Sari la conținut

puki

Members
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre puki

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Tirgu Mures
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2015
  1. Da, a fost solenoidul de pe pompa de inalta presiune, cel care regleaza debitul de motorina. Nu este deajuns sa-l schimbi fizic, trebuie facuta si o recalibrare din tester.
  2. Salutare! este prima mea postare pe acest forum si sper sa nu postez in locul nepotrivit. Am un Duster 1,5 DCI 4*4 110 CP din 2015 cu niste probleme la partea de injectie/alimentare (nu stiu exact daca e ceva problema soft sau hard) iar cu cei de la reprezentanta din Tg-Mures (Lion) nu reusesc sa ma inteleg si sa dam de cap problemei. Au schimbat un injector, au inlocuit ceva cablaje, filtru de motorina dar tot degeaba, masina nu are putere si da in nas, mai ales cand este rece motorul, plus ca s-a mai aprins becul rosu cu zigzac de cateva ori, iar treaba asta deja treneaza de vre-o
×
×
  • Creează nouă...