goldmmbr
Members-
Număr conținut
28 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Reputație Comunitate
2 NeutralDespre goldmmbr
-
Rang
Dusterist
Informații profil
-
Oraș:
Cluj-Napoca
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.5 Blue dCi 115 4WD
-
An fabricație:
2020
-
Nu vreau sa te jignesc chiar e departe de mine intentia dar daca nu te pricepi mai bine nu induce colegii in erroare. Aproape fiecare afirmatie facuta de tine e erronata. Pinul 2 de la 7 pini (indicativ 54G) poate fi folosit (a fost folosit) la mai multe functii printre care: 12v, 12v contact, lumini de ceata. Puterea nu se masoara in ah iar curentul maxim ce poate fi folosit de consumatorii din rulota e dat de siguranta(sau sigurantele) care se monteaza pentru instalatia de carlig. Ai inversat pinii 9 si 10. Prima data ai zis bine. Pinul 9 e permanent si pinul 10 e la contact.
-
Salut, Ca sa iti raspund punctual la intrabare: si priza de 7 pini are 12v aux deci in teorie se poate folosi pentru ce vrei tu ( in mers ). In practica rulotele au majoritatea stecher de 13 pini, si si mai impotant curentul care il poti trage pe conectorul de 13 pini e mult mai mare. Instalatia de 13 pini are atat 12v in mers cat si 12v permanent. Nu ai nici un avantaj sa alegi 7 pini daca tragi rulota.
-
Ne poti da te rog mai multe detalii? Ce dispozitiv ai montat? Un link ar fi de ajutor. Nu functioneaza setarile de pe display care adauga liniile?
-
Salut, Exact aceladi lucru am patit si eu, doar ca mie nu mi-au luat banii. @adisavaro ai rezolvat pana la urma?
-
Nu am remarcat nici o rotita spre rusinea mea, sunt plecat acum dar o sa ma uit. Si mie mi-au zis la reprezentanta ca trimit la uzina o cerere pentru solutie de montat camera si ca revin, inca astept. Ce am observat iar e ca functia de “mirrorlink” nu functioneaza decat prin cablu usb, nu merge wireless. Eu am iphone poate fi si din cauza asta. Sunt curios daca are vre-un coleg cu telefon android aceeasi problema. Imi cer scuze pentru lipsa de de detalii. Nu am facut eu comanda si nici montajul. Instalarea s-a facut in reprezentanta Dacia de la Arad. Dupa ce au tras toate
-
Salut, A reusit careva sa monteze o camera de marsarier pe aceasta unitate ? Codul OEM comandat pe seria de sasiu adica 8201701591 nu este compatibila. De asemenea a reusit cineva sa schimbe postul de radio / sursa audio de pe comenzile de pe volan? Exista setari pentru a remapa butoanele dar pentru mine nu functioneaza.
-
Am vorbit la reprezentanta. Mi s-a spus ca asa se livreaza Duster 2, fara acele ochiuri. O sa merg in showroom sa vad o masina de acolo.
-
Da, mocheta e decupata, partea de ampora are loc pentru eale insa lipsesc. Foarte buna sugestia cu tavitele alea! Oare sa lipseasca la 4x4? Am vazut acum la un coleg care are 4x2 si le are
-
Mersi! Nu sunt sigur dar o sa verific, in caz ca le am ma ajuta codu.
-
Uitandu-ma pe lista de accesorii am vazut ca exista plasa de portbagaj atat in varianta orizontala cat si verticala. Problema e ca pe masina mea lipsesc ochiurile pentru ancorare. Sunt doar 2 din 4. Cele de catre bara lipsesc, la fel si cele din partea de sus. Stie cineva un cod de piesa?
-
Riscul nu este unul imaginar, acest video explica mai bine dacat pot sa scriu eu aici. Din nou, fiecare poate sa decida pentru el daca e relevant sau nu, sau daca vrea sa isi asume sau nu.
-
La ITP, la asigurare in caz de dauna, daca te opreste RAR-u. Fiecare pune ce vrea pe masina pana la urma, eu am scris aici in caz ca ajuta pe cineva sa ia o decizie.
-
In caz ca ajuta pe cineva KO2-urile nu sunt o optiune buna pentru Duster deoarece sunt neconforme avand indice de vitez S in loc de H.
-
E vorba totusi si de pret. La banii astia poti emite pretentii. Eu mi-am montat carlig pe un A4 din 2006 si imi aparea pe bord cand semnalizeaza remorca sau daca e un bec ars la remorca pe bani mai putini ( ce-i drept am facut singur manopera ). Oricum va multumesc la toti pentru informatii, macar m-am lamurit cum sta treaba.
-
Ok deci tot nu e cum trebuie integrarea dar macar nu trebuie sa il tot dai jos. Normal ar fi fost sa detecteze un consumator pe priza si atunci sa se dezactiveze.
