danichim

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

danichim a câștigat ziua ultima dată pe 16 Septembrie

danichim a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

14 Bun

Despre danichim

  • Rang
    Nou venit
  • Dată Naștere 09.04.1967

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun

Metode de contact

  1. Kilometraj - scrie aici cati kilometri ai cu Dacia Duster

    Salutare "Prafosilor" Aseara am implinit Km la bord: 306,000; data: 15-09-2017. Pana acum schimbat consumabile fara reparatii majore. Are doar o trepidatie care seamana cu o bataie de planetara, insa cei de la service nu au fost in stare sa ii dea de cap. In rest toarce ca un motan :).Prafosul nostru are mai mult de jumatate din km parcursi pe macadam si drumuri de santier, asa ca pe aripile si usile din spate are vopseaua ciobita de la pietre... sorturile nu rezista prea mult Toate cele bune si drumuri linistite fara incidente...
  2. Wooaaauuu, Atat de multe raspunsuri, sfaturi, multumesc pentru suport. Am incercat si eu sa o iau logic, tampon de motor nu este, planetara nu este, desi zgomotul si vibratiile sunt similare cu unul de planetara. O sa vad flansa si prindere amortizor.
  3. Nu stiu de ce dar nu pot sa atasez poza ....
  4. Buna dimineata, Masina a inceput sa faca asa pe la sfarsitul lunii Noiembrie, pana atunci nu a prezentat acest simptom. Cauciucurile sunt noi, nu prezinta umflaturi sau alte defecte. Practic cand calc acceleratia mai mult de jumatate de cursa se aud batai sacadate( ca o arma la foc automat) si transmite vibratii in caroserie. Daca reduc acceleratie pana la un anumit nivel, bataile dispar. Nu conteaza treapta de viteza, poate fi 3, 4,5,sau 6, daca este peste 60km/h, in panta sau in curba la dreapta(oricat de mic ar fi unghiul curbei) incep sa aud batai sacadate. Bataile se aud chiar si cand schimb banda de mers de pe banda 2, pe banda 1 la viteza... Mai jos este modelul de janta...
  5. Salutare, Conduc de circa 6 luni o Dacia Duster 4x2 1,5 dci ca masina de servici. Prafosul are 278326 km, a fost achizitionat SH si am parcurs cu ea circa 25000 km. Alerg mult cu ea, jumatate din km parcursi sunt pe drumuri neasfaltate, fiind o masina de santier. La sfarsitul lunii noiembrie anul trecut a inceput sa prezinte urmatorul simptom: Pe asfalt,la peste 60km/h, in panta, in momentul in care accelerez se aud trepidatii in fata dreapta(ca si cum ar fi o planetara care bate). Daca ridic piciorul de pe pedala de acceleratie trepidatia dispare. Acelasi lucru se intampla in curbe la dreapta, nu se simte nimic cand virez stanga. Dupa 2 luni de pauza, in luna Februarie am dus Prafosul in service( Meridian -Bucuresti) si dupa constatare am schimbat, bascule(pivotii aveau joc spun ei, bucsile erau OK), capat bara drapta, bucsi bara stabilizatoare, un total de aprox 2,000 lei. Dupa vizita la "doctor" am plecat din Bucuresti cu Prafosul catre punctul de lucru undeva in Ardeal, circa 400 km. Pe Dealul Negru stupoare.... masina se comporta ca inainte, trepidatiile find mai innabusite(zgomotul nu este foarte mare). Sun in service, reprezentantul ca chema din nou pt constatare. Mentionez ca dupa circa o saptamana de rulat cu ea in interes de servici, zgomotul trepidatiilor se amplifica. Ca parere personala nu au inlaturat cauza, ci doar efectul acestor trepidatii. Dovada este faptul ca trepidatiile se amplifica in timp. Basculele pe care le-au schimbat erau noi, se vedea pe ele inca codul de bare, chiar mecanicul mi-a spus ca la cum arata sunt in garantie, dar pentru faptul ca nu am avut factura (probabil vechiul propietar a schimbat basculele inainte de a vinde masina)a trebuit sa le achizitionam. Ma intorc in service, imi pun o planetara dreapta de pe un Duster care avea 85,000 km de proba, trepidatiile persista insa nivelul lor este atenuat. Seful de service citeste in Best Practice cum ca ar fi problema cu jentile de tabla pe care le are la viteze de 70-80 km/h. Jentile sunt echilibrate si nu vibreaza la viteza. Facem un test cu alte jenti din aliaj, simptomul dispare, insa directia este mult mai greoiaie, probabil jentile de aliaj sunt mai grele. Primesc constatare in care este scris ca jentile cauzeaza acest simptom. Am inlocuit jentile de pe fata cu cele din spate, simptomul persista . Sincer m-am oprit aici, deoarece la intrebarea mea catre reprezentantul tehnic de vanzari: Ce se intampla daca achizitionez 2 jenti de tabla noi de la ei si simptomul persista? Primesc banii inapoi pe jenti?, raspunsul a fost sa ma duc in alt service pentru a doua opinie . S-a mai lovit cineva de acest simptom? Poate cineva sa-mi recomande alte service-uri in Bucuresti, in afara de Meridian. Sincer vorbind, sunt foarte scumpi si nu livreaza conform standardelor impuse de ei prin politica comerciala. Multumesc pentru suport PS: mai jos este o poza cu modelul de jenta cu care masina este echipata.
  6. Kilometraj - scrie aici cati kilometri ai cu Dacia Duster

    Update: km la bord 278326; data 03.03.2017 Salut cbogdy, Ma bucur ca m-ai intrebat, aveam de gand sa deschid un topic, insa am tot amanat... Mai intai o scurta prezentare: Prafosul este masina de servici, achizitionata in Septembrie 2016 la 252000 km, jumatate din km parcuri de mine sunt pe drumuri neasfaltate. Este o masina de santier . Motorul si cutia functioneza in parametrii(la drum intins toarce ca un motan ). In 20,000 km a consumat ulei jumatate din nivelul indicat pe joja, intre minim si maxim. Pentru numarul de km pe care ii are cred ca este normal consumul de ulei de 0,5 L din experienta mea cu alte masini. Tapiteria isi arata numarul de km, este tocita pe la cusaturi pe scaunele din fata. Schimbat bascule, capete de bara, perii la alternator. Din istoricul de service nu reiese ca ar fi avut probleme majore. De 2 luni am un sintom pe care nici cei de la Meridian nu au reusit sa-l descopere cu exactitate, dar nu stiu daca aici este topicul corect. O sa deschid un alt topic la rubrica respectiva. Una peste alta, sunt multumit de Prafos, este o masina pe care te poti baza
  7. Kilometraj - scrie aici cati kilometri ai cu Dacia Duster

    Km la bord: 276.259; data:21.02.2017