Sari la conținut

CristiC

Members
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

CristiC a câștigat ziua ultima dată pe 1 Septembrie 2013

CristiC a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

14 Bun

Despre CristiC

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Interese:
    off-road, diving
  • Oraș:
    Galati
  1. Km la bord: 115000 Data: 29-l0-2016,schimbat cardan 4x4Eveniment:29-l0-2016,schimbat cardan 4x4
  2. amortizoare IronMan http://www.allrad-nord.de/fahrwerk-komplet/dacia-duster/dacia-duster-fahrwerk-ironman4x4-40mm-lift.html
  3. Eu prefer 4x4. Este o opțiune personală, nu un adevăr universal valabil pentru oricine, în orice situație. Nu cred că voi mai cumpăra vreodată o mașină fără sistem de tracțiune integrală. Este mai mult ceva psihologic decât practic deoarece în 98% din timpul petrecut în DUSTER am tracțiune doar la roțile din față deși selectorul stă pe AUTO tot timpul. Dar a cunoaște exact capabilitățile de teren ale mașinii, a folosi avantajele tracțiunii 4x4 fix atunci când trebuie, la deal pe drum alunecos, îmi dă o satsfacție la care n-aș mai renunța. Cei 2% din timp petrecuți cu 4x4 în modul LOCK justific
  4. GL 24 DIR, dci, 4x4. Îl am din 2010 și sunt foarte mulțumit de el. Anvelopele de iarnă Michelin Latitude Alpin s-au cam tocit și se comportă altfel (mai rău) decât iarna trecută. Doar anvelope noi cu profil adânc se comportă așa cum prezintă testele, după ce se tocesc nu mai sunt așa bune pe gheață și zăpadă. Cât de bun e DUSTER iarna depinde foarte mult și de anvelope.
  5. În general o "conversie HHO" pentru automobile este energetic ineficientă şi o mare păcăleală. Pentru banii daţi şi efectul obţinut, inclusiv complicaţiile cu condiţii tehnice deosebite, greu de îndeplinit, pierderea garanţiei, probleme cu RAR şi alte necazuri - nu se justifică timpul şi banii investiţi în aşa ceva în 2012. Există tone de literatură de specialitate pentru cine ştie engleză şi/sau germană. NU există soluţii comerciale viabile, doar păcăleli. google-is-your-friend (GIYF) după "HHO Dry Cell" "HHO Gas" "Browns gas" în limba engleză. http://www.esowatch.com/en/index.php?t
  6. Kitul de înălţare produs în Germania de H&R poate fi achiziţionat direct de aici: http://www.lzparts.de/index.php?page=product&info=638 cu 168EUR http://www.lzparts.de/media/images/popu ... m-hher.jpg Mai are sens şi lăţirea cu http://www.lzparts.de/index.php?page=product&info=392 http://www.lzparts.de/media/images/popu ... Spurve.jpg iar gama tuturor accesoriilor care se potrivesc pe DUSTER e aici: http://www.lzparts.de/index.php?page=categorie&cat=62
  7. super-interesant! acum putem înţelege mai bine de ce este normal să treacă din modul LOCK în modul 2WD + martor aprindere. Cuplul motor contează şi el!
  8. Haha, uite, un fel de căpcăun sunt şi eu pentru că la toate recensămintele m-am declarat neamţ. Omu' ăla de la firma Travec este unul singur şi nu-i reprezintă pe nemţi, cei peste 80 de milioane, ci reprezintă oficial doar firma Travec. Am şi explicat nevoia lor de publicitate. Acest thread este despre cooperarea între mai multe companii la nivel european pentru fabricarea Daciei DUSTER. Trebuie să ne obişnuim că avem o piaţă comună în Europa şi că pe această piaţă acţionează şi firme cu interese opuse. De exemplu concernul Volkswagen sigur nu se bucură de cota de piaţă pe care a pierdut-
  9. Eu am circulat 3 zile cu rezervorul aproape gol când afară era ger, sub -10, tot timpul. Suspectam că s-a format condens în rezervor, lucru absolut normal şi cunoscut. La diesel este bine să circuli cu rezervorul cât mai plin, în special când există risc de condens. Am alimentat numai de la MOL şi am păstrat toate chitanţele. Am ajuns la service după ce martorul de bord rămăsese aprins permanent două zile. Înainte de asta se aprindea uneori, în cursul săptămânii, după ce se încălzea motorul. La service au înlocuit acum două zile doar senzorul pentru prezenţă apă. De atunci nu mai am proble
  10. Şi mie mi s-a întâmplat de mai multe ori săptămâna trecută, dar şi ieri dimineaţă. La service mi-au zis că e posibil să fie probleme cu gheaţă la senzorul de la roată dar mie nu mi se pare plauzibil. Cred că trebuie să distingem mai multe situaţii. Problema am constatat-o doar la "temperaturi scăzute", adică maşina a stat permanent între -10 şi -17 grade Celsius. Problema a apărut la mine numai cu motorul rece şi implicit şi uleiul de la transmisie rece. Asgard are dreptate, nu trebuie rotit selectorul pentru 4WD LOCK atunci când maşina se deplasează înapoi sau în curbă sau tocmai cân
  11. Deoarece informaţiile de aici sunt publice mi-am permis să le citez şi pe forumul german, www.dustercommunity.de într-un thread (şir de mesaje) despre ce legături şi diferenţe există între Dacia DUSTER şi planificatul Travec TECDRAH, aici. Ceea ce m-a surprins foarte neplăcut este modul în care reprezentantul mărcii, dl. Tom Grünthal, care culmea, se ocupă tocmai de presă la TRAVEC Fahrzeuge GmbH & Co. KG (E-Mail: presse@travec.de), a insinuat în repetate rânduri că subansamblele fabricate în România sunt de proastă calitate iar firma lui se poate lipsi de furnizori români. Într-un cuv
  12. nu merge http://www.forumduster.ro/ots-probleme-arhitectura-conducta-frana-t497-30.html#p5575 iar subiectul OTS conducta frana spate "e fierbinte". Fatal error: Call to a member function bbcode_second_pass() on a non-object in /home/content/m/d/a/mdaniel3x/html/forumduster/viewtopic.php on line 1513
  13. Azi am fost anunţat şi eu despre OTS-ul în cauză de către cei de la service NALBA din Galaţi. M-au programat pentru săptămâna viitoare pentru că acum n-au piesele. Galaţiul este cam izolat în nămeţi de vreo săptămână şi înţeleg că mai durează ... O ştiaţi pe asta? Dear Chuck Norris, please close the door of your refrigerator. Sincerely, the whole Europe.
  14. Great! I'm sure it is! I will advertise that on www.dustercommunity.de I make sure that the message is relayed. As for opinions, there are reasons for not allowing mud/terrain tires and offroad jolly just anywhere. Those foreigners who do care about the environment probably do not endorse activities with significant environmental impact in yet another pristine and untouched regions such as those in the Carpathian mountains. We have to take care and stress out that environmental issues are being thought of.
×
×
  • Creează nouă...