sanie
Members-
Număr conținut
16 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
2
sanie a câștigat ziua ultima dată pe 2 August 2020
sanie a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
8 NeutralDespre sanie
-
Rang
Dusterist
-
din cate incep sa vad pe aici, exista suficiente cazuri in care service-urile recunosc existenta problemei. ceea ce cam intra sub incidenta inlocuirii produsului in garantie. oarece documentatie in directia asta: http://www.avocatnet.ro/content/forum %7CdisplayTopicPage/topicID_365643/Produs-in-garantie-defect-remediere-obligatorie-in-termen-de-15-zile.html
-
la ANPC te duci cu un dosarel care sa dovedeasca incalcarea de catre Dacia a legislatiei in vigoare in ceea ce priveste relatia client - furnizor de servicii. adica tu documentezi buba care ar trebui sa fie acoperita de garantie si refuzul Dacia de a remedia susnumita buba. faptul can Dacia zice ca buba de fapt nu e buba... asta e pe plan secund. oricum, de fiecare data cand vi se da cu flit, cereti sa o faca in scris. daca refuza, faceti o reclamatie in scris, 2 exemplare, catre superior. in general, lucrati cat mai mult in scris. mail, pe hartie... atata vreme cat exista dovada ca ati a
-
da... ANPC... a incercat careva din voi nu mai zic ca daca va ajuta cineva cu suficiente cunostinte legale si mai semnati si vre-o 50 de omini treaba, deja iese cu bubuiala pt onor Dacia
-
Ce varianta de DUSTER ai cumpara?
topic a răspuns la sanie dust3radmin în Dacia Duster - sfaturi de cumpărare
@dr_dumi am fost recent in situatia matale, si am cautat ceva pana sa gasesc. banuiesc ca o sa veri sa ti-l iei pe un weekend, deci sa te astepti undeva la 55EUR / zi + garantie 500EUR. eu pan la urma am gasit la http://www.touringrentauto.ro/. fara probleme. p.s.: daca adminii considera furnizarea linkului de mai sus ca reclama nepermisa, rog sa modereze / ma atentioneze -
@psystem - cat de incarcat a fost atelajul? - ati avut si extras (topbox) ?
-
Dacia Duster benzina vs diesel
topic a răspuns la sanie dust3radmin în Dacia Duster 2 noul offroader
Parerea mea e ca daca va puneti probleme gen 0-100 km/h sau depasiri peste 100km/h... nu prea ati nimerit atelajul care trebuie. Adica mie astea mi se par niste chestii oarecum irelevante pentru Duster, care nu e o masina de "alergat". Dupa mine e un TAB de familie, la care alte aspecte conteaza. Cuplu in off... au ambele, problema e unde au cuplul asta. Pe mine sincer m-a cam deranjat ca, pentru a merge la o viteza care sa imi permita sa nu ma infing in vre-un crater sau alt atelaj aparut dupa prima curba din cele 8745678 ale forestierului, a trebuit sa tin benzina intr-a 2-a pe la 2.00 -
Bonus la testul de mai sus: Pe forestierul in drum spre canbana, ne trezim cu un mare excavator si niste munti de pietris acolo unde ar fi trebuit sa fie drumul. Il luase apa in noaptea dinainte. In nici jumate de ora nea cu excavatorul ne-a facut loc sa ne miscam artistic. Ocazie cu care vreau sa mai laud un produs romanesc: Logan MCV, model nou. S-a tinut dupa Dusterica cu mare talent, avand putine locuri in care a sughitat cu adevarat (noroaie pana la jumatea rotii, urcari pe pietris dizlocat). Mai conta si faptu ca era masina de firma
-
Am ajuns de am facut si test-drive cu dusteru inchiriat. Atelaj = benzinar 4x4, Ambiance + AC. 2012, vre-o 21.000km la bord. Dat fiind faptul ca Ambiance nu are afisaj computer de bord calumea, am avut dupa mine un ELM327 + Torque Pro. Suplineste bine computerul de bord, ba chiar iti mai da cate unele in plus (ex: "Engine Load"). Conditii test = ~500km, din care: - 60km Bucuresti, 2 oameni, trafic mediu (weekend + ploaie) - restu inafara orasului, 5 oameni, portbagaj plin, dupa cum urmeaza: - 250km (A1 dus-intors) cu viteze intre 110 si 150 - 60km forestier mediu, drum cu piat
-
@ambivision Mda, pertinente completari. Legat de chiptuning pe benzina, cica s-ar putea face o remapare care s-ar simti si pe GPL. Detalii = http://www.loganclub.ro/forum /remapare_logan_cu_gpl_impresii-t20487.html
-
Uite fix aici vroiam sa ajung. Ca nu prima data cand o aud ,da nu prea m-o lamurit nimeni. In ce context ajungi sa ai nevoie de aceste "urcari mai pronuntate"?
-
Cred ca cel mai bine as descrie dolantele mele ca ... adventure touring. Adica sa pot sa imi satisfac curiozitati la modul "oare unde o duce drumeagu ala" fara sa ma scarpin 5 minute in cap. Repet, NU vreau noroiala extrema. Nu ca un Duster in care bagi 4.000-5.000EUR nu s-ar tine de un Samurai (Mudsteru e lucrat in sevice la un amic, deci am vazut ce se poate face). Da pentru extreme prefer 2 roti, motorizate sau nu. Mai mult, pe langa "floricele" inafara asfaltului, la mine asta va fi masina care va taia satu cu ministri in doo zilnic (45km naveta).
-
2. Placere (exploatare) In acest moment am facut un test drive doar cu 1.5 dCi... o aberatie de test, juma de ora pe A1. Cam dezamagit. Nu zic, se simte cuplu fain intre 2.000-3.500 RPM, da parca prea se blegeste dupa. Bine, nici cutia nu ajuta. Ca sa va lamuresc, pana la 4 roti m-am dat ceva vreme pe 2 roti si stiu ce inseamna cuplu mare pe plaja mica (monocilindru). Poate m-a debusolat si minunatul turbo-lag, da nu ma simteam eu stapan pe masina, ci invers. Pentru operatiuni gen "hai sa aram noroiu" mi se pare super motorizarea, da cre ca in Bucuresti m-ar cam apuca spuma sa mestec a
-
1. Cost (achizitie + exploatare) Pornim de la premiza ca GPL se pune pe masina din ratiuni financiare. Instantaneu vine comparatia cu Diesel. Si aici o sa spun ca toata lumea uita un element important ca si comparatia preturilor de acizitie = taxa de mediu. Luam ca punct de reper un Laureate 4x4: - 1.5 dCi = 17.100EUR (achizitie) + 151EUR (taxa de mediu) = 17.251EUR - 1.6 16v = 15.100EUR (achizitie) + 453EUR (taxa de mediu) = 15.553EUR - 1.6 16v + GPL = 15.553EUR (achizitie + taxa) + 600EUR (GPL aproximativ) = 16.153EUR Asa ca mie imi da o diferenta intre Diesel si GPL de ~1.100EUR.
-
Ca sa nu se intample poluari pe topicurile dedicate (vezi GPL pe Duster 1.6 16V), deschid un topic aparte. Cam in 2 saptamani dau avansu la un prafos nou si is cu multe intrebari in freza. Principala ar fi motorizarea: Diesel vs Benzina + GPL Vom lua ca punct de referinta cele 2 mari aspecte care difera: 1. Cost (achizitie + exploatare) 2. Placere (exploatare)
-
am mai gasit un link cu diverse... - majoritatea in en - majoritatea pentru varianta pre-facelift http://www.automobile-dacia.cz/
