Sari la conținut

luciraica

Members
  • Număr conținut

    42
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

luciraica a câștigat ziua ultima dată pe 1 August

luciraica a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

5 Neutral

Despre luciraica

  • Rang
    Dusterist

Metode de contact

  • Facebook
    luciraica

Informații profil

  • Nume:
    Luci raica
  • Oraș:
    Medias
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

934 citiri profil
  1. am cumparat 2 injectoare refurbished si l-am schimbat pe cel defect iar pe celalalt l-am pus in torpedou, sa-l am mereu cu mine. Am facut deja cateva mii de km fara nici o problema.. consumul a scazut drastic la 5,8.. Nici nu m-am mai complicat sa trec codul in ECU. Am schimbat si uleiul si am observat ca era contaminat cu combustibil... am scos mai mult de 5 l. va tin la curent
  2. eu ma bazez f. mult pe forumuri in rezolvarea problemelor.. Am mai patit-o cu fosta masina (Opel Astra G).. Avea la una dintre bobine din modul o problema.. functiona bine pana cand defecta o lipitura in ECU.. Am reparat/schimbat ECU de 2 ori, am cautat defectiuni aiurea.... problema tot reaparea (la cald).. Pana nu a numarat un coleg pe forum scanteile de la bujia 2 (dintr-un filmuletz postat de mine pe youtube) si a constatat ca erau doar 7-8 din 10, cat erau la celelalte bujii, n-am crezut ca modulul trebuie inlocuit. La service-uri nici vorba sa rezolve problema.. ziceau ECU defect, tre
  3. poi distributia era decalata.. deaceea tzacanea .. se pare ca si un injector s-a dus.. pe langa asta am constatat astazi ca s-a mai ars o bujie..
  4. dupa fo 8 luni de mers impecabil a aparut iarasi eroarea p0202 (dupa ce am facut swap injectoare 2 cu 3). Am pus injectorul de pe 2 pe cilindrul 3 si imediat a migrat si eroarea pe cilindrul 3 (p0203). Sunt convins ca injectorul are o problema cand e foarte cald afara. O sa-mi cumpar un injector nou sau reconditionat si Renolink . Intrebare , se pot inregistra codurile injectoarelor in ECU cu Renolink? Am facut swap de injectoare fara sa schimb codurile si n-a fost nici o problema timp de 8 luni (nici o eroare) multumesc
  5. am facut swap de injectoare.. dupa fo 200 km n-a aparut nici o eroare.. masina mere brici,, Merci GIL26 pentru cuplu strangere.. citesc de acuma toate postarile tale cu mare atentie V-a trebui sa-micumpar aparat de diagnoza dedicat... sa nu apelez la asa mecanici si service-uri
  6. la ce compresie are dieselu... dai cu capu-n parbriz
  7. poate am intrat prea dur in frana de motor la coborare..
  8. am facut swap de injectoare 2 cu 3... sa vad daca se muta eroarea... fara sa scriu codurile injectoare in ECU.. nu da deocamdata nici o eroare.. masina mere bine.... dar parca vad ca peste fo 2-3 luni apare iarasi. Cu ce cuplu se strang suruburile de la calele de injectoare?? Ce interfata ptr. laptop sa-mi iau ca sa pot scrie injectoarele in calculatorul motor?
  9. amu a aparut eroare la injectorul 3 (p0203)... la mers constant 120 km/h cu tempomat pe autostrada a intrat in limp mode... Dupa o perioada de mers iasa din limp-mode dar martorul check-engine ramane aprins.. Masina mere bine dar la decelerare se aude un rontait ca de flasneta... O sa fac switch de injectoare si o sa urmaresc daca se muta eroarea.. Sa fie iar distributia sarita.?
  10. M-am gandit si la distributie.. dar nu vad cum sa traga motorul atat de bine cu distributia decalata... Mergea de rupea.. doar la mers constant pe la 2000 ture dadea in limp mode. Distributia a fost schimbata acum 4 ani si de atunci a mers ca unsa. Poate sari cureaua la mers in frana de motor? Ce era cu tzacanitul ala initial de-ti mergea pe creieri, care dupa schimbarea a doua injectoare s-a atenuat considerabil? Sunt prea multe neconcordante..
  11. Buna am scos masina de la service... problema a fost distributia sarita.. pompa de injectie avea si ea axul defazat. Prin urmare avansul dereglat si deaici zgomotele de rontait.. Mi-a explicat fostul elev ca, daca injectia nu se face la timp sau continuu, amestecul arde neuniform si asa apare tzacanitul ala tipic de injectoare. Poate nu trebuiau schimbate nici cele doua injectoare. Mi-a facut si o regenerare DPF fortata.. Masina merge ca unsa... nici vorba de defectiune mecanica la motor. Va doresc drumuri bune si multumesc comunitatii pentru sfaturi, indrumari
  12. Am fost cu tractorasul la un fost elev, la service.. nici n-am intrat bine pe poarta serviceului si m-a intampinat cu "Ha, ha , dom. profesor.. problema cu injectoarele?" A ascultat motorul si a spus ca rontaitul ala.. care este f. pregnant spunea el, e de la unu sau mai multe injectoare. Mi-a explicat care este treaba, si m-a programat peste o saptamana. Poate o sa cumpar un injector sh. pana atunci si sa vad daca mai rontaie motorul.. Va tin la curent...
  13. am facut swap de injectoare.. 2 cu 3.. am facut cateva zeci de km. Apare doar eroarea la clapeta acceleratie P0101.. dar nu intra in mod avarie. Cred ca din cauza ca sare siguranta la conexiunea dintre cele doua tuburi care duc la intercooler (am pus o poza ).. As lega-o mai strans.. dar cred ca este conceputa astfel.. sa se desprinda. Nu cred ca e stricata clapeta, motorul se tureaza, trage.. Oricum o s-o duc intr-un service.. Ce ziceti, sa faca o regenerare DPF fortata? Se poate, chiar daca nu e in parametrii?
×
×
  • Creează nouă...