Suri

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre Suri

  • Rang
    Nou venit
  • Dată Naștere 20.08.1977

Informații profil

  • Gen:
    Male

Vizitatori Recenți Profil

85 citiri profil
  1. Manualul l-am citit eu, experienta de teren e alta, mai ales cand vine torent de noroi spre tine si esti cu familia in masina A doua zi i-am dezactivat ESP, alta viata... am arat cu tractorasul
  2. Asa ma asteptam si eu, sa se invarta rotile, macar una pe punte. Intradevar rotile erau cam jumatate in noroi, dar cred ca blocand diferentialul, puterea se pierdea. Frana de mana era jos. Nu am incercat sa las doar pe fata sa vad cum se comporta. Am luat mai multe crengi si le-am bagat frumos sub roati si pana la urma dupa vreo ora am reusit sa ies cu ceva emotii mai ales ca la vreo 50 de metrii curgea de pe un deal torent de apa si noroi. Dar ma repet, cu toate rotiile afundate in noroi, oricat as fi turat eu motorul, dadea sa moara, pe cand eu ma asteptam sa umple masina de noroi, rotiile fiind efectiv intepenite in noroi, masina fiind aproape pe burta pe un prag de iarba(am facut greseala sa o intorc pe loc si a cazut efectiv in sleaurile facute de alte masini transversal cu drumul). Nu pare cine stie ce dar abia dupa o ora am iesit, tot toata plantatia aia din spate era plina de apa si la 6 metrii in fata mea Dunarea
  3. Salut, sper ca nu sunt pe langa cu comentariul... Azi am scapat si eu dusterul(1,5 109cai) in noroi si spre surprinderea mea Dusterica nu avea putere sa iasa, adica motorul efectiv murea. Blocat pe lock in treapta intai murea motorul in loc sa rupa macar o roata prin noroi. Drept urmare a ramas impotmolit, senzatia mea fiind ca motorul nu avea destula forta sa scoata masina. Nu ma omor cu offroad doar intamplator a trebuit a trec printr-o zona cu noroi si iarba, cauciucurile fiind cele stoc M+S (dar ma repet nu era vorba de aderenta cauciucurilor ci efectiv in treapta intai oricat turam eu motorul murea dupa 2-3 secunde. Chiar nu stiu cum ar trebui sa se comporte dar azi am avut senzatia ca avea nevoie de reductor...
  4. Duster 109cp

    Salut, am un duster 4x4 109cp, la care am tinut neaparat sa pun bare transversale pentru o bicla. La cele originale Dacia am avut surpriza sa fluiere de la 60km/h in sus, rezolvarea a fost sa le mut pe amandoua in spate si acum nu se mai aud. Cand am nevoie de ele le pun pe pozitie si asta e. Cam atat deocamdata, ne mai auzim pe aici.