca nu-i confirmata problema. Mai revin cu "impresii".
  7. Salutare tuturor! Ca mai toti posesorii de Duster, am si eu catva of-uri. Printre ele, un greiere tzacanitor undeva prin stanga spate. Am citit la un moment dat de ceva legat de montantul B si de centura de siguranta. Sincer, le-am gadilit pe toate, dar sursa tzacanitului nu reusesc s-o depistez nicicum. Mentionez ca zgomotul se aude la cea mai mica miscare a caroseriei, inclusiv cand plec de pe loc si sasiul se lasa pe spate, nu neaparat la gropile care "inghit" masina. Poate ma ajuta cineva cu vreo idee. Eu am verificat chederele, plasticele de pe montanti, geamul si capitonajul de pe plafon
  8. Ieri am resoftat calculatorul injectoarelor si pare-se ca nu mai variaza relantiul. Si motorul merge mai liniar, mai rotund, fara smucituri si dat in nas. Am facut totodata si o descarcare de freon, concluzia fiind ca sistemul era prea incarcat (am sesizat la un moment dat problema si cu AC-ul, pe un alt topic). Deocamdata cam atat, mentionez ca nu am reusit sa parcurg prea multi km de ieri, dar urmeaza un drum mai lung maine. Voi reveni cu impresii noi, daca va fi cazul, bineinteles.
  9. Si eu am aflat astazi ca ar fi aparut noul soft. Undeva pe saptamana viitoare voi merge la instalare, care cica dureaza in jur de 4 ore. Voi reveni si eu cu informatii, dupa realizarea operatiunii.
  10. Pana va apare un update de soft eu am descoperit o rezolvare de moment Intrucat variatia apare la relanti, deci cand masina este in stationare, se misca putin de volan stanga-dreapta. La miscarile de volan de pe loc relantiul variaza si, pe principiu matematic - cu - da plus , treaba-i ceas. La mine cel putin se stabilizeaza. Adevarat, pana la urmatoarea calcare de acceleratie, cand iarasi o ia razna relantiul, dar o tinem tot asa.
  11. Salut! Eu am o tacaneala la geamul de la sofer, atunci cand il cobor cam pana la jumatate. Cred ca bate in chederul interior. Voi incerca sa siliconez acel cheder ca alta idee nu am mometan. A mai patit careva asa ceva?
×
×
  • Creează nouă...