Sari la conținut

Stanion

Members
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Stanion a câștigat ziua ultima dată pe 22 Octombrie 2019

Stanion a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

12 Bun

Despre Stanion

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Slobozia
  • Stare:
    Viitor posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2012

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Costel eu mai am un Megane pe gpl , cu alt model de instalație , odată făcută trecerea pe gaz , nu mai consuma benzina , pe când instalația de pe datele în timpul funcționării pe gaz consuma și benzina , de asta as dori un releu , că al lui Radu , să apreasca automat pompa de benzina in momentul când merge pe gaz , altfel la consumul pe gaz este după talpa , eu unul sunt foarte mulțumit , deși as fi dorit să fie mai mic , cum sunt la noile motorizari , de 1,3 tce , și 1 tce , dar na asta este .
  2. Radu să înțeleg că oprirea pompei de benzină se face automat , ori așa ceva este foarte bine , la mine la 1500-1700 de km se consuma 10l de benzină , pt că în timp ce merg pe gaz , la o anumită cantitate de gaz, nu știu cât îmi consuma și benzina , alfel in 1km iarna îmi trece pe gaz , acum vara 100-200m , dar consumul de benzina este același , as fi interesat să-mi montez și eu un astfel de releu , mă poți ajuta cu o informație , ms !
  3. Hai cu sută , abia ai terminat rodajul , drumuri bune!
  4. 12 lire nu-i un capăt de țară , in acest preț sunt incluse și filtrele ? Atâta timp cât nu consumă în plus , eu as schimba filtrele personal , nu este mare lucru , iar filtre se găsesc pe net , cel puțin așa procedez la Megane cu milano , la Duster este altceva cu prins , filtrul pe partea lichidă e relativ simplu de schimbat , problema este la partea gazoasa , din ce am căutat pe net , nu găsesc decât la firme montatoare de astfel de instalații (prins) , și nici astea nu sunt decât vre-o câteva , ca preț sunt 50 € și peste .
  5. 20k filtrul mic pe lichid , și 40k filtrul mare după vaporizator !
  6. Am vorbit la Vernești , nu se mai ocupa cu prins .
  7. Filtrele schimbate la timp , și nu o sa fie probleme ! Bravo , este una din cele mai moderne și performante instalații gpl de pe piata !
  8. Bravo , este una din cele mai moderne și performante instalații gpl de pe piata !
  9. Felicitări , ai un consum excelent , la drum întins cred că ai sub 8 , ce instalație ai Aikidoro ?
  10. Eu consum 10 l benzină la 5-6 plinuri de gpl , rezervor toroidal 49 l gaz , cu un consum mediu oraș -extern , mers liniștit 90-110km/h
  11. Va salut ! Mă puteți ajuta cu un manual de service Dacia Duster , am incercat prin linxul publicat , , sa descarc de pe site dar nu mă lăsa , va mulțumesc !

    1. dust3radmin

      dust3radmin

      Buna ziua.

      Il gasiti aici: http://www.filefactory.com/file/b5375cf/n/DACIA_DUSTER_EN_November_2009_D381.rar

      Pasii pt a-l descarca sunt urmatorii:

      1. Click pe link
      2. Selectati SLOW DOWNLOAD
      3. Selectati CONTINUE DOWNLOAD
      4. Asteptati sa se termine numaratoarea
      5. Dati click pe START DOWNLOAD
      6. Apoi alegeti unde vreti sa salvati fisierul si descarcarea va incepe

      Este un fisier rar.

    2. Stanion

      Stanion

      Va salut ! Am incercat se descarcă dar nu mă lasă să-l deschid !

  12. Va salut ! Îmi puteți recomanda un atelier , unde să pot să fac revizie la instalația de gpl , reglare , diagnoza , etc.gpl prins -vsi , va mulțumesc !
  13. Bine v-am găsit , sunt proaspăt posesor de Duster , af 2011 , 4×4 , benzină+gpl prins
  14. Nu-ți face griji , eu am de 13 ani gpl (Megane - Milano turceasca)peste 350k făcut numai pe gpl , și după atâția ani , s-a rigidizat un pic mai tare , dar nu fisuri , crăpături etc. Și încă ceva , de ieri sunt posesor de Duster benzinar+gpl prins , am sa revin cu foto și mai discutam , iar că și consum , pe 138 km am avut un consum de 11 litri gpl , mers extraurban 100-110 km/h , cu reprize de 120-130 in depășiri .
  15. Salut ! Stai liniștit , furtunul de cauciuc este pe partea ,,gazoasă" , face legătura între vaporizator și injectoare , conducte de cupru ai de la rezervor la vaporizator , și felicitări pt instalație și mai ales modul ei de montaj , foarte profi ! Ok .Am înțeles , cred că mai sigur este cauciucul , rezistă mai bine la vibrații , coroziune , etc. Nu ar trebui să-l schimbi , baftă și drumuri bune !
×
×
  • Creează nouă...