Sari la conținut

Conservatorul

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Conservatorul a câștigat ziua ultima dată pe 20 Mai

Conservatorul a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

7 Neutral

Despre Conservatorul

  • Rang
    Nou venit

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. La ultimul schimb, sa inteleg ca ai schimbat numai uleiul, nu si filtrul? Daca n-a fost schimbat si filtrul,e normal ce am vazut in pozele tale. Uleiul ramas in filtru e suficient sa schimbe culoarea uleiului nou, nu si calitatile de ungere. Te sfatuiesc sa circuli linistit pana la urmatoarea revizie si sa te bucuri de masina.
  2. Acea forma tampita de joja spiralata exista si la Suzuki SX4 1,4. Cu mare greutate si numai dintr-un anume unghi, in functie de lumina ambianta , poti vedea nivelul. Nu pot sa pricep motivul schimbarii de design a jojei ,,primitive", adica lisa, cu asta noua.
  3. Benzina se evapora din ulei-mai rapid sau mai lent-in functie de regimul termic al motorului.
  4. Masina fiind in garantie, este obligatia Dacia sa remedieze problema uleiului contaminat.Ei pot face analiza de ulei, daca vor sau daca considera necesar, dar nu sunt obligati sa-ti prezinte buletinul de analiza, ci sa-ti remedieze problema, daca intradevar este reala si prezinta pericol de agravare a consecintelor.Toate laboratoarele care emit buletine de analiza sunt acreditate , ca altfel n-ar putea functiona.
  5. Atentie! Dupa diluarea uleiului cu benzina, in afara de scaderea vascozitatii cinematice, care conduce la uzura mai rapida a pieselor , scade mult punctul de inflamabilitate al uleiului, adica acesta se poate autoaprinde la o temperatura mult inferioara celei prescrise de standard.Este obligatorie o analiza de ulei.
×
×
  • Creează nouă...