Sari la conținut

Opteron

Members
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

Opteron a câștigat ziua ultima dată pe 13 August

Opteron a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

17 Bun

Despre Opteron

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 30.03.1982

Informații profil

  • Nume:
    George
  • Interese:
    Downhill
  • Oraș:
    Amsterdam
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 105cp
  • An fabricație:
    2011

Vizitatori Recenți Profil

529 citiri profil
  1. All good cu Pioneerul SPH-10BT , chiar a fost foarte usor cu instructiunile date. Daca aveam la Duster si next track eram completely remote 🤣. Multumesc si spor ! 💪
  2. Eu am cautat dupa codul vin ,am gasit codul de origine si apoi l-am gasit pe AliExpress...daca nu va tine , ca de mers merge brici, cu siguranta voi cumpara NTK/NGK.
  3. andygtafan dar verifica intai cu un obd si vezi daca si care sonda e dusa.
  4. Eu am rezolvat intr-un final schimband sonda lamba de la catalizator cu 4 mufe. Sonda am luat-o din China,12 euro acum sa vedem cat tine. Pana la sonda am curatat clapeta de acceleratie, pus bobine noi, bujii noi si nimic 🤣. Acum e ceas elvetian : 748/752 rpm la pornire si mi a disparut la 3000 rpm in full gaz bumpul de putere....nu stiu cum sa zic era un mic prag in care se opresa putin putin si apoi incepea sa traga. Cel mai simplu de verificat in ce stare sunt sondele: Obd pe bluetooth -50 lei max Car Scanner si testarea nonconinuous monitor Uh, sonda de la c
  5. Salut, Am nevoie de interfata pentru a folosi comenzile de langa volan/dreapta pentru un Duster MK1 2011 1.6 benzina pe care am instalat un Pioneer SPH-10BT. Multumesc frumos
  6. ai idee cum sau ce fire se folosesc pt masuratea impedantei ?
  7. Salut, Am nevoie de interfata pentru a folosi comenzile de langa volan/dreapta pentru un Duster MK1 2011 1.6 benzina pe care am instalat un Pioneer SPH-10BT. Multumesc frumos
  8. Baieti, verificati furtunul si oringurile din capete care intra in clapeta si mai e unul parca de la ABS, daca trage aer fals pe undeva asa face. Mai mult, mare atentie la caseta de plastic a filtrului de aer. In partea de jos de dupa filtru se aduna foarte mult ulei care vine de la gazele de carter. Sigur e un furtun sa undeva gatuita admisia/acceleratia sau asa cum am spus poate bobina/bobine duse. La bobina durata de viata data de producatori variaza intre 100.000 km si 200.000 km. Eu am luat NGK cu 200.000 de km si sunt inca jumate mai mari in diametru in partea de
  9. adrianvmx eu am schimbat si toate bobinele , asa recomanda toata lumea. Una singura facea figuri. Al meu in continuare balbaie putin dar m am obisnuit insa daca dau drumul la AC culmea merge rotund. Eu zic totusi ca e din soft si/sau trebuie tachetii reglati.
  10. Salut, Duster 2011 1.6 16v 4x2 - pe la 125.000 de km relantiul a inceput sa o ia razna 728 rpm-500 rpm-800 rpm si tot asa. Chiar ieri a dat sa moara :(. Am tot citit pe net si am gasit pe forumul reno solutiile - https://www.reno.ro/index.php?showtopic=161113&st=60 Eu am facut astea: - curatat clapeta de acceleratie cu solutie speciala dar nu i am modificat pozitia si din cate am citit nu trebuie. Oringurilende etansare nu le am avut dar le am curata bine pe cele vechi - schimbat cele 5 garnituri de pe admisie. Cele vechi erau originale si usor crapate ...cel nai proba
  11. A trecut ceva timp si asta pentru ca nu am mai folosit masina - traiasca Olanda si bicicletele. In iulie am facut drumul dus pana in Romania 2600 km iar Dusterul s-a comportat exemplar cu un consum de 8.5 si medie de 90 km/h ...Romania inclusa. Pana sa plec am inchiriat o rampa si am schimbat: 1.tamponul de motor antibalans si cel mic din stanga de sub baterie. La decelerare aveam ceva socuri si s-a rezolvat :). Montajul celor doua tampoane a fost destul de usor ...fiind prima data pentru mine. 2.scaunele fata le am schimbat cu unele de Audi A5 iar kitul de montaj l-am cum
  12. Asa cum era de asteptat consumul a scazut si acum am 7.1 pe 600 de km cu media de 90 de km/h. Nu am verificat sonda lambda din catalizator poate si-a revenit :).
  13. Acum o saptamana a aparut un misfire la pistonul 3 . Cum in istoric pe la 78.000 de km a mai fost eroare asta pe 3 si 4 iar bujiile au fost schimbate cu unele noi NGK Iridium am hotarat ca cel putin o bobina este pe duca. Bobinele din ce am vazut se schimba in pereche minim insa pretul uneia nu este mare raportat la importanta piesei la benzina - aprinderea este cea mai importanta. Am hotarat sa le schimb pe toate 4 cu cele "mai scumpe" si cele mai bune din punctul meu de vedere - NGK la 27 euro bucata. Preturile variaza de la 14 la 27 de euro. De schimbat este destul de banal
  14. Multumesc Mak pentru primire ! uff Nu stiu cum gandesc uniicand cumpara o masina sh dar revizia + bujii + cureaua de accesorii sunt minimul minmul necesar pentru a nu avea surprize. Cat despre schimbatul lor.....doamne sunt sute de tutoriale si nu iti trebuie super scule pt asta. In vara ajung in tara si voi schimba distributia, aici e 500 de euro minim
  15. Salutare tuturor, Incep prin a va spune ca nu sunt mecanic si nici pasionat neaparat de masini. Am lucrat mai tot timpul in marketing/publicitate dar cu studii tehnice pe la Poli. De curand m-am mutat in Olanda si pe langa bicicleta aici iti cam trebuie si masina - toate magazinele mari sunt in afara orasului iar autostrazile sunt impecabile dar cu limitare la 100 kmh in intervalul 06:00-19:00 ..apoi 130 maxim. Din pacate aici este foarte scumpa taxa de drum si asigurarea iar daca ai diesel sau brand scump te duci in ceruri. Dupa 3 saptamani de cautari m-am oprit asupra
×
×
  • Creează nouă...