Sari la conținut

itoader

Members
  • Număr conținut

    70
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

itoader a câștigat ziua ultima dată pe 12 Martie 2016

itoader a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

21 Excelent

Despre itoader

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 28.10.1975

Metode de contact

  • Yahoo
    toaderion2004@yahoo.com
  1. Instalatia de pe masina mea are peste 300.000 de km (a functionat vreo 270-280.000 pe Logan). Primul filtru de gaz l-am schimbat pe la peste 80.000. km (nu mai tin minte exact). Calculatorul meu de GPL (ca de altfel toata instalatia fiind de generatie mai veche), nu are posibilitatea sa ii poti seta ceva legat de timpul de functionare sau numarul de km pentru revizii. Instalatiile montate pe K4M au 2 filtre de GPL: unul pentru faza lichida si altul pentru faza gazoasa. Ca sa iti ajunga vreo mizerie in motor (prin admisie) e mai greu, avind in vedere cam cit este de mare orificiul de la injecto
  2. Eu pe masina am instalatie Milano. A fost initial montata pe Loganul care l-am avut inainte. Am reusit sa o reglez destul de greu, dar acum merge bine. Iti recomand BRC pentru motoarele noastre. Montajul instalatiei si reglajele le-am facut la Buzau (a nu se intelege Vernesti) in sevice-ul unui prieten. El este montator autorizat de BRC, Landi, Fratelli si daca nu ma insel, Tomasseto.
  3. Ca sa pornești direct în gaz, în funcție de instalație, pui contactul, o treci în benzina, iei contactul pentru citeva secunde, apoi cu contactul pus tii apăsat butonul de gaz pina trece total în gaz. După asta o poți porni direct în GPL.
  4. Direct in GPL ai incercat sa o pornesti? Daca iti porneste in gaz, ar putea fi cititorul acela de turatii de pe volanta. L-am curatat de vreo 4 ori la logan.
  5. De ce montarea GPL-ului poate afecta buna functionare a motorului?
  6. Daca curgea ulei pe unde a gaurit montatorul de GPL, mai ziceam. Eu ramin la convingerea mea: nu are nici o treaba GPL-ul cu defectiunea motorului. Din punctul meu de vedere as vrea sa vad cum demonstreaza Dacia asta. Eu zic sa la conditionezi cea de-a doua expertiza de raspunsul (in scris) de la prima expertiza. Pentru cei care vor sa-si monteze GPL in viitor (motoarele de 105 CP), trebuie sa stiti ca in cazul in care se gaureste ceva la motor, se gaureste doar galeria de admisie (pe unde nu este strpo de ulei. Doar aer.), nu e cazul la motorul lui Stefan, el avind alt fel de instalatie (mo
  7. Incearca pe "Varianta" intre Bere si Dedeman, pe stinga cum mergi spre Dedeman. nu stiu cum se numeste atelierul, are o reclama la un ulei la poarta si gard albastru. Eu am facut acolo la Logan si Citroen si am fost multumit.
  8. Si a mea se manifesta cam in felul acesta: simtomele descrise de @quarelin cam tot timpul (adica invirte motorul de 3-4 ori pina porneste), plus ce a descris @blauecorsa, cu mentiunea ca mi s-a intimplat destul de rar (de vreo 4 ori intr-un an). Nu am considerat ca ar fi un defect, asa ca nu mi-am facut griji. Treaba cu invirtirea motorului de 3-4 ori, nu cred ca ai ce sa-i faci. Bujiile nu au nici o treaba. Eu am luat masina la vreo 73000 km, si la vreo luna dupa ce am luat-o am schimbat bujiile (eram in perioada de reglre a instalatiei GPL si doream sa elimin orice ar fi putut influenta func
  9. Eu am 1.6 cu gpl si sunt multumit. Fac naveta Bucuresti - Buzau (chiar mai departe de Buzau putin ) si sunt multumit de costuri (aproximativ 60 Ron), in conditiile in care am AC tot timpul si o mai scap citeodata si la 130. Daca te porti frumos cu pedala de acceleratie scoti si sub 10 consum GPL. Depasiri in scurt pe drumul asta nu prea am avut nevoie sa fac. Am facut pe alte drumuri si din ce am observat, daca o tii undeva pe la 3500-4000 RPM, se misca chiar bine. Am uitat sa mentionez ca in mod normal merg cam cu 110km/h, iar instalatia mea e mai veche si nu se prea impaca cu euro 5 (in sen
×
×
  • Creează nouă...