Sari la conținut

zax

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre zax

  • Rang
    Nou venit
  1. Duster 1.5Dci, 110Cp, 4X4

    Credeti ca as putea avea probleme cu garantia daca schimb becurile?
  2. Duster 1.5Dci, 110Cp, 4X4

    Multumesc. Dusterica al meu e PH2, fabricat in 2015, dar probabil ca "toate face la fel" O sa incerc sa schimb motorina. Eu am mers doar cu Petrom, standard. Sunt convins ca trebuie niste anvelope de iarna, ca lumea. Sunt tentat sa schimb becurile dela luminile de zi cu niste led-uri, dar mai studiez
  3. Duster 1.5Dci, 110Cp, 4X4

    Salut si multumesc. Cred ca o sa montez si pe fata folie, dar probabil ca o s-o fac cand o sa sufar prea tare, dupa un drum mai lung Cu cotiera, vreau sa ma mai gandesc... Din ce am citit, chiar si cele originale si misca destul de tare si cred ca nu mi-ar placea senzatia... Cu aerul conditionat ai dreptate, e mai mare "vagonul"... Boxe am pus niste JBL de 13", destul de ieftine (cam 95 lei/pereche, nu stiu exact modelul in momentul asta), dar se aud mult mai clar inaltele si mediile. Basul e acceptabil, cu loudness activat. Am testat si Pioneer, laudate de cineva pe un forum , dar nu mi-au placut. JBL in schimb, recomand. Sa vad ce fac cu tacanitul de la motor... Numai bine.
  4. Duster 1.5Dci, 110Cp, 4X4

    Salutare tuturor! De aproximativ 1 luna sunt posesorul unui Duster Laureate, gri metalizat, motor 1500cmc, 110cp, 4x4, modelul fara piele si navigatie. Masina are in prezent 2200km, din care circa 50 km pe drumuri forestiere. Inainte am avut un Passat B6 cu motor 2.0tdi si 140cp si mi-a fost un pic greu sa ma obisnuiesc cu vitezele "scurte" ale Dusterului. Impresii si probleme: +++++ - pozitie inalta de condus, mai buna vizibilitate in trafic; - abordez drumurile mai proaste mult mai relaxat; - la nevoie, poti urca fara probleme bordurile; - am putut vizita niste zone foarte frumoase, pe langa Transalpina, mergand pe drumuri de munte, nepavate, inaccesibile cu vechea masina; - frane bune; - consum mediu de aprox. 7l/100km la viteze de 110-130km/h in afara localitatilor si autostrada si 60km/h in oras, tractiune 2WD (conform CB); - radio-ul destul de destept. imi plac bluetooth-ul si slot-ul USB; - faruri bune. ---------- - zgomot destul de mare in habitaclu la viteze peste 120km/h; - tacanit destul de tare in compartimentul motor (nu stiu daca e motorul sau altceva) la decelerare, intre 2000-2200 rpm, in treptele a 5-a si a 6-a; poate imi puteti spune daca e ceva normal la Duster sau ar trebui sa o duc la service cat mai rapid; - stergatoare proaste, schimbate deja cu unele Bosch Aero; - boxe proaste, schimbate deja cu unele JBL; - simt o intarziere destul de mare a turbinei, comparand cu alte masini turbodiesel detinute anterior; - geamurile nu ofera nicio protectie termica, asa ca am montat folie pe cele din spate; in fata, ma "prajesc" in continuare in zilele insorite; - unitatea de climatizare parca nu reuseste sa raceasca cum trebuie in zilele calduroase.... si am masina din septembrie... vedem la vara; - lipsa cotiera. Cam asta pot a va spun dupa 2200km. In rest masina e ok, inca o descopar.. Sunt curios cum se comporta iarna. Ma deranjeaza totusi, tacanitul de care va spuneam mai sus. Se aude cel mai clar in afara localitatii (drum intins), cand iau piciorul de pe acceleratie, fara sa calc ambreiajul, atunci cand turometrul coboara intre aprox. 2200 si 2000 rpm. Orice sfat legat de aceasta problema si nu numai este binevenit. Numai bine va doresc!
×