Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Asta e si ideea, pentru noi sunt doar niste bani aruncati, tendoanele alea fiind situate mai sus fata de alte elemente de sub masina. Nu stiu la voi cei cu amortizoare Mudster cum e, dar la restul, da

Acum inteleg si eu de ce trebuie scut fata jos, nu e nimic intre radiatoare si plasticul de la bara

Buna ziua, am ramas dator sa pun foto cu scut la filtrul deoxid de azot (NOx trap).Am fost plecat in CO in muntii retezat.

Posted Images

Sper ca te-ai lamurit(a confirmat si Planetara) ca scuturile din retea sunt de fapt de otel...nu Al...PS: suruburile de prindere parte spate scut Al nu le trebuie nu's ce referinta de piesa.Ele doar tin scutul pe pozitie...si la diametrul acela nu le reteaza nimic...fortele de forfecare sunt fr mici...Apropo l-ai montat?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am atasat o poza mai elocventa cu deficientele fata.... de ce este nevoie de protectie suplimentara,

 

Nu l-au pus inca pt ca au aparut o serie de intarzieri neplacute :(

post-4805-0-59865100-1471445110_thumb.jpg

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 11 months later...

Vad ca cei de la mudster au scos un model nou de scuturi:

http://www.mudstershop.com/ro/set-scuturi-protectie-tendoane-spate-dacia-duster-2010

Ce parere aveti ?

PS. Eu pe masina am montat suplimentar scutul de aluminiu in fata (cel de la reprezentanta Dacia), scuturi de otel la rezervor si diferential (cele de la mudster).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca as avea nevoie de un sponsor pentru acele scuturi de tendoane punte spate :D s-ar parea ca ar ajuta si sa nu agati cablurile ABS in crengi sau alte chestii, respectiv sa alunece puntea peste pietre colturoase in loc sa agate vreun tendon. Personal nu m-am dat atat de tare incat sa le simt nevoia.

Un scut care poate fi extrem de util colegilor cu Diesel Euro 6, dupa cum scriam adineauri pe topicul unui coleg care intreba de acest aspect, ar fi scutul pentru EGR (o piesa scumpa care nu are protectie de fabrica aproape deloc si e pozitionata foarte jos - foarte usor de agatat in teren accidentat - a fost un caz chiar si intr-un banc de zapada):

http://www.mudstershop.com/ro/scut-din-otel-pentru-egr

In rest, si eu am scutul de AL de la Dacia montat peste cel original de otel, in spate scut de otel pt diferential (Mudster) si cam atat deocamdata. Cand o sa montez GPL (peste vreun an, sa iasa din garantie) o sa mai blindez masina dedesupt, mai ales pentru a proteja cat mai bine conductele de gaz.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca lasam la o parte halatu' mai ramane o intrebare: ce anume protejeaza daca sunt prinse de tendoane? Prima izbitura cu adevarat notabila in buza aia ambutisata, cre'ca transmite socul direct (si total) in tendon. Ori e asta, ori ceva imi scapa...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@mugur, din ce povesteam chiar cu Costin de la Mudster, s-ar parea ca un avantaj al scuturilor astora ar fi acela ca permite "alunecarea" peste un obstacol - un fel de "deflectare" a fortei de impact - unghiul scutului, faptul ca tendonul ("grisina") dinspre partea din fata este pozitionat un pic mai sus decat cel din spate, astea cred ca ar contribui la un efect de "incalecare" al unui obstacol. La alte masini de competitie de rally-raid am vazut scuturi (placi de aluminiu gros de peste 5 mm) prinse chiar sub tendonul longitudinal al puntii spate.

Deci, cel mai probabil, ceva bine fac si scuturile astea - incearca sa mute impactul intr-o zona mai putin "damaging".

Eu personal, cred ca pentru noi, "muritorii de rand", nu sunt atat de necesare aceste scuturi pentru punte - nu stiu sincer care din noi ajunge sa le testeze cu adevarat :)

PS. daca vorbim de ceva pietroi super mare si colturos, cred ca ala ar alte rupe chestii... inainte sa ajunga la puntea spate :P

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
1 hour ago, Killer82 said:

Eu personal, cred ca pentru noi, "muritorii de rand", nu sunt atat de necesare aceste scuturi pentru punte - nu stiu sincer care din noi ajunge sa le testeze cu adevarat :)

PS. daca vorbim de ceva pietroi super mare si colturos, cred ca ala ar alte rupe chestii... inainte sa ajunga la puntea spate :P

Asta e si ideea, pentru noi sunt doar niste bani aruncati, tendoanele alea fiind situate mai sus fata de alte elemente de sub masina. Nu stiu la voi cei cu amortizoare Mudster cum e, dar la restul, daca trece fata, trece si spatele fara probleme.

P.S. daca ar fi avut niste preturi omenesti, poate s-ar fi gasit ceva clienti, dar asa, sunt si scumpe si inutile :) 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...