Flaviuss
Members-
Număr conținut
6 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
1
Flaviuss a câștigat ziua ultima dată pe 8 Mai 2016
Flaviuss a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
7 NeutralDespre Flaviuss
-
Rang
Nou venit
Vizitatori Recenți Profil
653 citiri profil
-
Anuntul este postat pe Autovit, insa pentru orice intrebari ma puteti contacta aici pe forum. https://www.autovit.ro/anunt/dacia-duster-ID7GpvRG.html Masina este achizitionata de la reprezentanta Dacia din Cluj-Napoca in Martie 2016 si este inca in garantie. A fost pregatita cu urmatoarele modificari pentru off-road: - scuturi de protectie din aluminiu pentru motor, cutie de viteze, diferential si rezervor - amortizoarele Bilstein + arcuri H&R (garda la sol ridicata cu 5cm) - diferential autoblocant spate - anvelope BFG KO2 AT 225/75/R16 (garda la sol ridicata cu 2cm)
-
Salutare, mi s-a aprins recent martorul pentru noxe. Am fost la service la Dacia insa acolo m-au programat peste doua saptamani. Stie cineva un service care poate face treaba asta in Cluj-Napoca si nu ma programeaza peste 2 saptamani? Am nevoie sa aflu cat mai repede care e problema. In afara de martorul aprins nu am remarcat vreo alta problema la masina.
-
Chiar imi pare rau ca nu am facut poze de fiecare data cand am intalnit situatiile astea. Credeam ca oamenii care ies in offroad se intalnesc cu asa ceva tot timpul, nu ma asteptam sa fie nevoie de "dovezi". Acum e drept ca sunt locuri in care nu pot ajunge cu masinile respective si unde Dusterul meu se simte ca acasa. Insa nu ma asteptam sa vad atat de multe masini normale pe trasee pe care eu nu m-as fi incumetat niciodata cu o masina de strada.
-
Cred ca ating la viraj maxim. N-am stat sa analizez foarte bine, dar mi se pare ca freaca un pic.
-
@ddalcu: Anvelopele sunt 225/75/R16 Asta e suspensia: http://www.mudstersh...-mudster-hr-5cm Stabilitatea in curbe e mai buna decat cu suspensia standard, insa la accelerari rapide in vitezele inferioare (1,2,3) trepideaza putin. E o chestie cu care te obisnuiesti, iar la viteze mari nu se simte. Confortul e la fel pe asfalt, insa pe drumuri forestire se simte diferenta (e mult mai confortabila). Probabil la partea de confort au un rol important si anvelopele. Zgomotul anvelopelor nu e deranjant deloc. Exista o diferenta fata de cele M+S cu care vine masina, dar nu e cine stie
-
Salutare, Am Dusterul de vreo 2 luni si il folosesc in mod special pentru off-road. De cand am inceput sa fac iesiri cu el pe drumuri foarte proaste sau prin locuri unde nici macar nu exista drumuri, am observat un fenomen interesant. Peste tot dai de oameni care ajung in locurile astea cu masini normale. Logan, Opel Astra, BMW Seria 3, Audi A4 etc. Sunt locuri pe unde cu greu trec cu dusterul fara sa lovesc scutul, e cat se poate de clar ca masinile respective sunt lovite si abuzate in ultimul hal. Ce e mai ciudat e ca nu raman suspendate sau blocate niciodata. Ce parere aveti despre asta
