Sari la conținut

norenendur

Members
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

4 Neutral

Despre norenendur

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

636 citiri profil
  1. Cristilva, probleme până acu? Al meu e cam de aceeași situație, și au apărut multe pe la 140k.
  2. Cristilva, probleme până acu? Al meu e cam de aceeași situație, și au apărut multe pe la 140k.
  3. 130.000 km, în 4 ani și 6 luni. Încă nu-mi explic cum de nu a crăpat nimic serios în ea, că n-a fost menanjată. Probleme: Bateria moartă la 2 ani. Înlocuit cu un Bosch de capacitate mai mare. Un furtun de la filtrul de particule ieșit din lăcaș, după un un offroad ce mi-a săltat toba pe sub mașină. CDplayerul nu mai funcționează, mai exact nu mai ia CDurile. Dar oricum nu-l foloseam. La vreo 3 ani și ceva, vopsit un colț de la baza portbagajului, în garanția anti-rugină a mașinii. Avea un petic de câțiva mm de rugină. Mi-au schimbat gratuit pe garanție parcă
  4. 110.000 km. Probleme: -Baterie (evident) -Rupt un tampon ce ținea toba intermediară, ocazie cu care a ieșit și vreun furtun de la filtru de particule, din păcate de la prea mult (și prost) offroad. Rezolvat relativ simplu -Schimbat n becuri pe faza scurtă, nu știu de ce țin așa de puțin -Pare că un amortizor scapă puțin Efectiv, cam asta e tot... Într-adevăr, mă surprinde acum dacă mă uit la ultimii 4 ani, că efectiv cam asta e tot.
  5. La relanti rezona uneori ceva prin motor. Nu mi-e clar ce, am presupus că-i hupa de la alarmă. După ce am schimbat bateria, nu mai face la fel. Nu cred că bateria rezona, dar posibil cerea cam mult curent la încărcare, alternatorul trăgea mai mult și încărca motorul mai tare. Nu am idee, cert e că acu nu mai face.
  6. Băgat Bosch Silver de 74 Ah (parcă 74?), 420ron, oricum mai mare decât cea inițială. Îmi pare rău de Rombat, că prefer să cumpăr românești când se poate, dar parcă să-mi crape bateria în mijlocul drumului după 2 ani, și fără s-o pot încărca, nu mă prea încântă...
  7. A crăpat și bateria mea. Fix după prima noapte de îngheț. A plecat din loc, am mers 5 km, am oprit-o fix unde blocam pe toată lumea, apoi n-a mai plecat din loc. Repus în funcție împinsă și trasă, apoi schimbat bateria, bosch silver de 400 lei... Porcărie. Trebuiau să pună una mai bună, nu chiar cea mai proastă posibilă.
  8. 35.000km, 1.5 ani. Aprox 90% în afara orașului, pe drumuri decente Per total: spațiu în mașină bun, portbagaj decent, și pentru o familie cu 2 copii, bicicletă, oliță, urs, plapumă, .... Scaune f confortabile, și pentru drumuri de 800km pe zi prin țară. Stabilitate bună, și în viraje luate mai strâns. Chiar dacă nu e f sprintenă, nici nu simți acut dorul de mai multă putere. Consum cam mare, cred eu, aș zice per total 7.5-8. Nu am avut probleme, până acum, de fiabilitate. Se comportă ciudată dac lași cheia cu electricul pornit, am lăsat-o o dată vreo 10 minute și nu a mai pornit decât tr
  9. După aprox. 35.000 km: Medie: În afara localității, spre exemplu București Oradea și retur, în general mers rapid, 130 în afara localităților, aprox. 80prin localitate, aprox. 7.2l/100 Pe autostradă, dacă bate vântul din spate scot și 7.2, dacă bate vântul din față am scos și 11. Pare că lua mai mult pe timp de iarnă, cu aprox. 1-2l. Prin oraș, peste 8, pe aproape de 9, la mers prin București la ore la care nu e aglomerat. Parcă mai mare iarna. Am băgat aproape exclusiv Rompetrol, de câteva ori recent Petrom/OMV, și îmi pare că-i consumul mai mic, probabil mi se pare...
  10. După o privire mai lungă pe forum , probabil că e o problemă. După ultima revizie (20.000km), consumul prin București a sărit bine în sus. Sub 9 nu mai scade, stă pe undeva pe la vreo 10, chiar cu tot mersul încet și economicos. Nu la ore de vârf, pe drum în general liber (serviciul e lângă casă). București Craiova și retur 8.5 l/100km. Îmi pare colosal față de ce e aici. Nici înainte nu era grozav, dar rămânea până în vreo 8. Nenea de la service băgase mai mult ulei decât e cazul, să zic cu vreo 100ml, din fericire am observat chiar după, dar fiind la vreo oră de mers de service a
  11. Bun, dar s-ar auzi și cu mașina stând pe loc, cu ambreiajul călcat, scoasă din viteză? Nu cred.
  12. Și se aude de la această tobă chiar dacă ții motorul turat fix la 1900, fără să-l accelerezi, fără să-l lași mai jos, cu mașina stând pe loc? Nu-mi părea a se auzi dinspre tobă, mai degrabă din motor, și asta o zic în condițiile în care mașina era ridicată în aer și eu sub ea. Toba finală, intermediară ori chiar din motor?
  13. Poate cel mai bine nu numesc service-ul... S-au uitat în toate modurile la ea, în prima zi. N-au avut idee ce să-i facă, au trimis în schimb un filmuleț făcut cu motorul (!?!) la Dacia. Au primit înapoi un răspuns să mai facă nu știu ce soi de verificări, așa c-am venit și a doua zi. A doua zi au repetat uitatul în toate modurile. Fără niciun soi de rezultat inițial. Apoi au montat un sistem de ascultare pe piesă, gen pui un clește pe o componentă și auzi într-un set de căști exact zgomotele din piesa respectivă. Le-au montat pe toate victimele probabile, evident din niciuna nu se auzea țiui
  14. M-am uitat pe tot forumul înainte, sper să mă fi uitat bine. Am fost și la service, dar sunt curios voi ce ziceți înainte de a-i aduce pe ei în discuție. N-au zis nimic care să mi se pară relevant, și parcă nu-mi vine să-i fac pomenesc în public, nu știu care-i politica pe aici cu privire la asta. Nu e de la tobă, zgomotul se aude și cu mașina scoasă din viteză și stând pe loc (și cu ea ridicată în aer!), într-adevăr pe undeva prin partea dreaptă a motorului. Nu cred că e de la pompa de servo, că nu mișcă nimeni direcția, apoi nu e motor pe benzină, apoi nu-mi vine să cred că pompa de
  15. Salutări frați Dusteriști, Mă confesez vouă ca proaspat conducator de Duster, 4x4 diesel de 110. Și iaca cum îl miros și eu de proaspat, ceva mă stanjenește. La vreo 2000 de ture, cam 1900 dacă e să fiu mai exact, se aude un țiuit dubios dinspre motor. Frecvență foarte înaltă, și se aude observabil. Nu tare, dar suficient încât să dea de bănuit. Mașina e proaspătă proaspătă, din prima zi s-o comportat astfel, și am auzit o ipoteză cum că-i normal. O fi mașina asta singura cu țiuitul ăsta, ori mai sunt și alții?
×
×
  • Creează nouă...