Sari la conținut

SEBASTIAN

Members
  • Număr conținut

    55
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

SEBASTIAN a câștigat ziua ultima dată pe 19 Decembrie 2020

SEBASTIAN a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

13 Bun

Despre SEBASTIAN

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 04.03.1972

Informații profil

  • Interese:
    Tuning & Motorsport

Metode de contact

Vizitatori Recenți Profil

1.085 citiri profil
  1. Chiptuning Duster 1.5dci 4x2 Automatic 80KW Euro 6 2018 Castig 25hp si 50Nm. Ptret 75Euro.
  2. Chiptuning Duster 1.5dci 4x4 80KW Euro 6 2018 Castig 25hp si 60Nm. Ptret 75Euro.
  3. Nu e problema cu locul unde scriem, nu e nimic de ascuns. In acest moment nu avem solutia de a comunica cu ecu de la 1.3.
  4. Buna seara! Acum am vazut postul. Se poate modifica si estimam o crestere de cca. 20hp si 40Nm. Butonul de ecu se pastreaza lafel ca pana acum. Din pacate la acest model inca sunt probleme de comunicare prin OBD, mai exact nu toate modelele comunica prin OBD. Trebuie incercata citirea cu sculele noastre iar asta nu implica costuri, taxam doar daca facem modificarea. Noi avem sediul in Bucuresti / Pipera.
  5. Cresterea de putere si cuplu la modelele supraalimentate de 0.9 si 1,5 de la Dacia costa 75Euro.
  6. Este in dezvoltare. Softul il putem modifica doar ca inca sunt probleme de comunicare cu ecu. Asteptam solutia corecta de comunicare. Aceeasi problema e si pentru Renault cu ultimele motoare de acest gen.
  7. https://www.facebook.com/pg/RACINGCODE/photos/?tab=album&album_id=2059676594051885 https://www.youtube.com/watch?v=rUKSlJ8QQpI&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ynijac0GjbhatvxBfXB8QLtHiTwcIUdao0N7dnd1O2WeVst-MNHrBg8A Nu aduc puterea scontata sau cuplul , nici pe departe cat despre pericol pentru motor...
  8. Buna seara! Am intrat sa va anunt o promotie, in speranta ca poate sa fie interesanta.
  9. Aveam senzatia ca am raspuns aici deja de ieri, dar cine stie... am raspuns si privat. Multumesc de intrebare!
  10. Poate ca trebuia sa spun inca de la inceput ca sunt Inginer mecanic de meserie iar colegul meu este Inginer electronist, reusind sa facem o buna echipa si sa ne completam reciproc. Sunt in lumea auto, de pe la 13-14 ani cand eram in preajma masinilor de curse in padocurile de curse avand posibilitatea sa cunosc de atunci multi ingineri si oameni pasionati de la care se putea invata sau vedea ceva interesant. Intotdeauna am fost atras de performanta. Noi nu oferim doar resoftare, oferim mult mai mult de atat si credm ca avem cele mai bune rezultate adevarate si correct obtinute chiar daca ma
  11. Nu vreau sa trag macazul catre noi, este o problema de perceptie, inteligenta si incredere, judeci si alegi, nu fac calcul pentru nimeni si nici nu sunt la piata sa tip ca ale mele sunt mai, coapte bune si gustoase. Orice comparatie cu alte firme, persoane care oferta servicii, care se numesc lafel, este inafara a ceea ce ne dorim sa facem, comparatia o face fiecare si vede daca a ales bine s-au nu. Ar fi oarecum lipsit de tact si neechitabil sa aparem cu comparatii de acest gen mai ales ca noi detinem dyno si in timp am tetat masini de la majoritatea firmelor de tuning de pe piata din Romani
×
×
  • Creează nouă...