Sari la conținut

lexel

Members
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre lexel

  • Rang
    Nou venit

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Salut Ardelean, Banuiesc ca e vorba despre motorizarea de 1.5 dci 109cp . In cazul meu e cea de 110, iar recent a manifestat aceeasi problema: cei 2 martori si codurile de eroare DF569, DF651. Mecanicul la care merg mereu mi-a spus ca din experienta lui e din cauza solenoidului/electrovalvei de presiune a turbinei. Cred ca e aceeasi piesa cu cea precizata mai sus de @t0rquemada intr-un test ce se recomanda a fi facut cand apar aceste coduri de eroare (Run TEST 5: Turbocharger control solenoid valve check.). I-a facut un test mecanicul, conectandu-se la unul din furtunasale ce intra in ele
  2. lexel

    Curatare EGR

    Salut, Am ajuns la 225.000 km fara vreo curatare de EGR ~ 1.5 PH1 2013 ~ , si in afara de consumul marit nu am sesizat nimic iesit din comun legat de functionarea motorului. Oricum, curatarea s-a lasat asteptata si trebuia facuta mai demult, clar. Spui de un tutorial, exista un link, un video ce-l poti shareui? Multam' fain !
  3. Salut, Cum s-a rezolvat pana la urmca acel zgomot din filmuletul postat in primele posturi? Intampin aceeasi problema, un zgomot asemanator cu cel pe care-l fac sitele unei mori de macinat - rapid si ciclic. Se aude in zona curelei de accesorii si banuiesc ca ar fi fulia de la motor(vibrochen) care parca parca are un mic joc stanga-dreapta. Kit distributie + Kit Accesorii + Pompa Apa au fost schimbate cu 30.000 km in urma. Drumuri bune
×
×
  • Creează nouă...