Sari la conținut

Eug3n

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre Eug3n

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    BUCUREȘTI
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2016

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Mulțumesc tare mult! Am fost cu mașina și chiar asta era, la momentul înlocuirii cauciucului, nu mi sa comunicat că senzorul a fost rupt și trebuie cumpărat unul nou...de acolo și eroarea în bord. Acum vine întrebarea cum aflu ce fel de senzor trebuie să cumpăr pentru mașina mea
  2. Salut grup, Am și eu o problema...in urma cu doua săptămâni am făcut până...după schimbarea cauciucului cu rezerva inițial mi s a aprins martorul de presiune...lucru normal deoarece roata de rezerva nu avea senzorul montat pe ea....după ce am schimbat cauciucul după aproximativ 10km sa aprins din nou martorul de presiune și martorul de bujii incandescente (cel in zig zag)...ce poate fi?...Duster an 2016 motor 1.5 dci
  3. Salut, Dețin un duster an 2016 1.5dci 110 cai și as vrea sa îmi pun navigație pe el. Ce îmi recomandați? Multumesc!
  4. Eug3n

    Duster 2016

    Da, i-a fost resetat intervalul de revizie. Imi este puțin frica de filtrul de particule întru-cât am găsit mai multe "nereguli" dacă pot spune asa: - turbina face un pic zgomot (parca ar lua puțin aer) nu sunt mecanic dar mai aud și eu unele lucruri însă nu ar fi o problema ca se va schimba atunci când va fi cazul - m am dus și eu ca omul sa i fac geometria și mi sa zis ca roată fata dreapta avea umflat 3 atmosfere iar restul roților erau la 2.1 atmosfere- de unde rezulta ca a fost făcută astfel încât sa nu tragă dreapta mașina puternica- în fine s a rezolvat și asta Ulei
  5. Eug3n

    Duster 2016

    Dețin un Dacia Duster an 2016, 1.5 dci, 110 cp cumpărat anul acesta de la Țiriac Auto și după nici mai mult nici mai puțin de 50km mi sa aprins în bord martorul pentru presiune pneuri și totodată și martorul "multifuncțional". La momentul achiziției aceasta avea 175 000 km, am schimbat filtre, ulei, antigel, lichid de frână, discuri și plăcute. Credeți că ar putea fi vorba despre filtrul de particule sau posibil un senzori de presiune bușit? Mulțumesc și îmi cer scuze dacă nu am postat unde trebuie.
×
×
  • Creează nouă...