Sari la conținut

dorunicola

Members
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre dorunicola

  • Rang
    Nou venit
  1. Va salut, Revin pe marginea problemei la dusterul meu, an 2015, 110cp, similare cu cele raportate aici. La reprezentanta, la franciza Motrio si la un service multimarca mi-au zis acelasi lucru: de vina sunt pompa respectiv regulator de presiune . Am schimbat pe rand: regulator, pompa, rampa cu senzor, conducte tur-retur si mingiuta de amorsare, fara rezultat. Dupa mai multe cautari pe forum, am decis sa schimb bateria/acumulatorul, problema este rezolvata, de mai bine de un an nu am mai avut problema raportata in post-ul meu. Explicatia este: din cauza tensiunii necorespunzatoare de la baterie apare eroarea la injectie, care da si in esp si in tractiune si in martorii de presiune roti(cazul meu)etc. , mai ales la turatii joase si constante, dar nu numai. Sper sa fie de folos si altor utilizatori. Numai bine,
  2. Va salut, revin cu completări pe baza ultimului meu post:am schimbat pompa de înaltă , aceeași eroare, aceeași probmela . Mâine o sa schimb și pompa de alimentare . Dacă aveți alte propuneri, va rog sa ma ajutați . Mulțumesc
  3. Va salut, am rugamintea sa ma jutati si pe mine cu rezolvarea cu cei doi martori ESP+alte defectiuni: aceeasi problema, la viteza constanta se aprind, intra in protectie si "la revedere". Se sting la urmatoarea oprire/pornire. Am fost la Dacoserv, mi-au spus ca trebuie sa shcimb regulatorul de presiune de pe pompa de inalta(cu tot cu pompa, Dacia nu schimba doar regulatorul). Am luat regulatorul de pe Duster functional, am schimbat, aceeasi problema. Este exasperant, sa mergi, sa platesti, sa inlocuiesi piesa si apoi sa ai aceeasi problema. Multumesc anticipat. Doru, Duster ph2 1.5DCI 110cp an2014
×
×
  • Creează nouă...