Sari la conținut

Catatm

Members
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

1 Neutral

Despre Catatm

  • Rang
    Nou venit
  1. My Air Duster 1.5 dci 109cp

    Salutare, Am rezolvat cu mare parte din maruntisuri, printre care: diuze de lodgy, husa de silicon la cheie, ornamentele gri de la farurile de ceata, becuri galbene la faza lunga si ceata (cele de la faza lunga m-as fi asteptat sa aiba o nuanta mai pregnanta, dar abia se vad, asa ca ma voi intoarce la cele standard). Urmeaza sa imi vina folia transparenta pentru faruri, stopuri, si spoiler (in zona hayonului). Am incercat tot felul de stiluri de condus, cu ECO, fara ECO, si cred ca o sa raman la fara ECO, am impresia ca daca e activ, se chinuie masina, iar eu conduc oricum destul de bland. Am scos pana acum un consum de 7.4, cu mers preponderent pe autostrada, ECO activ si clima, 2WD, in cea mai mare parte a timpului. Am intrat in legatura cu cineva din Timisoara pentru modificarile cutiei; se intereseaza, dar crede ca ar fi posibil (sunt in continuare deschis la orice informatie aveti, pe care o puteti shareui cu mine). Intre timp,am gasit si o masina donatoare in Arad, (1000 de lei cutia=> scump, ieftin?) asa ca revin la voi cu o intrebare: merge schimbarea din cutie, daca masina e din 2013, iar a mea din 2015? As schimba tot ansamblul interior al cutiei, sa am rapoartele de la 4x2, credeti ca se poate? Pentru viitor: tot aici pe site am vazut si cipurile de la racechip, dar nimeni care sa zica daca il are, sau cum merge, concret, eventual ceva probleme intalnite. As opta pentru varianta medie, si nu stiu daca merge si la 109 cai, sau doar la 110, cum au pe site? (nu stiu exact ce schimbari se produc). L-as pune doar pentru eventualitatea unui necesar mai mare de putere in unele situatii; nu sunt nici agitat, nici racer, dar mi-e bine sa-l stiu acolo, si sa stiu ca nu se chinuie masina (tot pe sistemul "anti-chinuiala" ma astept sa consume si mai putin, dar nu e targetul meu). Am vazut antifon cauciucucat, si ma tenteaza sa-l dau pe burta si la interiorul aripilor. Ati mai dat? protejeaza de rugina, sau e placebo? Spor in toate, Cata
  2. My Air Duster 1.5 dci 109cp

    Salutare DonQuijote .Mie calculele imi dau undeva la 2700 in treapta 6, la 130. Daca discutam de schimbarea unui pinion, ceea ce implica dat jos cutie, desfacut, montat pinion, inchis cutie, montat pe masina, inca mi se pare ca merita. Deci, deschis in continuare la orice informatii.
  3. My Air Duster 1.5 dci 109cp

    Din pacate, pentru ca inca nu pot sa postez, si nu vreau sa postez doar de dragul de a scrie ceva, am sa detaliez aici situatia cutiei, si poate pe viitor, o putem muta la Sectiunea tehnica. Pentru multi dintre voi, subiectul meu e probabil ca o ciorba reincalzita, dar eu chiar as vrea sa-l duc la bun sfarsit, si se refera la… treptarea scurta a cutiei de viteze (ati ghicit). Modificarea efectiva ar urma sa o fac in iarna, deci am ceva timp sa "absorb" informatie . Sincer, nu sunt interesat decat de modificarea ultimei trepte, pentru ca am nevoie de ea pe autostrada, si chiar nu-mi place sa merg constant la 3000-3500 de ture. Pentru asta, si ca sa nu ``redescopar`` coada la pruna, vreau sa adun informatii din toate partile ;pana acum, am gasit doar aici: Ideea e destul de simpla. Am urmatorul cod motor: K9K658 , cuplat la minunata cutie de viteze TL8*005 . Merg mult pe autostrada, si chiar daca toata lumea zice ca pot sa merg linistit la 3000RPM, nu prea ma incanta ideea. Dupa ce am cautat toate informatiile despre cutia mea si cea de pe 4x2, TL4*075 , inclin sa fac o modificare in interior, intrucat am vazut ca cele doua carcase difera, deci nu putem schimba doar capacul (cum mai faceam adaptari la iubita 1310). Intrebarile mele ar fi: 1. Se poate pune doar pinionul de la 4x2? Din ce am citit in topicul respectiv, da. dar nu vreau sa cumpar, sa desfac, si sa vad ca nu se potriveste, deci, daca cineva stie sigur, m-ar ajuta). Merge direct plug& play pinionul, sau mai are nevoie de modificari? Pinionul se gaseste separat, de cumparat? 2. Sunt constient ca, cutia de 4x4 e gandita sa ofere putere in orice treapta, dar ar merge oare tot sistemul de pinioane din cutia de 4x2? Adica, mai direct: daca iau o cutie de 4x2, o desfac, si mut interiorul in a mea, merge, sau e fantezie? In cazul asta, chiar daca as ramane fara puterea initiala, cred ca s-ar rezolva printr-un chip, sau ceva... E mare pierderea de putere in cazul in care nu se mai face chiparea? Voi pentru care din cele 3 variante ati opta? pinion de a 6 de pe 4x2 pe 4x4, toate pinioanele de pe 4x2 pe 4x4 fara chipare, sau toate pinioanele de pe 4x2 pe 4x4 cu chipare? Ca varianta "bonus", merge cumva direct, ceva cutie de pe Qashqai, care m-ar scuti de toate avioanele de mai sus? Am trecut de "nu merita" , deci m-ar ajuta mult informatiile, si nu motivele pentru care nu se poate face. Zi faina din nou, si imi cer scuze ca am postat aici, dar cum ziceam, nu vreau sa fac posturi doar de dragul de a tasta.
  4. My Air Duster 1.5 dci 109cp

    Hello all, Sunt Catalin, proaspat intrat in grupa Dusteristilor, cu un model AIR din 2015 (basically, vreo 4 stickere in plus - care au si disparut urgent, si oglinzile care dau impresia ca la dezmembrari nu mai aveau in culoarea masinii). Lasand ironia la o parte, am luat masina dupa ce am scotocit in adancurile internetului, deci am luat-o in cunostinta de cauza, stiind la ce sa ma astept, bun si rau, si sunt chiar multumit. (cel mai focusat pe ce face/ce are masina, mi s-a parut clipul de la Turatii.ro si Buhnici. Restul sunt ok, dar asa, de amuzament, bla bla-ul clasic, nu ce ne intereseaza cand luam o masina). Cum ziceam, nimic special; masina e din 2015, are undeva la 18000km, 1.5dci, 109 cai, fara geamuri electrice pe spate, si piele (pentru ca am cautat intentionat fara piele). Ajustarile vor fi cele relativ clasice, cu stergatoare mai mari, colantari pe masca, stalpi si oglinzi (ca ma dor ochii :)), ornamentele de la ceata, huse, si intretinere cat cuprinde cu ce-i mai bun. Modificarea la care insa voi avea nevoie de orice petic de informatie, este cea privitoare la cutia de viteze, pentru care am sa deschid un topic in zona tehnica, sa putem detalia in pace. Zi faina va doresc
×