Sari la conținut

RETSUD

Members
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

6 Neutral

Despre RETSUD

Informații profil

  • Oraș:
    Cluj-Napoca
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115cp
  • An fabricație:
    2019

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. @siandu pana in acest moment nu am observat ( auzit ) alte lucruri deranjante la masina. Ideea este in felul urmator, daca iti asumi de la bun inceput ,ca vorbim despre un SUV accesibil si nu ai asteptari nerealiste plecand de la acest aspect, o sa fi multumit de masina si cum spunea si @foxbat daca iti cumperi masina de noua, ai garantia la dispozitie pentru orice neconformitate.
  2. @siandu sa stii ca nu am observat asta pana acum si nici nu am fost atentionat de catre pasageri. Si chiar am avut pasageri in masina cand am condus pe autostrada cu 120 km/h, noapte, afara fiind -2 grade, iar caldura oprita si nici pe soseaua de centura, unde rulez cu viteze de 90-100 km/h, nu am fost atentionat sa fie o problema.
  3. @Mak te referi la riscul motoarelor diesel de a se infunda filtrele, la partea financiara legata de consum sau la ambele aspecte?
  4. Salutare tuturor, revin cu un update, masina am preluat-o din reprezentata in data de 12.02.2020 dar am hotarat sa scriu dupa ce fac cu ea niste km. Asadar, in momentul de fata am 570 km parcursi, procentul fiind de 40% urban, 60% extra-urban, consumul mediu 6.1 / 100. Modul de conducere si consumul: ( incep prin a preciza ca legat de aceste doua aspecte sunt deschis la sfaturi, fiind prima mea masina cu motor diesel, pana acum am avut doar masini pe benzina ) Pana acum doua zile am condus cu modul ECO activat constant si consumul mediu era de 6 / 100, a crescut la 6.1 dupa dezactivarea modului ECO. Schimbarea vitezelor o fac la 2500 rpm ( chiar si din prima in a doua ) iar in oras, cand este mai aglomerat, incerc cat se poate, sa merg cu 2300-2500 rpm, in extra-urban rpm-ul este undeva la 2000-2200 si merg cu viteza a cincea si a sasea), ca si viteza maxima, de asemenea urmez sfaturile din manual si nu am depasit 130 km/h, maximul atins fiind 120 km/h. Tinuta de condus: scaunele sunt destul de comode, singurul lucru pe care il am de comentat este ca cei de la Dacia puteau sa ofere posibilitatea de a lasa scaunul soferului cu macar o miscare de maneta mai jos, dar sincer dupa 4-5 zile m-am obisnuit si cu maximul oferit de Dacia. Modul in care se comporta masina pe drum: mie unul imi place, este usor de condus dupa parerea mea si chiar daca este inalta, cu putina atentie si cunoscandu-i limitele poti sa iei virajele mai ample si cu 100 km/h fara sa simti ca fortezi masina foarte mult, virajele mai stranse undeva la 60 km/h, la viraje foarte stranse nu stiu cum se comporta masina deoarece nu am intalnit pe traseele facute pana acum. Pe autostrada masina merge foarte ok si nici nu mi s-a parut ca sunetul exterior ( aer, motor etc. ) se aude deranjant de tare in interior, este mai mult decat ok ( din punctul meu de vedere ). Un lucru deranjant, pe care doar in aceasta seara l-am sesizat sau doar acum a aparut, este ca un sirenaj care se aude cand motorul este pornit chiar si dupa ce opresc motorul dar nu intrerup contactul si pare sa vina de undeva din zona rezervorului sau a sistemului de alimentare cu combustibil ( nu sunt mecanic si nici nu am cunostinte tehnice ) dar sunt curios daca este normal sau daca a mai avut cineva acest sunet si care este motivul pentru care a aparut. Cam asta este experienta cu masina pana in acest moment, per total eu sunt multumit de masina singura mentiune fiind acel sunet amintit mai sus. Sper sa nu va fi plictisit prea tare postarea. 😊
  5. Multumesc frumos. 😊 Si citisem la un moment dat un articol care ii cita pe cei de la Dacia, iar ei spuneau ca la fiecare 54 de secunde iese o masina de pe linia de productie, mai mult ca sigur referindu-se la toate modelele de automobile. Si ca si un update, chiar acum dimineata am discutat cu tipul de la vanzari si mi-a spus ca a scazut cu o zi, adica in 06.02.2020 masina iese din productie si in maxim o saptamana ajunge la ei in curte.
  6. Culoarea aleasa este Orange Atacama si pe langa asta, singura optiune, sunt senzorii acustici de parcare.
  7. Multumesc pentru raspunsul rapid, sper sa nu fiu atat de ghinionist si se intample exceptia data de tine si totul sa decurga cat mai bine posibil. 😁
  8. Salutare tuturor, In data de 17.01.2020 am achitat si eu avansul pentru varianta de Duster care se poate vedea in titlul topicului. Achizitia am facut-o de la reprezentanta Dacia din Cluj-Napoca de pe Calea Turzii, acum pentru a evita intrebari legate de motorizare si cai, tin sa precizez ca factorul cel mai important in aceasta achizitie a fost valoarea totala a masinii, adica am ales cea mai avantajoasa varianta pusa la dispozitie de catre dealer si de asemenea precizez ca este vorba de o achizitie prin leasing. In ziua in care am platit avansul ce de la vazari m-a informat si mi-a arata pe PC-ul lui ca masina achizitionata este deja pe linia de productie si am primit chiar si seria de sasiu, termenul de iesire din productie sau din fabrica (asta nu mai retin exact ) fiind 07.02.2020, iar livrarea se face in maxim 1-2 saptamani ulterior acestei date. Ceea ce doresc sa intreb este daca cei de la Dacia se tin cat de cat de aceste termene sau daca sunt le sanse sa depaseasca? Pentru ca sincer, fiind prima mea masina noua, sunt destul de nerabdator pentru a intra in posesia ei 😊. ( si da, sunt constient ca raspunsurile sunt pur informative, dar ma multumesc si asa 😁) Multumesc anticipat.
×
×
  • Creează nouă...