Sari la conținut

bogdanj

Members
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

bogdanj a câștigat ziua ultima dată pe 11 Iunie

bogdanj a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre bogdanj

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 03.11.1982

Informații profil

  • Nume:
    Jelescu Bogdan
  • Oraș:
    Constanta
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115 4WD
  • An fabricație:
    2019

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. @ISZY56Nu, nu am mai avut manuale service. Motivul pentru care il vreau este pentru a invata mai multe despre componentele motorului : locatii, specificatii, parametrii.. Sunt unele care nici nu stiu ce sunt. : (
  2. @DustermindMersi! Asa voi face! Era oricum in Watchlist dar, am uitat de el. : ) @t0rquemada2010-2013 nu e prima versiune? Iar daca e prima versiune, atunci cum poate fi definita ca facelift!? A bit offtopic though. @VasileTOk. Bine de stiut! Multumesc.
  3. Pff, lol! Mda, numai ca singura optiune Renault 4x4 de pe piata este un Kadjar care incepe de la EUR 29150.. Nu se merita! : )
  4. Mda, din cate stiu eu exista generatia I 2010-13, generatia I (Ph1) 2013-17 si generatia II (Ph2) 2017+, desi folosesc aceeasi platforma. Si da, acum mi-am dat seama ca eu faceam confuzie intre putere (kW) si cuplu (Nm). Mersi pentru explicatie. Diferentele (exacte) intre norme nu le stiu. Stiu ca exista 6 urmat de o anumita litera dar atat.. trebuie sa citesc mai mult despre. Hmm, nu stiam nici ca numarul de turatii e limitat atat de jos, pana la urma, pe ceasul de la bord maxim arata 7000.. : )) Oricum, mersi inca odata pentru posturi. Sunt intr-o faza in care invat foarte multe (astfel imi schimb si stilul de condus) si anumite informatii prefer sa le aflu de la voi, cei care aveti experienta de ani de zile in condus.
  5. PH2 vrei sa spui, nu-i asa? 2017+ Eu am Ad-Blue 115, desi nu stiu/nu cred ca, conteaza foarte mult. Ok, deci tu o turezi putin mai mult (2500-2700) decat o turez eu (2000-2500) (in regim de uz normal). Noted!! Mersi pentru informatie! Ma gandeam eu ca o cam subturez (desi momentan inca nu-i nici o problema pentru ca trebuie sa-i fac rodajul). La depasiri ajung si eu undeva la 3500 la fel ca si tine pentru intervale scurte de timp. La ce te referi cand spui protectie la 4500? Ce fel de protectie? Iar puterea maxima (cuplul maxim) din cate stiu eu il atingi undeva la 2000.
  6. Mda, imi cer scuze dar.. o sa intreb si eu acelasi lucru, poate fac pe cineva atent. Are cineva manual-ul de service pentru Duster Ph2 dCi? Multumesc.
  7. Salut, Sunt curios, voi intre ce limite imi sugerati, sau intre ce limite considerati ca este optim sa mentinem turatiile motorului pe un Duster dCi? Si de ce? *Stiu de exemplu ca motorul Diesel trebuie turat mai mult decat motorul pe benzina, dar nu stiu de ce. As vrea (daca se poate) sa nu luati in calcul perioada de rodaj sau consumul ci doar buna functionare a masinii. Eu de exemplu stiu ca e bine sa mentin undeva intre 2000 si 2500 (dupa 2500 schimb la un raport de viteza superioara) cu exceptia situatiei in care as vrea sa curat filtrul, atunci o imping si o mentin undeva aproape de 3000 pentru 5 - 10 minute. Gresesc? Imi cer scuze daca intrebarea e cumva prea simpla dar as vrea sa-mi corectez sau sa-mi imbunatatesc stilul de condus daca se poate. Multumesc.
  8. @Aramis474 eu am primit un document (de la dealer) in care se precizeaza ce si cand ar trebui verificat iar pentru a nu uita mi-am facut un checklist in Evernote. Anyways.. urmatoarele operatiuni trebuie efectuate la revizie : - reinitializare alerta schimbare ulei motor - submitcontrol nivel lichid AdBlue - submitcontrol anticoroziune - submitcontrol si lubrifiere broasca de capota - submitcontrol linie de esapament - submitgolire apa din filtrul de carburant - submitcontrol niveluri, stare si etansare a circuitului hidraulic de directie asistata (daca este prevazut) - submitcontrol niveluri, stare si etanseitate circuit de racire - submitcontrol niveluri, stare si etanseitate circuit de frana/ambreiaj - submitcontrol niveluri, stare si etansare circuite cutie de viteze secventiala (daca sunt prevazute) - submitcontrol stare si etansare burdufuri/blocuri amortizoare/rotule/amortizoare - submitcontrol stare si presiune pneuri si securitate roti - submitcontrol prezenta busoane valve de roti - submitcontrol uzura discuri si placute de frana - submitcontrol semnalizare si iluminare exterioara/interioara - submitcontrol stare parbriz si retrovizoare exterioare - submitcontrol lamele stergator de geam si niveluri lichid spalator de geam - submitcontrol prezenta etichete airbag si compartiment motor - submitcontrol baterie de 12 V cu testerul de diagnosticare - submitcontrol calculatoare cu testerul de diagnosticare - submitcontrol functonare martori luminosi tablou de bord - submitreinitializare afisaj autonomie pana la schimb de ulei/intretinere - submitdocumentare si pozitionare eticheta de intretinere
  9. Mda, si eu tot cam atat fac, si nu cred ca ma voi zgarci nici eu. : )
  10. Oh! Despre asta credeam si eu ca este vorba dar nu eram sigur. Totusi, din cate stiu eu nu cred ca este nevoie sa fie schimbat la revizii "mici". Sunt persoane care merg cu acelasi filtru zeci de mii de kilometrii. Plus, tot din cate stiu eu, e destul de scump filtrul de motorina. : ) Oricum, mersi Mak.
  11. Salut t0rquemada, Inca nu am masina (ea urmand sa fie livrata in reprezentanta saptamana asta) asa ca nu am cum sa stiu ce scrie in documentatie pentru ca nu am documentatia. Bineinteles ca atunci cand o voi avea o voi citi si voi respecta tot ce scrie acolo dar pana atunci.. eram curios. As vrea sa ma informez cat mai bine din timp. Acum, recunosc ca nu e prima masina pe care o conduc dar cealalta (masina) pe care am condus-o pana acum a avut reviziile (initiale) facute de fratele meu, eu facand revizii mult mai tarziu cand nici nu se mai punea problema de garanatie. Oricum, multumesc mult pentru informatii. Voi merge pe revizie "mică" dupa cum ai spus, dar la ce te referi cand spui "motorină" si ai cumva idee , sau are oricine altcineva idee cam cat costa "5 ani fara griji"? Pe dacia.ro nu gasesc informatii. Multumesc.
  12. Salut! Foarte bun topic-ul asta! Am invatat multe lucruri noi. Trebuie sa recunosc ca si eu credeam ca "garantia" inseamna revizie gratis. Putin stupid dar.. mda. Totusi, inca am cateva nedumeriri. Deci, pentru a "pastra" garantia trebuie sa fac revizie in service autorizat Dacia-Renault, asta am inteles. Am inteles si ca manopera cat si ce trebuie inlocuit se platesc, dar, (pentru confirmare), daca cumpar ce trebuie inlocuit din alt magazin (decat cel Dacia-Renault) pierd garantia? Si inca o intrebare : cat costa si in ce consta "5 ani fara griji"? Nu trebuie neaaparat sa-mi raspundeti aici dar daca aveti un link ar fi super. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...