Sari la conținut

valisergiu

Members
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

valisergiu a câștigat ziua ultima dată pe 12 Mai 2013

valisergiu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

9 Neutral

Despre valisergiu

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Braila

Vizitatori Recenți Profil

939 citiri profil
  1. http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/58-115-tce.html. Așa cum bănuiam distribuția este pe lanț. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  2. Dacă distribuția e pe lanț, e bine de verificat. Chiar nu stiu cum e distribuția la acest motor. Îți recomand să verifici distribuția. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  3. Gata am rezolvat-o. Flanșele de cauciuc erau de vina. Eu schimbasem cu chitul complet de kyb. Se pare că sunt diferente. Am pus pe fata flanșele originale și e strânsă bine. În rest amortizoarele sunt super. Recomand kyb. Revin după ce schimb și pe spate flanșele, zgomotul se păstrează acolo. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  4. Saluatre. Ce am pus nu este un burete simplu. Este un cauciuc buretos de amortizare care isi face treaba foarte bine.
  5. Pune cu siringa cu ac puțin ulei acolo, intre bucsi și ax, și va dispărea zgomotul. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  6. Basculele au bucsele de prindere fara joc. Alea dau alt zgomot când sunt duse. Știu că pare ciudat, dar eu altă soluție nu văd. Am verificat toată mașina față/spate la 3 service-uri. Toți mi-au spus că nu găsesc nimic. Service-urile unde am fost le stiu/ma stiu, nu pun problema că nu și-au dat interesul. Am mai auzit chiar și la amortizoare Sachs sau Monroe sa devina zgomotoase, dar sa fie rigide in continuare. Mai vedem. Sănătate tuturor. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  7. Capota nu are niciun joc. Am verificat-o, plus că i-am pus ceva de genul cum ai tu, burete in zonele tampon. Revin și precizez că zgomotele sunt identice fata/spate. Ceva de genul unor amortizoare duse, numai că astea sunt rigide. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  8. Pe mașină anterioară am pus kyb made în Japan, ireproșabile. Aici se întâmplă ceva ciudat. E vorba de zgomot identic fata/spate. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  9. Am dat jos scutul, vazut, strâns la loc foarte bine, zgomotele sunt aceleași. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  10. Era vorba de zgomotele care se produceau, și pe care am incercat sa le elimin pe rand. Cum unul din pivoți avea joc, i-am schimbat. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  11. Pe original da. Nu se găsesc, pivoți pe original. Iar bascula este o groază de bani peste 250 lei, iar eu am pus pivotii cu 45 lei/buc. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk
  12. Zgomotul este mai degraba de cloncanit si este exact la situatiile cand treci peste speed bumps, sau ceva de genul cand sunt mai multe succesiv (denivelarile care sunt pe centura formate de la masinile mari, din cauza caldurii vara se formeaza niste denivelari, valuri in asfalt). Cand preiei acele limitatoare cu viteza mica si masina se aseaza pe denivelare nu se aude nimic, totul se aude cand o preiei (denivelarea) mai in scurt, bineinteles nu cu viteza de 50-60 km ca rupi masina. Vreau sa specific ca zgomotul este identic fata/spate. Mai studiez problema si revin cu, concluzii. Sper ca m-am
  13. Te salut. Asa este, si asa am si facut. Pe Valeo le-am pus si sunt foarte buni, pana acum. Ce sa inteleg din postarea unora ca pivotii nu au voie sa pice.....
  14. Salutare. Nu am aruncat banii pe fereastra asa de pomana. In primul rand unul din pivoti trebuia schimbat. I-am schimbat pe amandoi, asa mi s-a parut normal, am redus pe cat posibil cheltuiala ca sa nu schimb bascula. Tot ce am desris acolo sunt schimbate in timp, nu toate odata la momentul schimbarii amortizoarelor. Fiecare s-a schimbat cand facea zgomot. Fac zilnic drum de piatra cubica si se resimte in timp.
×
×
  • Creează nouă...