Sari la conținut

Dsign

Members
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Dsign a câștigat ziua ultima dată pe 3 Aprilie 2014

Dsign a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

9 Neutral

Despre Dsign

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. In continuare am nevoie de brichete neiluminate. Vii cu brichetele iluminate, eu ti le montez, tu imi lasi brichetele neiluminate. Simplu
  2. Pffff, ma speriasem, ca nu mai vedeam topicul meu. Chiar vroiam sa arat cuiva cate ceva de aici.
  3. Eu as face altfel : Daca mecanicii si dacotecul nu au idee care este defectul, sa faca urmatoarea incercare : sa monteze arcul din dreapta in stanga si invers. Nu este greu, mai ales la 4x2. Masori dupa aia, cu masina pe sol. Daca se muta "defectul" in partea cealalta, atunci e clar : s-a gresit la montaj, au pus un alt arc intr-o parte. Nu accepti in acest caz altceva decat schimb pereche arcuri cu unele noi, corect identificate in programul de piese. Verifici personal codurile pieselor noi, in ambalajele sigilate.
  4. Brichetele de Logan PH1, PH2 si Duster PH1 au iluminare In alta ordine de idei, ma ofer sa execut schimbul de brichete contra brichetei fara lumina, pentru cine nu are timp/nu se pricepe Am nevoie de niste brichete d-astea
  5. La 46 000 km, masina din 2010. Am facut asa : - schimbat multe scaune sofer, fac joc in armaturi, maxim greutate sofer 90kg - sunt la al treilea set de distributie, una din role sau chiar pompa de apa face zgomot dupa un timp, imi e frica sa risc, le schimb - cardanul - cea mai tare : s-a spart un disc de frana ! Au divortat cele doua cercuri ! Am pus discuri de Diesel, cu etriere, brate, senzori ABS, etc. MASINA de CIOCOLATA, CACAO, RAHAT, etc. Sau poate sunt eu ghinionist.
  6. Duster 1.6 16 v - masina de ciocolata - s-a gandit sa-mi faca pocinogul cu cardanul : tremura de la 60km/h in sus, iar de la 100km/h incolo facea ca un AN2 in sarcina plina! Asadar am apelat la CSG, oameni de mare caracter, care mi-au inlocuit crucile cardanice cu unele demontabile, cu gresor. Am dus cardanul la ei iar a doua zi a fost gata reparat. Cadoul : 1400 lei Cel mai ieftin cardan ar fi costat 2200 lei Multumesc colegilor de pe forum care au postat impresii/recenzii/rezultate care m-au convins sa apelez la solutia propusa de CSG. Multumesc CSG pentru ajuto
  7. Ok, ok, nu sariti pe mine Eu unul deschid destul de rar portbagajul. Cateodata se strange zapadoi intre hayon si caroserie, care se mai transforma in gheata, din cand in cand. La prima deschidere mi-e ca se sparge supapa sau se desprinde din furtun. Nu ca ar costa mult, dar face lichid pe acolo De montat in habitaclu, deasupra tapiteriei de plafon nu incape discutie, nu vreau sa ma trezesc cu apa iesind din lampile de plafon Sincer, din ratiuni de usurinta la montaj, si eu as merge cu montajul acolo, intre hayon si caroserie. Era doar o discutie, o idee...
  8. De ce va chinuiti sa montti supapa pt spate pe futunul de la hayon? In logica mea, o astfel de supapa trebuie montata cat mai aproape de rezervor, ceea ce ar fi un lucru bun : sta la caldura - nu ingheata, nu exista risc de sprgere/strivire de catre haayon+gheata, lichidul de dinaintea supapei se cam intoarce in vas in anumite conditii - prin asezarea supapei aproape de rezervor, cantitatea necesara de pompat va fi cat mai mica.
  9. Din punctul meu de vedere franarea este varza la Duster. Pedala este moale, are cursa lunga, cedeaza dupa doua - trei franari prelungite. M-am gasit in situatia in care rotile aveau aderenta, insa masina o lua la vale cu mine catre spate deoarece tamburii nu erau in stare sa opreasca rotile. Strict offroad la etriere avem dezavantajul ca se pot incarca repede cu noroi/frunze/crengi si pot deveni neoperationale. La tamburi putem executa lucrari de intretinere mai des si atunci putem imbunatati situatia. Poate cu o pereche de saboti mai destepti nu mai e frana asa de varza
  10. Va lamureste fratele, veteran in modificari de-astea pe la Logan : Ca sa treci de la tamburi la discuri trebuie sa ai un suport de care sa atasezi etrierii. Din ce observ in postarea rusilor, fara traducere, exista o placa intermediara intre axul rotii si bratul puntii. Aia este o piesa ce trebuie confectionata corect, din material bun. Etrierii folositi de rusi se pot gasi atat in gama Renault cat si in gama VAG. Fix in poze sunt etrieri VAG. Placutele sunt la fel atat la cele de VAG cat si la cele de Renault (Clio 3, Modus, Megane 2, Megane 3, etc. ). Sunt etrieri cu dubla actionare.
  11. PINUL 11 MAI EXACT. La Duster e legat de circuit pozitie dreapta, la Logan1 PH1 si PH2 este legat pe circuit pozitie stg.
  12. A reusit cineva sa monteze bordul vechi cu consum instant pe un Duster? Intreb pentru ca intampin o problemuta in acest sens. Tocmai mi-am luat un Logan 1.6 16v euro5 caruia i-am montat ceasuri v6.0 din 2004 si primesc din cand in cand o eroare de senzor de nivel carburant (P0463). Se intampla doar cu tabloul d ebord de tip vechi. Daca are cineva schema pinilor din mufa de bord de duster, as aprecia tare mult daca as primi-o si eu.
  13. Singura rezolvare cu rata maxima de succes este inlocuirea celor 2 becuri cu leduri. Un prestator de astfel de servicii care se respecta poate oferi garantie pe viata la o astfel de lucrare. Daca stam sa comparam cu manopera de la service pentru inlocuirea celor 2 becuri care se vor arde sigur peste 3 luni vom observa ca diferenta este minora
  14. Bre, firul albastru sau bleu. De parca nu stii la cine sa intrebi Treci p-acilea si iti zic/arat
×
×
  • Creează nouă...